Fantiserar du om en transsexual flickvän?

S110

Aktiv medlem
Ålder
60
Kön
Man
Fantiserar du om att ha en pre-op transsexuell flickvän ? och hur vill du att det ska vara?
Det är en fantasi jag tänker på varje dag. Sitter jag på ett kafé kommer fantasin om unga kvinnor som egentligen är killar och har en skön sak mellan benen. Äter jag glass tänker jag att glassen är något helt annat. Ja den fantasin finns dygnet runt.
 

carrolover

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag fantiserar också om det hela tiden. Tycker det känns som att de flesta män föredrar om tjejen har penis. I övrigt är hon feminin och fin. Jag gillar också att fantisera att tjejer som jag känner eller ser på gatan har penis och runkar.
 

ManyaNovio

Välbekant medlem
Hade min medvetenhet varit samma som idag runt könsidentiteter så hade jag helt levat som kvinna och definitivt haft en trans partner. Men ångrar inte en stund mitt hetroförhållande. Behövs ju vissa komponenter för skaffa egna barn…
 

tjommen

Välbekant medlem
Ålder
43
Kön
Man
Det gör man verkligen. En dröm att ha en dominant flickvän med en stor kuk som hon kan ta mig med varje dag. Ta ut sina frustrationer och sin stress på mig och samtidigt få mig att släppa min stress och mina frustrationer. Mmm! Fantastiskt!
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Toppen