Felbokat

runkfantom

Välbekant medlem
Kön
Man
När jag var i 25-årsåldern hade jag ett jobb som innebar att man fick bo mycket på hotell. I regel hade vi enkelrum men någon enstaka gång blev det dubbelrum.
En kväll hade jag checkat in i Malmö och var säker på att jag skulle få enkelrum även om det fanns två sängar i rummet. Bredvid hotellet fanns en automat där man kunde köpa porrtidningar billigt. De var ett par år gamla men so what. Det gör ju inget om bilder på fittor och rumpor är ett par år gamla.
Jag köpte alltså några sådana och klädde av mig naken och lade mig på sängen och började bläddra i dem. Av misstag hade jag råkat få med en tidning med nakna småkillar i. Inte mitt sexuella intresse precis. Jag lade därför snabbt undan den överst i högen och tog fram en annan mer i min smak.
Där låg jag och hade fått upp ett rejält stånd och kände att ejakulatet skulle komma när jag hörde en nyckel i dörren och en kvinnlig kollega steg in. Hon hade blivit bokad i samma rum. Hon tittade förvånad när det redan fanns något i rummet och såg på mig och min kraftiga erektion. Till råga på allt kunde jag inte hålla tillbaka sperman. Jag såg att hennes blick hade flyttats från min nu slaka och lilla kuk till porrtidningshögen. Där alltså pedofiltidningen låg överst. Pinsamt var bara förnamnet.
Jag skämdes naturligtvis och mumlade fram någon ursäkt. Men från att ha sett rejält förbannad ut sprack hon upp i ett leende. Och resten av kvällen och natten blev inte alls pinsam. Det hade inte behövts två sängar i rummet eftersom vi gott fick plats i en.
 
Last edited:

mgk

Medlem
Kön
Man
Haha! Det var en trevlig "felbokning". Det kunde ha varit mycket värre ju... :)
Blev det någon fortsättning också med tanke på att ni var kollegor?
 

runkfantom

Välbekant medlem
Kön
Man
Haha! Det var en trevlig "felbokning". Det kunde ha varit mycket värre ju... :)
Blev det någon fortsättning också med tanke på att ni var kollegor?

Nej, det slutade med ett one night stand. Hon hade redan en karl hemma. Och vi råkade inte komma till Malmö samtidigt någon mer gång heller. Ingen av oss kommenterade sedan det inträffade. Och varken hon eller jag försade oss på jobbet... Våra andra arbetskamrater skulle säkert fått roligt annars.
Mest pinsamt tycker jag nog trots allt att den där pedofil-tidningen var. Jag kastade den omsorgsfullt morgonen efter. Detta var ju under en tid då det var helt lagligt att sälja - och inneha - sådana tidningar. Men det var därför inte accepterat att vara pedofil. Och man kan ju bara vara glad åt att sådana tidningar inte säljs öppet i dag. Att runka till en bild på en 10-årig kille med halvstyv kuk är ju ungefär lika upphetsande som att runka till Husmodern.
 
Last edited:

sprutkillen

Medlem
Kön
Man
Påminner mig lite om den där listan som cirkulerar runt på mail
24 saker jag lärt mig av porrfilm.

blir en tjej påkommen vid onani blir hon lite skamsen men insisterar på att han ska ha sex med henne

bla bla:D
 
Toppen