Fejkar ni?

G

Guest

Gäst
Har ni någon gång fejkat en orgasm? Ofta? Varför gör ni det?

Jag har aldrig fejkat en orgasm och skulle aldrig göra... Jag tar eget ansvar för min orgsam...;)
 

Älskar Sex

Medlem
Kön
Man
Bra Jenni !! Jag säger ju att jag gillar dig ;)!
Har heller aldrig förstått varför man ska fejka en orgasm, vad och vem vinner nåt på det ??
Nej, svenska folket, var ärliga mot varandra så blir orgasmerna skönare och äkta ! :D
 

mathias_sthlm

Medlem
Kön
Man
Nu ska ni få höra på nått. Jag har faktiskt fejkat en orgasm. Och då är jag ju man. Hur lyckas man med det och varför. Jo, det var med min första flickvän vi hade ingen erfarenhet någon av oss. Vi hade mest hånglat där i början och jag hade smekt henne till orgasm några gånger. Men nu ville jag ha mer. Så jag fick henne till att suga av mig. Men det var ju första gången för henne så det gjorde ganska ont. Hennes tänder skrapade mot ollonet. Och jag var för blyg för att säga något om det. Och jag ville ju inte göra hennes ledsen så till slut låtsades jag att det gick. Som tur var så var det mörkt i rummet och hon visste inte så mycket om sperma så jag rodde det iland. Men nästa gång så bad jag henne vara lite mjukare. Så då var det toppen. Jag har aldrig behövt att fejka sen dess. Och ingen borde behöva göra det så klart. Men när man är ung och oerfaren så kan det vara svårt.
 

Skinnfri

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag måste tillstå att även jag som kille har fejkat.
Allt kändes fel den gången, det var en tillfällig KK som var så trist i sängen att jag bara tappade lusten.
Mörkt i rummet och kondom och så var det bara att fejka på så att man fick sova istället.:oops:

En gång och aldrig mer. Man lär så länge man lever
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Har ni någon gång fejkat en orgasm? Ofta? Varför gör ni det?

Jag har aldrig fejkat en orgasm och skulle aldrig göra... Jag tar eget ansvar för min orgsam...;)

Inte ofta men det händer...[}:)]
 

mickekockk

Ny medlem
Kön
Man
Allså en tjej kan ju fejka men killen?vad ska han säga åhhh skönt men tyvärr all min sperma e slut idag:) men jag lovar det var jätteskönt älskling.
 
N

nickespecial (slutar på egen begäran)

Gäst
Jodå , ska en kille fejka så får han samla mycket saliv i munnen och ta tjejen bakifrån mmmmm vad skönt ........spott (sprut).:)
 
H

Härligheten(slutar på egen begäran)

Gäst
Jodå , ska en kille fejka så får han samla mycket saliv i munnen och ta tjejen bakifrån mmmmm vad skönt ........spott (sprut).:)

Ha ha ha.... lite roligt faktiskt ;)...

Näpp, i vuxen ålder så talar härligheten för sig själv. Men i yngre dagar så fick man försöka hjälpa till på traven. Inte särskilt bra skådespel tror jag såhär i efterhand, men å andra sidan så var även männen yngre då och kanske ..... säger kanske .... heller inte visste riktigt skillnaden mellan skådespel och äkta härlig orgasm.
 
M

magistern (Slutar på egen begäran)

Gäst
Om man är tillsammans med någon och vill att sexet ska vara bra, fattar jag inte varför man skulle fejka. Det är ju som att säga att något är bra när det i själva verket inte fungerar. Litegrann är det som att gräva en grop för sig själv, tycker jag. Vad tycker ni tjejer?
 

Loadboy

Medlem
Kön
Man
Har fejkat en gång i mitt liv och ska aldrig göra om det. Har en liknande upplevelse som Skinnfri har. Önskade efteråt att jag skulle gått hem och lagt mig istället. Kändes jättekonstigt att behöva ljuga.

Jag trodde faktiskt att jag aldrig ens skulle kunna föreställa mig att jag skulle göra en sån sak...men gjort är gjort. Ställs jag inför nåt liknande ska jag vara ärlig eller ska jag ge fasen i det och gå hem och lägga mig...;)
 

bigswede

Medlem
Kön
Man
Asså du mickekockkar.. Varför skulle en kille inte kunna fejka en orgasm?
Jo, för att MÅNGA, både män och kvinnor, verkar oerhört dåligt informerade.

När jag har sex har jag alltid minst 2-3 'sprutfria' orgasmer innan jag tillåter
mig att komma, d.v.s få utlösning. Detta är en teknik som alla torde kunna
träna upp och som jag starkt rekommenderar! Höjer både njutningen samt
förlänger (i alla fall för mig) tiden som jag kan ha samlag innan jag 'veknar' :)

Med tanke på detta så ser jag inte varför det skulle vara ett problem för en
man att fejka? Känner inte kvinnan till detta så kan det naturligtvis bli svårt
att övertyga henne ;)

Med ovanstående sagt: Ja, jag erkänner att jag åxå gjort det :oops: Fy Skäms!
Men ibland kan det bara bli så fel, och då kan ett avslut vara det enda som
känns rätt. Sex behöver tyvärr INTE alltid vara njutbart, även om jag tycker
det är det 999 gånger av 1000 :p
 

erotique

Aktiv medlem
Kön
Man
Har aldrig fejkat en orgasm. Är uppriktigt förvånad över att det tycks vara så vanligt bland killar.

Tror mig även veta att ingen tjej har fejkat orgasm tillsammans med mig. Jo, jag vet att 99 % av alla killar skulle säga samma sak, trots att ganska många tjejer faktiskt medger att de har fejkat. Jag förstår att det inte blir särskilt trovärdigt när jag påstår detta. Men jag påstår det likafullt. Jag inbillar mig faktiskt att jag skulle märka om det inte var äkta. Särskilt efter alla de äkta orgasmer jag sett på film... ;) Dessutom har jag bara haft sex med ett litet fåtal tjejer, och alltid med någon jag känt väldigt väl. Därför vågar jag sticka ut hakan som jag nu har gjort.
 
Toppen