Första gången

kille20

Medlem
Kön
Man
När onnanerade ni första gången,
började ni när ni fick mens eller blev det mer ofta sedan ni blev könsmogna
 
E

erotica666 [lämnat in]

Gäst
Jag började pilla där nere när jag var 9-10 år. Upptäckte att det var väldigt skönt att pilla på kitoris och att stoppa in ett finger i fittan. Fick aldrig några orgasmer, utan det var först när jag var 13- 14 år......:oops:
 

Gizza

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Började onanera vid ca 13 års ålder. och hade läst i nån tidning om orgasmer, och blev väldigt intresserad av hur man kunde få en, men lyckades inte få en förrän vid 16 års ålder.
 
Z

zingoalla (slutat på egen begäran)

Gäst
Ja va inte så mycket för att onanera innan jag träffade min man, hände kanske nån gång ibland men nu så gör jag det nästan varje dag:oops:
 

Sexxxy_

Medlem
Kön
Kvinna
Så länge jag kan minnas har jag alltid vetat vad en orgasm är och hur man uppnår den. Har ingen aning om hur det kommer sej men jag har alltid vetat. Så himla många gånger som min mamma har kommit på mej när jag var liten...:oops: jag hade ju ingen aning om att det var något "fult", haha. Jag gorde det till allt möjligt, jag onanerade mot bord, soffor, sängar...ja allt möjligt :D
Min pappa ägde ju, som så många andra, porrtidningar som jag alltid var lika nyfiken på, haha. Jag var nog mycket kåtare när jag var liten och kunde få orgasm för minsta lilla grej. Idag har jag oxå väldigt lätt att få orgasm, men får väl anstränga mej lite mer kanske, hihi.
 
M

MissSecret [vill inte mer]

Gäst
Jag har samma erfarenhet som Horny_babe, har onanerat så länge jag kan minnas, och vad jag vet har jag alltid fått någon slags orgasm...minns att jag fick gnugga på rätt bra när jag var liten, men till slut så kom jag...har också alltid varit fascinerad av porrtidningar och naket över huvud taget...fattade inte heller först att det inte var något man skulle skylta med...

...den stora fördelen är att jag vet precis vad jag gillar och hur jag ska få det så skönt som möjligt...det blir bara bättre och bättre...:D

och så är det kul att hetsa upp killar i ens omgivning med antydningar om mina lekar med mig själv...det slår aldrig fel, de tror inte sina öron...är en riktig teaser...[}:)]
 

kattis6

Ny medlem
Kön
Kvinna
Håller med dig miss secret - alltid lika spännande hetsa upp män även om det känns bra kunna hetsa upp en väninna åxå ibland:p;)
 
L

Lollo33 (slutar på egen begäran)

Gäst
Tror jag var 12 första gången, om jag hade fått mens eller inte minns jag inte men jag vet att jag var i duschen..smekte mig och vet jag blev lite förvånad över vad som hände, dvs att jag fick orgasm:oops:
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Jag tror jag var 9-10, och tyckte det var skönt att dra i den... Och jag blev väldigt förvånad när det gick första gången.. nästan chockad, för det var så himla skönt - jag minns det tydligt.
 

pernilla_b

Ny medlem
Kön
Kvinna
jag var typ 12 när jag började ona men nog 14 när jag fick orgasm av det första gången...

min kompis säger att hon fick orgasm redan när hon var 8-9
 

sajber

Ny medlem
Kön
Man
jag vet att jag råkade ha klättrat upp på en klätter ställning å satt grensle över den..å det va så skönt å jucka på den att det gick för mig...va väl när jag va typ 6 år..sen kom jag på att det va skönare att dra i kuken..eller tom fråga tjejerna om man fick placera den i någons fitta..va redan igång vid 7 års åldern :)
 

tuvalu

Medlem
Kön
Kvinna
Började onanera ett par år efter att jag fick mens (vad nu det övht har med saken att göra). Typ när jag var 15.
 

runkabilly

Medlem
Kön
Man
Jag har samma erfarenhet som Horny_babe, har onanerat så länge jag kan minnas, och vad jag vet har jag alltid fått någon slags orgasm...minns att jag fick gnugga på rätt bra när jag var liten, men till slut så kom jag...har också alltid varit fascinerad av porrtidningar och naket över huvud taget...fattade inte heller först att det inte var något man skulle skylta med...

...den stora fördelen är att jag vet precis vad jag gillar och hur jag ska få det så skönt som möjligt...det blir bara bättre och bättre...:D

och så är det kul att hetsa upp killar i ens omgivning med antydningar om mina lekar med mig själv...det slår aldrig fel, de tror inte sina öron...är en riktig teaser...[}:)]

Själv så älskar jag att höra en tjej prata om att hon är kåt, och vill onanera. Det smittar av sig direkt. Jag bara måste gå in på närmast toalett och tömma mig. Finns inget bättre en sexuella tjejer som inte skämms för att stå för sin lust.
 
G

Guest

Gäst
Som många andra säger så började man ju innan man visste att det va onani man pysslade med... Tidigt alltså...
 
Kön
Man
hej på er, ny medlem som vill bidra lite.var nog ca10-12 år när jag satt å drog i snoppen på rummet, minns att det hände nåt väldigt konstigt med den, gjorde liksom ont fast inte å kunde nästan inte rör den på lång stund HA HAE 34 nu å singel å runkar som aldrig förr,gillar att runka lite offentligt å gärna där jag kan bli upptäckt, skulle va kul å byta lite upplevelser med nån annan kille eller tjej..*L*
 
H

Härligheten(slutar på egen begäran)

Gäst
Började nog ganska tidigt.... Som Jenni säger säkert innan man visste det va onani man pysslade med. Men kommer faktiskt ihåg att jag funderade på min egen känsla sådär i 12-årsåldern. Vad jag kände och varför jag kände och hur jag kände..... Grubblare även då :oops: ...
 

sofia

Medlem
Kön
Kvinna
Jag var nog 11-12 år gammal.
Vi snackade en del om det i klassen.
Så det blev att man testade det, tog dock några försök innan jag kom för första gången.
Oj, vilken känsla...
Man fattade bara inte att det kunde vara så skönt...
Efter det satte sexlivet igång...
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Jag kom just ihåg att jag inte börjat skolan ännu, när jag drog min första runk.. ;) Så jag måste ju ha varit mindre än 7... man ska börja i tid! :)
 

DanneCock

Ny medlem
Kön
Man
Såg att andra killar skrivit så ja är tvungen att bidra med mitt :) BÖrjade när jag var tolv, hittat på brorsan p-filmer....dem första gångerna fick jag sluta onanerara precis innan jag kom för jag trodde jag höll kissa på mig :) fundersam över hur jag skulle göra så jag tog med mig en fryspåse in på rummet för att testa...var den skönaste upplevelsen någonsin...kom som fan(fast jag var även väldigt glad över också att jag inte kissade på mig) så knäppt kan det bli om man är ung o oerfaren :)
 
Toppen