Fantisera om bekanta

Gismo

Aktiv medlem
Kön
Man
Grannfruar är ju heta. Har också två som förekommer ofta i mina fantasier och då gärna tillsammans med två arbetskollegor. Deras ålder är från 45 till 60 år och de är skitsnygga och sexiga. De har helt släta fittor med härliga blygdläppar som älskar att bli slickade och de kissar gärna rakt i munnen på mig. Sedan vill de bli fistade och rövknullade samtidigt som de smeker varandras bröst och vackra kroppar.
Har även en moster som jag har fantiserar om ofta. Det beror på två saker, dels är hon otroligt sexig. Men den största orsaken är att jag bodde hos henne en sommar då jag var 13 år och jag hörde hennes samlagsljud nästan varje natt. Jag blev otroligt kåt av det och runkade till de härliga ljuden varje gång. Dessutom gick hon runt i bara trosor på mornarna och solade alltid topless så det blev väldigt mycket bröst dessutom. Detta satte sina spår vilket gör att hon dyker upp ofta när jag runkar och då oftast att hon kommer på mig med att just runka.
Underbara fantasier!
 

Gismo

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag fantiserar ofta om min frus väninna, både i trekant med min fru och bara hon och jag. En återkommande fantasi är att min fru visar väninnan hur hon använder en plugg i min rumpa. Väninnan har aldrig varit med om något liknande och blir väldigt upphetsad. Så min fru och väninnan leker en lång stund med min anal och vidgar mig ordentligt, samtidigt som de suger min kuk och smeker varandra. Efter en stund säger väninnan att hon också vill ha något i rumpan så jag och min fru ger henne samma behandling som jag just fått. Hon kommer i en kraftig orgasm.
 

gbgkille300

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag fantiserar ofta om min frus väninna, både i trekant med min fru och bara hon och jag. En återkommande fantasi är att min fru visar väninnan hur hon använder en plugg i min rumpa. Väninnan har aldrig varit med om något liknande och blir väldigt upphetsad. Så min fru och väninnan leker en lång stund med min anal och vidgar mig ordentligt, samtidigt som de suger min kuk och smeker varandra. Efter en stund säger väninnan att hon också vill ha något i rumpan så jag och min fru ger henne samma behandling som jag just fått. Hon kommer i en kraftig orgasm.
Har också fantasier om min frus väninna. Underbart.
 

gbgkille300

Välbekant medlem
Kön
Man
En kvinnlig bekant la ut en ny selfiebild på sig själv och en väninna på facebook. Blir perfekt att spruta på. Å än en gång, tänk om dom visste. Upphetsande kan man säga.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
En arbetskamrat lade urbilder på mamma kroppen som hon själv kallade den.
Var inte helt naken men en stor mage och bröst såg man var ibland lättklädd.
Gravida kvinnor har något speciellt så kom över henne. En speciell känsla hade haft sex med henne två gånger för många år sedan, var på en kick off med arbetet.
Var mer sex ingen riktig kärlek och på de tiden åt hon piller, blev ju inte gravid och hjälpte så hon blödde mindre under mensen, enligt vad hon berättade.
 

JonasB

Välbekant medlem
Ålder
29
Kön
Man
Attraherad av en kille jag känner.. perfekt tränad kropp, rätt välhängd, ser bra ut och det där suget i blicken. Fantiserat om att knulla honom, kanske i en trekant med tjejen eller med hans tjej.
 
Toppen