Förslag

Hornycopper

Ny medlem
Kön
Man
1: Att kunna söka medlemmar online!
2: Att kunna blockera medlemmar!
3: chatt på sidan
4: Lys upp namn på de som är online
5: klickbara namn istället för klickbar prick bredvid namnet

Vi vill runka! Gör det lätt för oss att hitta varandra så vi kan runka ihop!
 
Ålder
42
Kön
Kvinna
1. Man blir lätt nerspammad
2. Utmärkt idé
3. Jag är rädd att forumet kommer dö ut. Det är väl en forumsida vi vill ha?
4. Helt klart godkänd tanke - smartare än att söka på människor som är online. Ändå fortsatt en nerspammningsrisk
5. Det är en vanesak, det är jag helt övertygad om. Vi är "Lunarskadade" eller något, och så vana vid att det ska vara på just ett sätt.
 
Kön
Kvinna
Jag är lite rädd för det där med spamming. Alla killar vill säkert väl, men det blir otroligt frustrerande för oss tjejer att få 1000 medelanden bara för att man råkar vara online. Jag är mån om att tjejer kommer hit, och att de stannar...och blir de nedspammade så sticker de till andra ställen.

Annars så håller jag med Red om de saker hon också tycker är bra :)
 

Flow242

Medlem
Ålder
47
Kön
Man
Alla killar vill säkert väl, men det blir otroligt frustrerande för oss tjejer att få 1000 medelanden bara för att man råkar vara online.
Dessvärre tror jag du har fel där, folk verkar inte bli uppfostrade i vad vilja väl, respekt, empati, eller ens vad sunt förnuft är. Och som vanligt ska vi killar vara värst :/.

I övrigt lägger jag en röst på samtliga förslag utan nummer tre. Ingen idé att ha en tjattfunktion på ett forum. Jag tror som reheaded_girl att forumet riskerar att dö då.

Som en kompromiss kunde man kanske ha ett klotterplank. Max 160 tecken, max ett inlägg per halvtimma och synligt för alla på framsidan. Sköts det snyggt kunde det bli roligt, men risken finns också för väldigt många mer eller mindre pinsamma försök till att ragga cam-sex.
 

newbadboy

Medlem
Kön
Man
I nuläget finns ingen funktion som gör att man kan radera de bilder man laddat upp. Hade jag vetat det så hade jag aldrig laddat upp en bild. Så kalla mig galen, men jag tycker att man borde kunna ha kontroll över sina egna bilder... Har tagit upp det tidigare så jag vet inte om någonting gjorts, svaret då blev väl att man bara ska ladda upp en ny bild (som ska ersätta den gamla?), så nu har jag två olika bilder i mitt krypin (varav en fungerar som avatar).
 
Toppen