fantasi

qwin

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
just nu fantiserar jag om en stenhård kuk. ett ollon glänsande av försats, en super kåt kille som slickar min blöta fitta och sen knullar mig och sprutar satsen över mina blygdläppar :p
 

stefan71

Aktiv medlem
Kön
Man
Att jag får älska med min sambos bästa vännina och att jag och en polare har en trekant med min sambo! :oops:
 
C

campbell

Gäst
mmm vilket samanterfande qwin, just nu är min kuk sten hård, olonet är svulet och glänser av mina safter och längst med kuken riner en droppe

jsut nu fantiserar jag om att sär på dina ben, låta min mun och tunga smeka dina ben högre och högre mot din varma väntande fitta, låta min tunga smaka av dina safter medan tungan lätar sig till din klitta, snudar vid den sedan låta tunga gå cirklar runt den svulna klitta, sedan låter jag tungan glida ner och upp mellan blygdläpparna, mina fingrar koma in meda min tunga åter går till klittan :p
 
G

Göran67

Gäst
om att få känna en kvinnas sköna läppar sluta sig runt min hårda lekamen. Samtidigt som jag också får smaka på hennes läppar, härlig oralsex-symfoni.;):p
 

Tarzan74

Medlem
Kön
Man
Fantiserar om att jag är på efterfest och ligger i soffan och får en avsugning till att börja med, medans många av fest deltagarna tittar på :oops:
 

palle

Medlem
Kön
Man
Fantiserar om att jag är på efterfest och ligger i soffan och får en avsugning till att börja med, medans många av fest deltagarna tittar på :oops:

Vilken härlig fantasi! Jag fantiserar om att den är en av mina tjejkompisar som suger av mig medan folk tittar på. Hon suger tills jag kommer i hennes mun och fortsätter medan sperman rinner ner längs kuken. Sist av allt slickar hon rent kuken och ler mot åskådarna.
 

Corky

Medlem
Kön
Man
På den sista tiden har jag fantiserat om min kvinnliga massör som jag brukar gå till, som för övrigt är mycket snygg och sexig.
Hon börjar med att massera min kuk genom tyget på mina jeans och sen knäpper hon upp och släpper ut min hårda kuk.
Runkar den sakta till att börja med.
Sen börjar hon suga och smaska på min stora påle, tar den djupt in i sin mun och hon suckar och stönar av välbehag. Hon slickar och suger runt mitt känsliga ollon och jag njuter av hennes sköna behandling.
"Jag vill knulla dig" säger jag, och hon nickar i samförstånd.
Hennes kåta blick visar vad hon vill att jag ska göra med henne, så hon drar snabbt ned sina byxor och trosor så långt det går.
"Ta mig bakifrån" säger hon befallande, och böjer sig inbjudande över massagebänken.
Jag ställer mig bakom henne och trycker sakta in min pulserande kuk i hennes våta fitta och knullar henne djupt och hårt.
 
Toppen