Fel använderman som jag skrev?

sarty

Ny medlem
Kön
Kvinna
Jag fick inte det användernamn jag ville ha. Skrev isclarajag och min mail men både min användernamn och mail inställningar är fel än det jag gav fast jag fick kontoaktivering till rätt adress?!
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Jag fick inte det användernamn jag ville ha. Skrev isclarajag och min mail men både min användernamn och mail inställningar är fel än det jag gav fast jag fick kontoaktivering till rätt adress?!


Det har ju varit väldigt många konstigheter som hänt på sistone, så det vore väl inte så underligt om du har blivit registrerad med "fel" användarnamn!

Men annars är det lätt att skriva fel själv också, och skriva använderman när man menar användarnamn;)

Kram på dig!
 

LekenKille

Medlem
Kön
Man
Jag fick inte det användernamn jag ville ha. Skrev isclarajag och min mail men både min användernamn och mail inställningar är fel än det jag gav fast jag fick kontoaktivering till rätt adress?!
Ska kolla upp det för dig. :)
 

LekenKille

Medlem
Kön
Man
Jag fick inte det användernamn jag ville ha. Skrev isclarajag och min mail men både min användernamn och mail inställningar är fel än det jag gav fast jag fick kontoaktivering till rätt adress?!
Jag kollade just upp ditt konto och du hade skrivit ett , istället för ett . i din mejladress. Jag har fixat detta åt dig nu.:)

/LekenKille
 
Toppen