Första gången med exet. Sann historia.

BAS

Aktiv medlem
Ålder
50
Kön
Man
Det här hände en vinterkväll när jag var och hälsade på hos en kompis som precis hade separerat från sin man. Vi satt i soffan och pratade och hon drack nått glas vin medans jag var nykter och höll mig till cola, vi satt där och pratade om allt mellan himmel och jord och gled in på förhållanden.
Hon som nyss separerat och jag som ett halvår innan haft struligt med en tjej och ingen av oss kände sig direkt uppskattade, någon gång under kvällen kändes det som att det som hastigast fanns ett litet sug i blickarna men det gick över lika fort igen. Ju längre kvällen gick desto oftare pirrade det till och stundtals kändes det som att jag skulle vilja kasta mig över henne, sneglade lite mot hennes bröst som doldes av en stickad tröja men som jag visste var stora och precis sådär lagom fasta i formen helt naturliga och svagt hängande, mmm dom skulle man vilja smeka.. Visst jag hade nog fantiserat om henne någon gång men just nu hade jag svårt att bedöma situationen, ibland kändes det som att hon skulle nog vilja att jag greppade tag i henne men samtidigt kände jag nej hon behöver nog landa i sin separation utan att ha någon som stöter på henne. Efter långa djupa diskussioner och en del vin för hennes del kände jag att det var dags att runda av och åka hem och reste mig upp och sa det, varpå vi reste oss och gick ut i hallen. Hon bodde i en liten stuga med lågt i tak och små rum den var nog inte mer än 50 kvadrat totalt. Hennes 80cm säng står i vardagsrummet och i sovrummet står en våningssäng till hennes barn som bor där varannan vecka. Jag stod där i hallen och drog på mig ytterkläder och säger hej då då kommer hon fram och säger tusen tack för ikväll samtidigt som hon ger mig en hård kram och under tiden hon kramar mig kysser hon mig lätt på halsen.. Boom! Som en käftsmäll och kuken blir stenhård på en millisekund! Jag svarar med en lätt kyss tillbaka på hennes hals och försiktigt kyssandes varandras halsar letar sig våra munnar till varandra och våra tungor möts i en het kyss. Jag inser att det finns ingen återvändo nu, ytterkläderna åker av på golvet i hallen våra händer är överallt på varandras kroppar och vilt kyssandes drar vi oss sakta från hallen och in mot kök/vardagsrum.
När vi står där i dörröppningen avbryter hon kyssandet kort och väser: Välj säng! Sen fortsätter hon direkt kyssa mig, absolut tänker jag, nu ska vi knulla! Fortfarande vilt kyssandes styr jag med mina händer om hennes höfter så att hon backar in mot våningssängen som tack och lov är en stålsäng. När vi är framme vid sängen avbryts kyssandet och snabbt sliter vi av oss kläderna, tröjor och byxor och underkläder flyger av oss men hon behåller bh:n på och kryper ner i sängen på rygg.
Det är mörkt i rummet så det är mest konturer som skymtar men jag är ganska snabb ner i sängen efter henne och det är inget finlir och förspel det känns som vi haft i flera timmar redan. Jag hamnar på knä över henne och lutar mig på armbågen och kyssandet tar vid och innan jag hinner ta tag i kuken för att styra in den känner jag hennes hand greppa tag om den och med ett fast grepp om kuken med ena handen och den andra handen på min skinka styr hon in mig i henne och jag glider in till botten i en bestämd rörelse och ett gemensamt stön kommer från våra munnar som fortfarande leker med varandra. Nog hade vi haft ett långt förspel allt min kuk är absolut stenhård och hon är rejält våt, vi börjar sakta knulla och med ömsom långsamma hårda stötar och ömsom snabba lätta känner jag att det här vill jag dra ut på och försöka att inte komma direkt. Tanken slår mig att undrar om hon är skyddad? Kåtheten var så jädra stor så skydd kom aldrig på tal och att någon av oss skulle haft en sjukdom var helt uteslutet i min värld så bra kände vi ändå varandra men va fasen gravid kan hon ju bli om hon inte är skyddad! Lagom när jag tänkt den tanken klart och känner att jävlar va skönt det är att knulla henne så greppar hon tag om min nacke och väser i mitt öra: Du får inte komma i... Ooh jävlar vad det triggar mig! En av mina största fantasier vid den tidpunkten var att knulla i missionären dra mig ur och spruta över magen på en tjej, vilket jag aldrig gjort innan. Jag väser tillbaka OK.. sen börjar jag pumpa hårdare och våra stön ökar i takt med tempot på knullandet och jag känner att nu kommer jag snart spruta och precis innan jag ska till att förvarna om att jag kommer letar sig hennes hand ner och greppar om kuken och ner jag är på väg ut från botten av fittan så styr hon ut kuken så när jag trycker på igen hamnar jag med kuken uppepå fittan riktad mot hennes mage och samtidigt börjar hon runka mig frenetiskt. Inom en millisekund svartnar det för ögonen och stående på knän och armbågar går det för mig och jag pumpar ut stråle efter stråle över hennes mage samtidigt som hon runkar min kuk och stönar i mitt öra. Vi ligger där och kysser varandra och hon viskar till mig stanna kvar inatt. Jag gjorde inte det jag åkte hem trots hennes protester men lovade att komma tillbaka dagen efter vilket jag gjorde och då stannade jag kvar hela natten, vi sov och knullade om vart annat hela natten fem rejäla knull och två rejäla sprut blev det den natten och det blev många härliga upplevelser under våran tid tillsammans.
 
Last edited:
Toppen