Första gången du onanerade

Camrunkarn

Medlem
Kön
Man
Kan man ha varit runt 8 år kanske när man fick sin första orgasm. Kommer ihåg att jag förklarade för min kompis, att när man runkat ett tag så kommer man till ett stopp. Då blir det jätteskönt och efter det vill man inte göra det mer. Jag hade ju inte en aning om vad orgasm eller så vad. men det kändes ju väldigt bra. Kommer ihåg mitt första sprut. Jag runkade på tex tisdag och då kom det inget. Natten till onsdag så drömde jag att någon runkade och sprutade framför mig och sa: har du sånt här? Dagen efter när det va dags för den dagliga runken så sprutade jag! Inget små skvätt eller så, det gick från inget till full laddning över en natt. Mycket märkligt tycker jag. Men så stolt jag var!
 

Russu

Aktiv medlem
Kön
Man
i trean eller fyran hade vi simundervisning, ett gäng killar gick alltid in i bastun efteråt. En dag var jag nyfiken och följde efter, då var det nån som sa att man måste stå för att vara i bastun. ok sa jag och satte mig och drog i snoppen. Då ar det bara torrorgasm och en närapå smärta kom efter så det blev aldrig flera ggr på rad.
Kommer inte ihåg när jag började spruta.
Vet inte om detta var min första gång, men det är det tidigaste minnet jag har.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Jag efterlyser fler kvinnor som vill berätta om de första onani upplevelserna!
Min fru var bara 15 när vi började hänga ihop. Hon hade då aldrig onanerat och visste inte ens var klitoris fanns... Stackars flicka. Jag visste ju inte heller riktigt, då hon var den första tjejen jag pillade på, 16 år gammal. Runkat hade jag gjort i 4-5års tid då. Vi lärde oss tillsammans, men tyvärr vart hon aldrig speciellt intresserad av sex. Jag fick henne att onanera med duschen några ggr
 

MrRighton

Aktiv medlem
Kön
Man
Jodå det minns man
Var med i scouterna och vi hade en stuga där vi brukade övernatta och då blev det grupprunk Åldrarna var spridda mella10-13 år och flera av oss hade ingen aning om vad vi gjorde
Efter några år så höll det i sig med grupprunk både i stugan o bakom skoln vi diskuterade olika tekniker nån drog upp o ner nån rullade kuken mellan händerna Sköna minnen som säkerligen jar påverkat mitt intresse för grupprunk
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
i trean eller fyran hade vi simundervisning, ett gäng killar gick alltid in i bastun efteråt. En dag var jag nyfiken och följde efter, då var det nån som sa att man måste stå för att vara i bastun. ok sa jag och satte mig och drog i snoppen. Då ar det bara torrorgasm och en närapå smärta kom efter så det blev aldrig flera ggr på rad.
Kommer inte ihåg när jag började spruta.
Vet inte om detta var min första gång, men det är det tidigaste minnet jag har.

Ja just det, minns att det hände liknande saker i bastun när vi hade simning också. Unga och kåta var man och det blev ju inte bättre av att kvinnlig ung personal sprang ut och in i omklädningsrummen och duschen. Minns att de ständigt kom in och påminde om att vi ska ta av oss badbyxorna i duschen.

Runkades en del i bastun minns jag, även om jag själv aldrig deltog. En kille i klassen hade sjukt stor minns jag, han kunde hålla den med båda händerna och ändå fanns det rum för en hand till. Körde alltid tvåhandsgreppet med lugna bestämda tag.
 

Oliverhard

Aktiv medlem
Kön
Man
Första gång jag runkade var jag 8/9 tror jag nog. Kanske yngre. det var en bra vännina's brossa som jag överraskade på toa en dag han runkade, skulle kissa och han sat där på toa i full sväng, stormade ut veldig blyg, men han sa att om jag ville kissa kunne jag bara komma ut, han stoppade inte men fortsatte, så vista han meg hur man gjorde. Blev til MYCKET RUNK i det huset över dom nästa 6-8 åren. bra minne
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Har tidiga minnen från varmt karbad som fick pojkpitten att styvna och då fick jag ut sagge. Inga direkta tidigare minnen av torrunk utan sagge.
 

Naturisten.1981

Välbekant medlem
Kön
Man
Ja just det, minns att det hände liknande saker i bastun när vi hade simning också. Unga och kåta var man och det blev ju inte bättre av att kvinnlig ung personal sprang ut och in i omklädningsrummen och duschen. Minns att de ständigt kom in och påminde om att vi ska ta av oss badbyxorna i duschen.

Runkades en del i bastun minns jag, även om jag själv aldrig deltog. En kille i klassen hade sjukt stor minns jag, han kunde hålla den med båda händerna och ändå fanns det rum för en hand till. Körde alltid tvåhandsgreppet med lugna bestämda tag.
Finns många sådana minnen från skolan! Härliga minnen! :)
 

MoonOrchard

Ny medlem
Kön
Man
Jag var ca 9-10 år gammal och på väg hem från någonstans, antagligen från skolan. Jag var jävulskt kissnödig och klämde på snoppen genom ena byxfickan för att kunna hålla mig, det gjorde att jag fick stånd. Nästan framme vid porten blev behovet akut så jag intensifierade mitt klämmande. Utanför ytterdörren när jag fumlade med nyckeln samtidigt som jag klämde för allt jag var värd blev jag plötsligt knäsvag, det kittlades och kändes som att något var på väg ut ur snoppen och jag tänkte resignerat att jag kissade på mig, men när jag några sekunder senare stod inne på toan insåg jag att både byxor och kalsonger var torra och att jag fortfarande var kissnödig. Medan jag stod där och strilade försökte jag förstå vad som hade hänt, men det var först några veckor senare när jag stod i duschen och lyckades återskapa samma känsla igen som det gick upp ett ljus.
 

Mac

Välbekant medlem
Kön
Man
Kommer faktiskt inte ihåg mitt första runk men vet att jag gillade det från ung ålder, 8-9. Elloskatalogens underklädesannonser fick många runk men sen upptäckte jag att det fanns porrtidningar på vissa antikvariat som inte kostade så mycket :p. Älskade att smygtitta på mammas kompisar när de bastade ihop (och jag var med) eller genom en springa i toadörren när de var på toa. Hade även gammalt nyckelhål på en toalett som jag satte ögat emot och runkade när de duschade.
 

Sex65

Välbekant medlem
Kön
Man
Första gången var jag 10-11 år . Minns att jag hittade en fibban eller lektyr under farsans säng. Så vid första bästa tillfälle då jag var ensam hemma så hämtade jag tidningen och klädda av mig helt naken tog fram ett par kuddar och hade samlag med dom. Efter en stunds juckande så började det kännas väldigt konstigt och något vitt kom ur snoppen . Det var så skönt så fort jag hade chansen så hade jag sex med kuddar .
 

MoonOrchard

Ny medlem
Kön
Man
Kan lika gärna passa på att berätta om min första utlösning också, som det för övrigt inte var jag som åstadkom. Jag tror jag var 11, kanske 12, och det var tillsammans med en tjej. Inte min kompis direkt, men vi var nyfikna på varandra och det mynnade ut i en klassisk "you show me yours I show you mine". Självklart fick jag råstånd, hon ville känna, vilket hon fick om jag fick känna på henne. Hon typ masserade mig, själv tror jag mest att jag klappade lite på henne och kände försiktigt i skåran. Jag minns att hon frågade "Är det skönt" och jag svarade "Ja, jätte". Sen sprutade jag. Jag blev lite chockad först innan jag fattade vad som hänt, hon blev nog mest äcklad. Sen ville hon inte pilla mer. Huruvida hon fick orgasm eller tyckte det var skönt vet jag inte, egoistisk som jag var frågade jag inte, och det blev heller inte några fler onanistunder tillsammans efter det.
 

Cujo12

Välbekant medlem
Ålder
51
Kön
Man
Hej alla onanister jag var runt 10 bast när jag började runka och det var ingen som lärde mig det det kom av sig själv så att säga , jag låg i sängen och min äldre vän och bekant till familjen satt på sängkanten och titta på när jag runkade och det gillade jag ujujuj , och sen så runka jag med ett par grannpojkar och några skolkompisar och sen sprutade jag för första gången då jag var 11 och ett halvt år
 

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
Om somrarna när vi flyttat ut till sommarstugan, tillbringades en del tid i en trädkoja som vi byggt, med att "visa kuken" för varandra . Ibland deltog någon tjej, som fick visa "stjärten" och vi killar tittade förundrat på utan att förstå vad som var vad. Pirret och nyfikenheten kändes både i kroppen och märktes på att byxorna tältade. Tjejen ville förstås se någon av oss också, och det blev alltid debatt om vem som vågade visa sin styva pinne. När bara vi killar samlades i kojan satt vi alla med byxorna nere, vilket vi aldrig hade tillsammans med någon tjej. Vi märkte att drog man lite upp o ner så blev kuken hårdare och efter en stund så kändes det konstigt "ont". Men kuken var hård ändå så bara en kort stund senare gick det att göra om samma sak tills det "onda" återkom. Det kom aldrig något ut och på samma gång som det inte gick att fortsätta så kändes det att man ville ta om igen och så höll vi på några gånger tills något annat lockade ut oss.. Då visste vi inte mera än att det var en skönt kittlande stund, som samtidigt var förbryllande med en tröskel vi inte kunde komma över förrän något halvår senare. Men minnet av stunderna med kompisarna i kojan den sommaren glömmer man inte.
 

Arikssen

Välbekant medlem
Ålder
47
Kön
Man
Jag varit kåt så länge jag kan minnas…ja i alla fall att jag haft kåta dagar. Jag kommer ihåg att man inte fattade vad det handlade om men att man ändå gillade känslan.
Sen en dag när jag var elva var jag sjuk och var hemma från skolan…och den där känslan kom tillbaka igen. Att det var nåt med kuken hade jag tydligen listat ut, för jag låg i familjens soffa med kuken mellan dynorna och juckade. Till slut blev det så skönt att det nästan blev obehagligt. Jag blev lite orolig men kåtheten tog över och jag skred till verket igen. Jag bestämde mig för att knulla soffan tills det gick över gränsen den här gången…och jääävlar vilken känsla! Jag blev rädd först men sen ville jag bara ha mer. Soffan regerade i några veckor innan jag kom på att handen borde kunna fixa jobbet också. Resten är historia och jag har inte på långa vägar tröttnat än :sneaky:
Knullar soffan gör jag ibland fortfarande för övrigt :p
Old habits die hard!
 
Last edited:

Livsnjutaren!

Välbekant medlem
Kön
Man
Tror jag var 12. Var på vinden och kollade i en Lektyrtidning. Min kuk blev hård och jag lekte med den och drog fram och tillbaka med handen. Plötsligt ilade det till och kuken blev ännu hårdare. Det sprutade ut nåt grått klet på golvet och kändes jätteskönt. Efteråt kände jag mig skamsen och kuken slaknade. Fattade senare att jag fått min första utlösning. Nästa dag var jag tillbaka igen och gjorde om samma sak. Nu var jag beredd på sprutet och känslan var ännu härligare. Nu 40 år senare har kuken tömt sig på flera liter sperma. Lika skönt att runka fortfarande. Runka på därute
 

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
Det kan du räkna med. (y)
Längtar ibland till denna tid. Det var en ny känsla och en upptäckarlusta den första tiden. Önskar att jag hade några bilder på detta, eller ännu bättre en filmsnutt, men dels fanns inte den möjligheten och att fota sig själv var uteslutet, då någon av föräldrarna alltid lämnade filmen för framkallning. Sånt var alldeles för dyrt f en fattig 12-åring. Kanske därför suget bland många silverrävar är så påtagligt, att få återuppleva pubertets-kukar, så att man går över gränsen?
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Ja tänk, så här när man passerat 65 år och runkat i drygt 50 år så funderar man ibland på hur många liter sperma man egentligen producerat och pumpat ut…?
 
Toppen