Försök till förbättring

L

Lastbryggan

Gäst
När Onanera.se startades för några år sedan som ett kul projekt så insåg jag nog inte vilket ansvar jag har emot dem (ni seriösa medlemmar) som gör att ett forum community blir bra och trivsamt.

Som det ser ut idag så kostar bara onanera.se mig (Lastbryggan AB) pengar i from av egen server, serverplats, trafik. Med andra ord en solklar förlustaffär som egentligen inte skulle existera om man ser rent företagsmässigt på det.

Dom få kronorna som länkarna till Lastbryggan ger i försäljning täcker inte på långa vägar vad det kostar att drifta onanera.se.

Varken jag eller min programmerare har tid att ägna oss åt att moderera/hålla ordning så alternativet om vi inte får ordning är att dra ur sladden och det tror jag att de flesta seriösa här inne skulle tycka vara tråkigt.

Men, så länge det finns eldsjälar här som vill göra något bra av detta så kommer jag låta det rulla på och ett första steg i rätt rikting hoppas jag är att vi gett "LekenKille" moderatorstatus idag och att han även skall få rättigheter som admin så fort vår programmerare fixar det. (Förhoppningsvis i morgon).

Vi (LekenKille) kommer att "se sig om" efter fler moderatorer så om det finns någon som vill hjälpa till att lyfta onanera.se och hålla ordning på det så kan ni väl PMa honom så tar han en diskussion med mig.

Jag hoppas och tror att detta kommer att bli bra och för er som behöver/vill få tag på mig så finns mina kontaktuppgifter på lastbryggan.se.

Mvh, eder käre översteonanist.;)
 

LekenKille

Medlem
Kön
Man
Ja kära medlemmar, som ni ser av posten som Lastbryggan (Mats) har skrivit, så kommer jag att administrera forumet, samt försöka hitta moderatörer som är villiga att offra lite av sin fritid här på onanera.se. Jag tror och hoppas att onanera.se kan bli ett mycket, om inte bättre ställe så småningom, men det tar alltid lite tid att städa upp, och starta om. :)

Jag vet att här finns folk som har varit sajten trogna över lång tid, och jag har sätt att folket här vill ha ordning o reda. Det ska ni få. När det gäller frågor som ni har, så ska jag försöka svara på dom så gott jag kan, och har jag inte svaret direkt, så vill jag kontakta Lastbryggan. Men så mycket kan jag lova, svar ska ni få.

Jag hoppas till slut att vi alla kan få det bra här på sajten o jag ser fram till att lära känna er alla. :)

Mvh
LekenKille
 
Toppen