Försats, vad tycker ni om det?

Min kåta kuk

Medlem
Kön
Man
Älskar min försats!!!... När ollonet blir halt och skinnet glider så skönt!!!... Blandar med spott så det blir riktigt kletigt!!!
 

Cumbaths

Välbekant medlem
Under lite längre onanistunder, innan jag dragit tillbaka förhuden helt så att ollonet blottas, så bildas ju ett löddrigt skum av försatsen typ vispad äggvita. Då är det extra lockande att samla upp det och slicka av fingrarna vilket jag ofta gör. Så skönt att känna den goda smaken och lukten när man sedan runkar vidare! Någon annan som känner likadant?
 
Last edited:

Regero

Välbekant medlem
Ålder
47
Kön
Man
Kommer alltid försats när jag runkat en stund, eller har annan sex så för den delen. När jag runkar så smakar jag alltid, gillar det. Har tyvärr hittills endast smakat på min egen.
 

Frank

Välbekant medlem
Kön
Man
Gillar det skarpt,smakar alltid på det när jag runkar.Har inte heller fått smaka på nån annans men det ligger på min bucketlist.
 

Cumbaths

Välbekant medlem
Ja så jäkla skönt när det rinner försats ur pisshålet. Smörjer så skönt när jag runkar. Blir kåt på det vita skummet som bildas efter ett tag och blir så kåt på kuklukten!!!... Någon annan som gillar kuklukt?
Jag ska inte överdriva och säga att lukten av kuk, försats och sperma är det bästa med onani men det skulle vara ganska mycket tråkigare om inte luften fylldes av dessa ljuvliga dofter med man runkar sin upphetsade penis! Med det sagt: Ja, jag gillar kukdoft! :p
 

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
Ja så jäkla skönt när det rinner försats. Smörjer så skönt när jag runkar. Blir så kåt på kuklukten!!!... Någon annan som gillar kuklukt?
Helt o fullt ! Särskilt byxvarm kuk som fått vara "fet" av kåthet en längre stund. Har en alldeles speciell lukt som gör att när den kommer ut i friheten, så blir det genast ett mäktigt stånd. MMmmm.....!
 
Toppen