fantasier

Sandra77

Ny medlem
Kön
Kvinna
Jag brukar tänka på stora svarta kukar när jag ligger och pillar på mig själv. det är inget jag strävar efter att uppleva. Bara en fantasi.

Mvh S
 

Nyfiken

Medlem
Kön
Man
jag brukar fantisera om en kvinna ( en spanjorska ) som jag va ihop med för längesen, hon kunde suga mmmmm o sen så svalde hon alltid satsen o det gör inte min sambo. Det är så skönt o drömma sig tillbaka till den kvinnan
 

DraLite

Ny medlem
Kön
Man
Faniserar om att slicka murra. Antar att jag kollat på P-film ;)
Har aldrig slickat... men i fantasin, det funkar :)

-<>-<>-<>-
mums
 

SOLO

Medlem
Fantisera på du bara, d e helt ok att lapa ;) Fast jag vill inte rekommendera att du provar det första gången på en full brud efter en lång blöt kväll ute på krogen lr fest. [|)]

Master Bate!
 

Master_Bater

Ny medlem
Kön
Man
Fantiserar ibland om saker jag själv gjort, och ibland helt andra saker.
Är just nu inne på en period där jag mest tänker på en tjej från Filipinerna som jag har haft cybersex med.
(Ja det är en tjej, MSN+Webcam.) :)

Två hål i väggen.
 

Degen

Ny medlem
Kön
Man
Fantiserar bara om tjejer jag känner, det känns för opersonligt att fantisera om nån kändis eller liknande som man inte känner, jag tänder mer på personlighet.

Kåt som fan.....
 

PorrdiggareBS25

Ny medlem
Kön
Man
Det låter kanske som självplågeri, men jag brukar fantisera om vad som kunde ha hänt vid tillfällen där jag fegade ur!

Hej! Cool och kåt kille. Vill gärna få en runkkompis. Gärna en äldre man.
 

Flow242

Medlem
Ålder
47
Kön
Man
Låt se vet inte vilken som är vanligast men jag roterar mellan tre stycken, ibland under samma runk;
<ul>
<li>Kvinnlig kollega i dräkt på kopieringsapparaten under övertidsarbete.</li>
<li>Vad man skulle kunna ta sig till med tjejerna man umgås med på universitetet.</li>
<li>Nån minnesvärd stund från förr.</li>
</ul>
 

SexKombis

Ny medlem
Kön
Man
trekant .. trekant å återigen trekant ,
tjejen min har erbjudit mig den chansen.. men damnit..
ja blev stumm.. frågade för skojs skull.. å så får man svaret.. "ja visst, varför inte"
guys help me out
 

rockenrollas

Medlem
Kön
Man
Hmmm varför inte Kajsa Bergkvist på en höjdhoppsmatta... Har rätt stor o grov kuk.. o hon är så pyttigt liten...; )) o nypa henne i hennes löjligt små söta bröst!! wow!
 

horny_boy87

Ny medlem
Kön
Man
personligen fantiserar jag om en dominant tjej/kvinna som tar hand om mig,, att jag är hennes sexslav.. kasnke att hon binder fast mig och sånt.. men mäst att hon ger order om att slicka hennes fitta.. eller slicka något annat som fötter eller så
 
Toppen