Första gången du hade sex med en utav samma kön. (M/F)

tjommen

Välbekant medlem
Ålder
43
Kön
Man
Första gången för mig var ganska nyligen - under corona-våren och sommaren dessutom när så mycket har handlat om distans. Innan dess nada, inte ens nåt oskyldigt runk ihop med nån kompis i tonåren.
En ung bs-kille jag lärt känna genom jobbet såg nån slags potential i mig och började uppvakta mig. Det ena ledde till det andra. Det blev flera sköna träffar, med mycket smek, hångel, kyssande, runkande, frottage, sug, runk mellan skinkorna, sprut på varann m.m. Vi sov också tillsammans tätt ihopslingrade vid några tillfällen...så det var härligt sex innan sömn och härligt sex när vi vaknade. Det var underbart att få uppleva detta!
Sen hände det som vi båda hade bestämt inte skulle hända - att det började komma in känslor i bilden. En relation mellan oss är en omöjlighet, det vet vi båda två.
Vi är fortfarande väldigt bra vänner, och kan prata om det som har hänt. Vi har bestämt att det inte ska bli några fler gånger, iallafall inte än på länge.
Jag har väldigt dubbla känslor för det som hänt. En underbar erfarenhet, yes. Dåligt samvete inför min fru, yes. Det är första gången jag varit otrogen. Även om hon vet om att jag kan bli attraherad av män vet hon inte om att detta har hänt.
Om nån annan varit med om nåt liknande så skriv gärna en rad!

Har befunnit mig i liknande sits.
Var en hel del på resande fot för några år sedan. Hade många kunder i Örebro.
Där träffade jag en kille en kväll ute på stan. Det ena ledde till det andra och vi hamnade i säng på mitt hotellrum ett par gånger och hemma hos honom en gång, när jag var där på mina besök. Jag trivdes i hans närhet och han var så mysig! Jag längtade tills nästa besök varenda gång jag skulle hem.
Men för ett par år sedan så hade jag varken lust eller tid att resa mer så jag slutade på det jobbet. Jag saknar honom fortfarande ibland.

Precis som du känner så hade jag skuldkänslor för min sambo ett tag, men nu har jag lärt mig att leva med dem efter mer än två år sedan sista träffen, och jag älskar henne mer än någonsin förut. Skulle aldrig lämna henne för någon kille i världen. Dessutom så får jag mitt ibland i form av en strap. Så jag känner mig väl ganska nöjd ändå. Men han finns allt i tankarna.
 

Mattebi

Ny medlem
Kön
Man
Första gången jag var med en annan man så var jag supernervös. Hade chattat med en äldre man som bjöd hem mig, jag var 41, han var 65. Han plockade upp mig och vi åkte till honom, mitt hjärta höll på att hoppa ut ur bröstkorgen på mig. Men när vi väl kom hem till honom så sa han vi tar det lugnt och jag böjer mig fram och snörar upp mina Converse, så smeker han mig på rumpan och stönar, då inser jag att jag gör detta verkligen nu. Vi klädde av oss och jag gick ner på knä, han kom fram med sin styva kuk och säger gapa, jag gapar och han för in kuken i min mun, kommer ihåg hur lent ollonet var mot gommen, jag började suga på hans kuk och jag märker att jag älskar det. Vi bytte plats och han la sig på sängen jag stod på knä och sög honom medan han smekte mitt anus. Det var så grymt upphetsande. Sög honom och så utan förvarning sprutade han mig i munnen, jag tog emot och svalde sperman, det var grymt.
När jag gick där ifrån så hade jag lite ångest för att jag varit otrogen mot min fru, men jag visste att jag älskade att suga kuk och svälja sperma och att män tände mig.
 
Toppen