Fantasier om att bli slickad av en annan tjej

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Jag är superhetero - tyvärr! Har aldrig känt mig sugen på en tjej irl. Blir inte heller upphetsad av att se porr där två tjejer håller på. MEN- har snuskpratat med en tjej nu via internet som jag aldrig har sett. Då plötsligt är jag hur kåt som helst på henne - i o för sig end i fantasin, men ändå! Fantiserar o onanerar hela tiden om henne - att få slicka henne o att få bli slickad själv. Ja, så vad vet man? Skulle kanske testa att vara med en tjej i a f?! Kanske har det oxå att göra med att de män jag har varit med har varit så kassa i sängen! Det handlar bara om deras orgasm. De få som försöker slicka lr smeka en med handen har ingen aning om hur man gör! Blir så otroligt less på det!
 

Bluesman

Medlem
Ålder
57
Kön
Man
Hjälp dem på traven, visa eller säg till hur du vill ha det, alla är vi olika, både män och kvinnor. Är det så att de är helt egocentriska, dumpa!
Sen kan jag tänka att många speciellt yngre har en lite skev bild från dålig porr, dår kvinnan ska bli helt till sig av att se en kuk, så de gärna suger den länge och ingående, men inte får något själv, eller ska bli mer eller mindre uppbända av ett klumpigt "handarbete" och därefter ställa upp på diverse akrobatiska konster för att avsluta med att få satsen i ansiktet.
Har man sett för många sådana rullar för tidigt i sitt liv kan det nog bli lite svårt med verkligheten.
Hoppas du hittar en bra slickare pussycat, vi finns. :oops:
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Tjejer, är ni såna som fantiserar om att bli slickad av en annan tjej osv ? jag blir sjukt kåt av tanken att bli slickad av en tjej som vet hur man gör! Någon som känner igen sig?

Jag fantiserar ofta:p Men tjejer ingår dock sällan i mina fantasier...

Bara det är någon som vet hur man gör, så spelar det ingen roll, för min del, om det är en tjej eller kille som slickar;)
 

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Hjälp dem på traven, visa eller säg till hur du vill ha det, alla är vi olika, både män och kvinnor. Är det så att de är helt egocentriska, dumpa!
Sen kan jag tänka att många speciellt yngre har en lite skev bild från dålig porr, dår kvinnan ska bli helt till sig av att se en kuk, så de gärna suger den länge och ingående, men inte får något själv, eller ska bli mer eller mindre uppbända av ett klumpigt "handarbete" och därefter ställa upp på diverse akrobatiska konster för att avsluta med att få satsen i ansiktet.
Har man sett för många sådana rullar för tidigt i sitt liv kan det nog bli lite svårt med verkligheten.
Hoppas du hittar en bra slickare pussycat, vi finns. :oops:

Jag har nog försökt att snällt ge små instruktioner av typen: "Hon är lite ömtålig, kan du vara lite försiktigare" lr " Kan du inte använda fler fingrar så här ist för pekfingervalsen" (=elvispen!). Det brukar max hjälpa en sekund... :-(
 

Bluesman

Medlem
Ålder
57
Kön
Man
Hoppas du inte ger upp, vi finns ute irl men kan vara svåra att hitta, vi är nog oftast upptagna.
:oops:
 

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man
Inte svar på din fråga (har ju inte den kvalifikationen är bara en vanlig man ju*L*)
Men drömmer ofta om att få se två kvinnor tillsmans på det sättet, något som hettsar mig otroligt mycket!

Utger mig inte för att vara expert på att slicka eller smeka en kvinna men har inte fått några klagomål av den som jag gjort det med, (och hon säger till om nått inte är bra!)*L*

/TG
 

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag är superhetero - tyvärr! Har aldrig känt mig sugen på en tjej irl. Blir inte heller upphetsad av att se porr där två tjejer håller på. MEN- har snuskpratat med en tjej nu via internet som jag aldrig har sett. Då plötsligt är jag hur kåt som helst på henne - i o för sig end i fantasin, men ändå! Fantiserar o onanerar hela tiden om henne - att få slicka henne o att få bli slickad själv. Ja, så vad vet man? Skulle kanske testa att vara med en tjej i a f?! Kanske har det oxå att göra med att de män jag har varit med har varit så kassa i sängen! Det handlar bara om deras orgasm. De få som försöker slicka lr smeka en med handen har ingen aning om hur man gör! Blir så otroligt less på det!

Lite motsägelsefullt inlägg, vill inte! jo nu vill jag!:D
 

FridaA

Medlem
Ålder
36
Kön
Kvinna
Tjejer, är ni såna som fantiserar om att bli slickad av en annan tjej osv ? jag blir sjukt kåt av tanken att bli slickad av en tjej som vet hur man gör! Någon som känner igen sig?

Behöver kanske göra en större utläggning om min läggning...
Men tro mig, det känns som om de flesta (?) tjejer har den fantasin?

Även innan jag och J "upptäckte" varandra, så fanns den fantasin hos mig iaf. :oops:

Men ofta fantaserar vi ju om saker som är lite ovanligare, udda eller spännande, för vad är det egentligen för vits med att fantisera om man inte för gå lite utanför det vardagliga? :love:
 

aza_sv

Medlem
Kön
Man
Jag styr in på Fridas linje. Bisex med ett ganska stadigt förhållande med E så är min fantasi fullbordad på den punkten.
Sen kan jag krydda tillvaron med andra fantasier eller tom göranden som att ha sex på stranden där man kan (vill?) bli upptäckt... eller andra situationer där det är spännande:oops:
 

tippzy

Ny medlem
Kön
Kvinna
Jag har tyvärr ingen erfarenhet av tjejsex, men det är definitivt en dröm och en ofta återkommande fantasi. Att slicka och smeka en blöt mus - gärna medan hennes kille tittar på och runkar. Bor i en småstad, men är ofta i Stockholm med jobbet. Har funderat på att gå på någon gayklubb, bara för att ragga upp någon för stunden. Tror att jag dessutom skulle vara riktigt bra på att slicka ;) Blir genomblöt bara av att tänka på det...
 

mania

Medlem
Kön
Kvinna
Jag är nog HELT hetero! Min kille vet hur han ska slicka mig till extas, så jag kan absolut inte tro att en tjej skulle kunna utföra det bättre. Tycker inte heller om att se porr med två tjejer som håller på. Då blir jag äcklad! Om det finns en kille med går det an, men absolut inte bara två tjejer.
Jag tittar gärna på filmer och bilder med fittor, de kan tända mig, så länge det inte är lesbiskt.
(Usch, jag hade inte tänkt bli blöt nu, men det blev svårt att låta bli när jag tänker på heta tungor! Mums!!!!):p:oops::p:p:p
 

FridaA

Medlem
Ålder
36
Kön
Kvinna
Jag är nog HELT hetero! Min kille vet hur han ska slicka mig till extas, så jag kan absolut inte tro att en tjej skulle kunna utföra det bättre. Tycker inte heller om att se porr med två tjejer som håller på. Då blir jag äcklad! Om det finns en kille med går det an, men absolut inte bara två tjejer.
Jag tittar gärna på filmer och bilder med fittor, de kan tända mig, så länge det inte är lesbiskt.
(Usch, jag hade inte tänkt bli blöt nu, men det blev svårt att låta bli när jag tänker på heta tungor! Mums!!!!):p:oops::p:p:p

"Äcklad"??
Kan berätta för "fröken" att kärlek är INTE "äckligt" oavsett...
 

dkv_mannen

Ny medlem
Kön
Man
Jag är nog HELT hetero! Min kille vet hur han ska slicka mig till extas, så jag kan absolut inte tro att en tjej skulle kunna utföra det bättre. Tycker inte heller om att se porr med två tjejer som håller på. Då blir jag äcklad! Om det finns en kille med går det an, men absolut inte bara två tjejer.
Jag tittar gärna på filmer och bilder med fittor, de kan tända mig, så länge det inte är lesbiskt.
(Usch, jag hade inte tänkt bli blöt nu, men det blev svårt att låta bli när jag tänker på heta tungor! Mums!!!!):p:oops::p:p:p

"Äcklad"??
Kan berätta för "fröken" att kärlek är INTE "äckligt" oavsett...
tror knappast att de tjejer som slickar varandra i porrfilmer är kära i varandra
 

mania

Medlem
Kön
Kvinna
Jag är nog HELT hetero! Min kille vet hur han ska slicka mig till extas, så jag kan absolut inte tro att en tjej skulle kunna utföra det bättre. Tycker inte heller om att se porr med två tjejer som håller på. Då blir jag äcklad! Om det finns en kille med går det an, men absolut inte bara två tjejer.
Jag tittar gärna på filmer och bilder med fittor, de kan tända mig, så länge det inte är lesbiskt.
(Usch, jag hade inte tänkt bli blöt nu, men det blev svårt att låta bli när jag tänker på heta tungor! Mums!!!!):p:oops::p:p:p

"Äcklad"??
Kan berätta för "fröken" att kärlek är INTE "äckligt" oavsett...

Ursäkta mitt uttryck! Det var inte meningen att verka nedlåtande. Jag har inget emot lesbiskt i sig, men jag kan inte fantisera och gå igång på att se när en tjej slickar en annan. Jag skulle tycka det var "äckligt" om en tjej skulle slicka mig men fördömer inte de som gillar det. Förlåt, du/ni som tog illa upp!!!
Förövrigt brukar jag säga att det kanske vore enklare om man vore lesbisk, det kan vara svårt att förstå sig på karlar ibland :unsure:
 

Satscha

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Jag har erfarenhet av tjejsex vid flera tillfällen. Jag är dock en av dom där som hellre ger än tar emot, jag uppskattar inte alls att bli slickad, kan ha haft otur men just nu inte min grej. Jag slickar och suger hellre än tar emot servicen...
Men tveka inte säger jag, go for it. Sex med en annan tjej är en riktigt skön grej som sätter huvudet i spinn, på mig i alla fall.
 
M

Mary_GILF

Gäst
Jag har erfarenhet av tjejsex vid flera tillfällen. Jag är dock en av dom där som hellre ger än tar emot, jag uppskattar inte alls att bli slickad, kan ha haft otur men just nu inte min grej. Jag slickar och suger hellre än tar emot servicen...
Men tveka inte säger jag, go for it. Sex med en annan tjej är en riktigt skön grej som sätter huvudet i spinn, på mig i alla fall.
Jag håller med dej sex med en kvinna är underbart jag har en kvinna som jobbar på samma ställe som mig och vi träffas ofta och sover över hos varandra!
Vi har det underbart när vi har sex tillsammans och vi provar det mesta och njuter av våra kroppar och närheten av varandra
 
Toppen