Fantasi bi mmf

Mellanmjölk

Medlem
Kön
Man
Delar med mig av nån slags fantasi jag skrev

Vi har bestämt för att ses för första gången. Det är en varm sommardag och jag tar motorcykeln till er, ni bor i en modern och välskött villa med en insynskyddad baksida.
Nervös och lite pirrig ringer jag på.
Mannen öppnar, ca 50 år, ingen övervikt men ej heller supertränad. Du öppnar med shorts och bar överkropp med en härligt manlig bringa solbrun och som är lite lagom luden. Noterar att du inte verkar ha några kalsongerna under shortsen och man kan ana en bula.
Direkt utstrålar du ett genuint trevlig och glatt utryck, precis som den bild jag skaffat mig av tidigare mailande/chattande.
”Kom in, jag skulle precis till å tända grillen” säger du.
Jag kliver in och börjar hänga av mig, då dyker tjejen upp. Helt naken…jag blir lite paff. Hon är minst lika glad och trevlig och vi alla tre ”klickar” direkt rent socialt.
”Vi är inte så pryda här hemma, så vi går nakna rätt mycket…vill du ha ett glas vin före maten?” säger hon.
Jag hänger på, mannen har smugit ut till grillen. När jag fått ett glas vin letar vi oss ut för att göra mannen sällskap.
Vi pratar och har det jättetrevligt vi äter god mat och pratar länge.
Jag har haft stånd hela kvällen kalsongerna är kladdiga av försats som runnit, det blir inte bättre av att mannen råkat spilla och ställer sig upp och tar av sig shortsen, han har en riktigt härlig och snygg kuk, jag tror dom ser på mig att jag gillar det jag ser.
Hon frågar ”du ska inte klä av dig du också? Du är väl redan hård och har läckt försats? Dumt att kladda ner kalsongerna ;)
En liten lättnad när hon säger så, då skäms jag inte lika mycket över att jag redan börjat försatsa.
Jag gör som hon säger, de tittar ivrigt på och utbrister ett ”oj” när de ser hur hård jag är. ”Det är nog bäst att vi lättar lite på dedär trycket innan den spricker!”
Det står en solosäng mitt på gräsmattan, ”kom, lägg dig där så tar vi hand om dig innan vi går på efterrätten”.
Mannen ler lite när han ser hur kåt jag är, han är fortfarande lite halvslak, men jag tänder på hans snygga kuk.
Lägger mig på solsängen och sakta sakta turas ni om att runka och suga mig. ”Slappna av bara, behöver du spruta så är det bara att låta det komma” säger han.
Blir så kåt när han säger det så nästan i samma sekund som han säger så sprutar jag…de turas om att ta min kuk i deras munnar samtidigt som den pulserar och sprutar…
”Wow” säger ni båda…”det var nog tur att vi lättade lite på trycket ;)…nu tar vi lite efterrätt så kan du får hämta andan lite”.
Tjejen går in och förbereder efterrätten medan vi går tillbaka till soffgruppen. Mannen ler fortfarande åt mig då han ser att kuken fortfarande rycker lite.
Vi sätter oss bredvid varandra, jag är fortfarande kåt. Frågar om jag inte kan få smaka lite på hans kuk och det får jag.
Den är ganska slak så kan inte riktigt dra ned förhuden än, men jag tar den i munnen och börjar suga, när den blivit lite hårdare tar jag tag om den och sakta rullar ned förhuden, ett riktigt snyggt och härligt ollon blottar sig, när förhuden är helt tillbaka tar jag ollonet sakta i munnen och låter tungan leka lite med strängen…nu hårdnar kuken i snabbare takt. Du börjar stöna…
Men så avbryter tjejen som stått och tittat utan att vi ens märkt…”jaha ville ni inte ha någon efterrätt?” Frågar hon. Jo svarar vi, vi får fortsätta sen…
Efterrätten avnjuts och kåtstämningen går nästan att ta på.
Mannen börjar duka av, tjejen som också hon är redigt kåt frågar om jag inte vill smaka lite på henne också? Självklart svarar jag ja.
Hon sätter sig på bordet framför mig, med särade ben. Börjar försiktigt kyssa hennes insida lår samtidigt som jag smeker henne. Hon blir nästan galen för att jag ”teasar” henne genom att inte låta tungan gå ner på henne. Hon är så våt att fittan riktigt glänser i kvällssolen. Till slut så tar hon tag i mitt huvud och trycker det med mellan benen på henne. Jag börjar slicka henne, först leka lite med tungspetsen över klitoris sen tungknullar jag henne riktigt ordentligt. Hon stönar högt och det dröjer inte länge innan hon börjar skaka i en härlig orgasm…hennes första av MÅNGA.
Mannen har likt tjejen tidigare, smugit sig ut och står bredvid oss och tittar utan att vi märker…han har ett redigt stånd, det har jag också vid dehär laget.
Jag greppar hans stora härliga kuk och runkar den lite samtidigt som jag slickar henne. Hon har nu också sett att mannen är i närheten, hon hasar sig till gaveln av bordet och ber mig styra in hans kuk. Jag drar den lite retsamt genom hennes tokvåta fitta innan jag siktar in den och han sakta kan glida in i henne. Han knullar henne sakta, då och då puttar jag hans höfter bakåt så att kuken glider ur henne och jag kan få några sug.
Styr in han igen och han ökar takten. Hör hur de båda stönar allt högre, tillslut börjar hon skaka och kommer i en rejäl fontänorgasm…han drar kuken ur henne och jag ser hur hon sprutar rejält, han glider in i henne igen och jag ser hur pungen börjar vandra uppåt och hur kuken börjar pulsera när han sprutat en stor sats i henne. När han sakta låter kuken glida ur henne kommer hon igen med ett rejält sprut samtidigt som hans sperma rinner ur henne.
Jag passar på att suga av honom lite innan han blir lite ”överkänslig” kring ollonet.
Tjejen som fått hämta andan några sekunder får ur sig ”mer..jag vill ha mer”.
Min tur att få glida in i henne, hon är plaskvåt och full av hans sperma, jag knullar henne och hon fortsätter att spruta säkert 4-5 gånger till. ”Spruta henne full så jag kan få suga ren din kuk” säger mannen som suttit en stund och hämtat andan. Sagt och gjort, jag kommer djupt i henne. Kuken pulserar ordentligt och jag drar mig ur. Mannen är snabbt där och styr in min kuk, som är kladdig både av hans och min sperma tillsammans med hennes härliga safter, i sin mun. Då och då styr han in mig i hennes härliga fitta för att sen fortsätta suga mig ren.
Vi alla är helt utpumpade, vi sätter och hämtar andan lite, dricker lite vin och bara pratar (såklart helt nakna och kladdiga).
Detta var bara öppningen av kvällen, mannen kan liksom jag ladda om flertalet gånger och kvinnan verkar aldrig få nog! Så en liten del av en lång och härlig kväll/natt sprängfylld med sköna orgasmer och härliga skratt
 

doven

Välbekant medlem
Kön
Man
Så nära en perfekt knullträff det går att komma. Att doppa kuken upprepade gånger i spermafittan och suga av den låter jäkligt hett! Den egna och en annans sats blandat med fittsaft, vilken kåtbrygd, borde ge ståkuk hela natten.
 
Toppen