Fantisera om bekanta

Voyeurscum

Välbekant medlem
Kön
Man
Vem i eran närhet, dvs nån som ni känner, har ni dom mest syndiga och snuskiga fantasierna om?

Själv fantiserar jag mycket om granntjejen och hennes 18-åriga bonusdotter. Att jag knullar dom båda i rövarna och att dom gör ass to mouth. Ofta bjuder jag även in ett par killar i olika åldrar som kommer och tömmer kukarna i dom.
 

bigtitslover6

Välbekant medlem
Kön
Man
De absolut snuskigaste fantasierna har jag om min fru. Bukkake, gangbang, lesbiskt med mera. Brukar dela med mig av mina fantasier när vi knullar.

Som nummer två kommer en kvinna i 55-årsåldern som jobbar i den lokala matbutiken. Härligt mullig med hyfsat stora bröst. Fantiserar om att hon suger min kuk medan min fru slickar hennes fitta. Sprutar över hennes ansikte och tittar sedan på medan hon gör en cum-swap med min fru.
 

Calleha

Medlem
Senaste förbjudna tanken jag har var om min tjej…
Att jag och hennes styvbror knullar henne ihop. Hon har på sig stayups och sexiga underkläder och vi knullar henne hårt och utan hämningar..

Tanken grundar sig i att hon i ung ålder, när hennes nyseparerade pappa med sin nya fru m familj var på semester - och min nuvarande tjej/sambo knullade sin nyblivna plaststorebror.. hon ca 14 och han 16/17..

Jag tänker på det ofta och vill vara med där..
 

19cmKUK

Välbekant medlem
Ålder
52
Kön
Man
Definitivt min syndigt snygga storbystade arbetskamrat , knulla henne överallt, helst inne på Ica eller Coop där det jobbar lite slyniga tjejer som kan titta på och leka med sej själva medan vi knullar
 

Livsnjutaren!

Välbekant medlem
Kön
Man
Fantiserar ofta om den snyggaste instruktören på gymmet. 40 år vältränad. Härlig fast rumpa. Vill bara dra ner hennes trånga tights och köra in kuken i fittan på henne
 

Iporr Wordpress Com

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag fantiserar dagligen om min grannfru och nästan lika ofta om en annan granne.
Den första är i 60-års åldern och inte anmärkningsvärd på något vis - men det är härligt att stå och runka medan jag ser henne och fantiserar ofta att hon kommer på mig och ser vad jag gör. Fantasierna är kåta och porriga och involverar massa mysigt spermakladd.
Den andra grannen är jämnårig och med härligt stora bröst och en snygg rumpa.

Vidare så fantiserar jag om både snygga tjejer i kassan i olika butiker och ett par snygga tjejer och kvinnor på samma arbetsplats.

Har ofta återkommande fantasier om en tjej som både är bekant och som är gift med en kamrat.
 

kristerollsson

Välbekant medlem
Kön
Man
Har två grsnnfruar här som jag brukar spana på och runka till. En några år äldre med riktigt härlig bred bak och en som är jämngammal som också har fantastiskt fin rumpa men även ett par härliga bröst. Har blivit många sprut till de båda kvinnorna. Drömmen vore ju att ha dem på alla fyra framför sig så man kunde knulla dem båda.
 

Dildolover

Välbekant medlem
Kön
Man
Grannfruar är ju heta. Har också två som förekommer ofta i mina fantasier och då gärna tillsammans med två arbetskollegor. Deras ålder är från 45 till 60 år och de är skitsnygga och sexiga. De har helt släta fittor med härliga blygdläppar som älskar att bli slickade och de kissar gärna rakt i munnen på mig. Sedan vill de bli fistade och rövknullade samtidigt som de smeker varandras bröst och vackra kroppar.
Har även en moster som jag har fantiserar om ofta. Det beror på två saker, dels är hon otroligt sexig. Men den största orsaken är att jag bodde hos henne en sommar då jag var 13 år och jag hörde hennes samlagsljud nästan varje natt. Jag blev otroligt kåt av det och runkade till de härliga ljuden varje gång. Dessutom gick hon runt i bara trosor på mornarna och solade alltid topless så det blev väldigt mycket bröst dessutom. Detta satte sina spår vilket gör att hon dyker upp ofta när jag runkar och då oftast att hon kommer på mig med att just runka.
 

PerGbg

Välbekant medlem
Kön
Man
Fantiserade om att suga av en kusin en gång , hade sett honom naken o tyckte hans såg stor ut , vi badade i sjön hos mormor o morfar. På kvällen var vi förpassade o sova i sjöboden . helt ostörda. Men ja vågade aldrig , ja själv runkade dock under töcket När han somnat . Flera år senare. Visade de dig han ör bisexuell , bodde ett tag med en man. men bor nu med kvinna o har barn.
 

Voyeurscum

Välbekant medlem
Kön
Man
Fantiserade om att suga av en kusin en gång , hade sett honom naken o tyckte hans såg stor ut , vi badade i sjön hos mormor o morfar. På kvällen var vi förpassade o sova i sjöboden . helt ostörda. Men ja vågade aldrig , ja själv runkade dock under töcket När han somnat . Flera år senare. Visade de dig han ör bisexuell , bodde ett tag med en man. men bor nu med kvinna o har barn.
Man ska inte dö nyfiken ;)
 

mästerrunkaren

Välbekant medlem
Kön
Man
Just haft en skön stund med mina Fleshlight, till en rätt avancerad fantasi med bekanta kvinnor som jag ofta återkommer till.

Min kollega och kk J bjuder hem mig till sig för att fira min födelsedag. Där har hon ett avancerat upplägg som födelsedagspresent till mig. Jag får gå ensam in i hennes sovrum och klä av mig. Hon säger att jag ska få älska med flera av mina kvinnliga kollegor, jag har 45 minuter på mig varje gång. Jag väntar ensam i sovrummet och plötsligt kommer K in genom dörren. Hon är en väldigt fin kvinna 50+, långt hår, normalstora bröst. Vi älskar och när jag sprutat i henne kommer J in och lägger sig ner och slickar K till ännu en orgasm. Efter femton minuters paus kommer så A, också hon en milf som jag älskar lugnt med i missionären. Efter henne kommer M, en lite pryd milf och i min fantasi tar jag henne riktigt hårt bakifrån, hon smeker sig själv och skriker ut sin orgasm i rummet.

J samlar oss sedan i vardagsrummet och vi avslutar med gruppsex där alla mina kvinnliga kollegor får smaka på min stake samtidigt som de slickar och kysser varandra. Jag avslutar med att spruta i J som tack för att hon gjort min födelsedag så minnesvärd! :love:
 
Toppen