Fönstertittartips? Sthlms omr.

Status
Stängd för vidare inlägg.

MrXL

Välbekant medlem
Ålder
70
Kön
Man
Där jag bodde för många år sedan såg jag när en tjej red sin kille i huset mitt emot.
Grannlägenheten gick också att se in i om man lutade sig ut från min balkong. Såg min granne ligga naken på sin säng en gång nyknullad. Tyvärr tittade jag in lite för sent.
 

MrXL

Välbekant medlem
Ålder
70
Kön
Man
Ett tips är ju att söka upp nåt flerfamiljshus som vetter mot ett berg eller höjd, gärna med skog, där ingen i huset förväntar sig att det är någon på kvällen. Då kan man nog få se en del.
 
Last edited:

AndLargbg

Aktiv medlem
Tjuvkikade ofta förr när man var yngre. Hade en 2-3 hus nära mej där jag visste det bodde tjejer i min ålder (15-isch). Minns en gång mer än andra när jag gick ut o det var mörkt. Såg då granntjejen i köket med bara BH på överkroppen. Visste att på deras baksida hade dom en fet o hög tujahäck och där e det kolsvart. Smög mej snabbt dit och fick se henne komma in och ta av sej BHn och sätta på sej nån tröja. Blev så kåt jag skakade när man stod där med kuken i handen
 

vfgbg

Välbekant medlem
Kön
Man
Tjuvkikade ofta förr när man var yngre. Hade en 2-3 hus nära mej där jag visste det bodde tjejer i min ålder (15-isch). Minns en gång mer än andra när jag gick ut o det var mörkt. Såg då granntjejen i köket med bara BH på överkroppen. Visste att på deras baksida hade dom en fet o hög tujahäck och där e det kolsvart. Smög mej snabbt dit och fick se henne komma in och ta av sej BHn och sätta på sej nån tröja. Blev så kåt jag skakade när man stod där med kuken i handen
Sprutade du till henne?
 

vfgbg

Välbekant medlem
Kön
Man
Känner igen känslan.. hade ett gym nära mig som hade ett fönster på baksidan.
Stod där ett antal gånger och spanade in alla godingar som tränade.. sprutade så jäkla skönt till alla goa kroppar..
 

bigtitslover6

Välbekant medlem
Kön
Man
Det här är väl ändå sjukt beteende
Det kan man ju tycka men om man råkat se någon ha sex eller vara naken i en lägenhet mittemot ens egen lägenhet eller hotell vet man hur upphetsande det är.

Jag jobbade och bodde flera år långt hemifrån och hade då en övernattningslägenhet. Mittemot fanns ett större hyreshus och det fanns många tillfällen då jag lyckades se nakna kvinnor, ensamma eller med en lika naken man, i fantastiskt erotiska situationer. Flera av kvinnorna var äldre i 60-årsåldern och uppåt. Många gjorde det dessutom med avsikt. Hur vanligt är det annars att en kvinna putsar fönster helt naken? De märkte också att jag tittade och blev då ännu mer utmanande i sina putsrörelser.

På kvällarna gick de runt i lägenheten helt nakna och ibland ställde de sig vid fönstret och stirrade mot min och grannarnas lägenheter. Jag testade en gång att ha mina persienner uppe och all belysning tänd när jag "råkade" komma ut naken från badrummet. Det blev extra upphetsande när de upptäckte mig och jag kunde se att de följde mig med blicken. Gav mig en riktig kick och jag antar att det är samma sak för dem. Varför skulle de annars ha persiennerna uppdragna och eventuella gardiner fråndragna om de inte vill bli sedda?

Jag vet av egen erfarenhet att min fru gillar att visa sig naken men inte där vi bor utan bara när vi bor på hotell. Hon vill alltid att vi knullar med ljuset tänt och gardinerna fråndragna när vi bor på hotell. Hon brukar dessutom utföra en upphetsande stripshow, fullt synlig för de som bor mittemot, innan vi knullar.

Så med andra ord, att visa sig naken eller att smygtitta på andra behöver inte vara ett sjukt beteende. Den som inte vill bli utsatt för påträngande blickar har alla möjligheter att undvika det. Sedan är det som med allt annat, om det blir en mani så har det väl gått för långt men det stadiet uppfattar jag inte att de som skrivit i den här tråden har hamnat i.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen