Fönstersex

G

Guest

Gäst
Som så många andra på detta otroligt underbara forum har jag varit med om en hel del pinsamheter, men om man inte tar upp 14-år och runkar överallt historierna så är nog detta min "favorit".

Denna pinsamhet inträffade för en sisådär fyra år sedan när jag och min sambo nyligen hade träffats. Vi låg i hennes säng på övervåningen där hon hade sitt rum och kollade på Simpsons. Hennes föräldrar var inte hemma när vi började titta på Simpsons ;).

I reklampausen började hon retas lite med sin rumpa mot min kuk, som såklart direkt reagerade och blev stenhård. Det ena ledde till det andra och hon började suga av mig.. jag har aldrig varit direkt tyst av mig utan gillar att "visa" att jag njuter och eftersom jag antog att det inte var någon hemma så tog jag i från tårna och stönade högt när hon slickade och sög på min kuk. Eftersom jag visste att det inte skulle dröja länge innan jag fyllde hennes mun med min sås om hon fortsatte suga så bad jag henne sluta och ställa sig på knä på sängen istället.

Jag är osäker på om hon hade kjol eller jeans på sig från början, men jag bad henne iaf att ta på sig den där kort-korta kjolen som liknar en japansk skol-kjol, medan hon bytte om drog jag av mig alla paltor och stog och väntade på sängen.

Jag sa att jag hade kikat på internet och hittat en ny ställning som vi måste prova och hon ville såklart testa, vi ställde oss helt sonika på knä på hennes säng, hon framför och jag bakom. Hennes mus var våt som en bäck på våren och det rann saft ner för låren.. vid det här laget fanns det ingen tid för mysiga och lena smekningar, hon ville ha kuk och jag ville knulla henne till månen.

Där stod vi alltså på knä, i hennes säng och bara njöt av den svettiga och intensiva sexakten.. jag minns att jag skrek något i stil me "fan i helvete nu kommer jag!!" och pumpade ur en laddning i henne och resten på hennes rygg, rumpa och lår.

Nu till den pinsamma biten:
Efter att jag kommit och min sambo säckat ihop på sängen så återvänder en hel del blod till mitt huvud och jag inser att hennes säng står bredvid hennes stora fönster som vätter ut mot en stor parkering.. där det står 3 grabbar i tonåren och stirrar på mig.

Min sambo tyckte det var jättejobbigt och pinsamt och blev orolig att det kanske var någon som kände igen henne, jag tyckte mest att grabbarna hade haft tur som fick en gratis föreställning.
Drog på mig kallingarna och gick ner för att koka en kopp kaffe, går ner för trappen, genom hallen och in i köket.. någonstans mellan det andra och tredje steget inne i köket dör en liten bit av mig. Hennes pappa siter vid köksbordet med en stor kopp kaffe i handen.

Jag blir helt paralyserad och får inte fram ett ljud, han ser besvärad ut och det verkar som att han letar efter något att säga. Efter ett tag får jag fram "jag sk.." samtidigt som han säger "det finns kaffe om du vill ha" och ler lite.

Jag har aldrig fattat varför han inte tycker illa om mig eller varför han inte tyckte att det var jobbigt att se mig efter den dagen. Världens bästa styvfar. Han kanske hörde att jag tog väl hand om hans dotter. Nu garvar och myser jag på det, men just då i köket så trodde jag att jag skulle dö.

-----------------------------

Herregud det är ju hur skönt som helst att runka!
 

Jimpus

Ny medlem
Kön
Man
Hehe jag och en gammal flickvän knullade in hennes nya säng hehe, Ikeas stålramsängar är inte direkt tysta när dom slår i väggarna, bang bang bang lät det, hennes föräldrar satt rakt nedanför på nedervåningen och höjde volymen rätt högt på TV:n för att slippa höra diverse saker och ljud!

Lev livet kort, men hårt!
 

sprutkillen

Medlem
Kön
Man
Jag har gjort en liknande sak. bodde på bottenvåningen och hade vild sex med min sambo med helt uppdragna persienner och hade samtidigt lampani taket tänd medans det var mörkt ute.Var mycket upphettsande att hålla på utan att veta om nån tittar på utanför då man inte själv såg ut i mörkret utanför.
 

Mes_Hes

Ny medlem
Kön
Man
Haha, detta måste vart bland det roligaste jag har hört :D.
Soft styvfar du har.
Haha, kan inte sluta skratta ^^
 
G

Guest

Gäst
Japp han är grym ;)

-------------------------------------
Herregud det är ju hur skönt som helst att runka!
 

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag har gjort en liknande sak. bodde på bottenvåningen och hade vild sex med min sambo med helt uppdragna persienner och hade samtidigt lampani taket tänd medans det var mörkt ute.Var mycket upphettsande att hålla på utan att veta om nån tittar på utanför då man inte själv såg ut i mörkret utanför.


Det låter otroligt upphettsande och nervöst på samma gång.
skulle jag nog vilja pröva eller varför inte vara den som råkar se er..:p
 
Toppen