FETISH Tjejer med nitbälten

Mikke74

Medlem
Kön
Man
Har en fetish som utvecklade sig i tonåren, fick en videofilm av polarna (Born in the ussr) när jag fyllde 15 år,Alla brudar i rullen bar läder kläder och nitbälten , och alla hade kvar nitbältet på sig när de knullade och sög kuk , det såg så upphetsande & tufft ut på något vis, tänker ofta på det när jag har sex, kollar också lite extra på tjejer/ kvinnor som har nitbälte på sig när de är ute på krogen / stan, det finns inget sexigare än en kvinna som går på trottoaren framför mig, en solig dag med ett gnistrande nitbälte runt midjan som vickar upp & ner i tackt med höftrörelserna, drömmer ofta om att få ha sex med en sådan tjej, se henne utan kläder lagom solbränd men med nitbältet på , tänk att få knulla henne en natt när månen lyser så bältet gnistrar runt hennes midja när hon rider,
undrar om det finns tjejer som tänder på det eller om det bara är min fantasi som kommer från en Vhs i från svunnen tid klistrar in en länk till en tjej som förstår vad jag menar http://galleries.dreambabes.com/petra2/ ... MDc1OjM6NA
 

Snacksalig

Medlem
Ålder
48
Kön
Kvinna
Jag älskar nitbälten till mina skinnjeans. Har aldrig tänkt tanken att älska med bara nitbältet på. Men varför inte;)
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Jag älskar nitbälten till mina skinnjeans. Har aldrig tänkt tanken att älska med bara nitbältet på. Men varför inte;)

Du borde testa, det förhöjer upplevelsen en hel del. Men allra bäst är det med tjejer i läckra underkläder och stridssele. :D

/Ch
 

Snacksalig

Medlem
Ålder
48
Kön
Kvinna
Jag älskar nitbälten till mina skinnjeans. Har aldrig tänkt tanken att älska med bara nitbältet på. Men varför inte;)

Du borde testa, det förhöjer upplevelsen en hel del. Men allra bäst är det med tjejer i läckra underkläder och stridssele. :D

/Ch


Oj! undrar om det finns stridsselar i läder och nitar;)
You bet!

M/39 är i läder...


WOW! Är det en en konnäsör på tråden[:0]
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Jag älskar nitbälten till mina skinnjeans. Har aldrig tänkt tanken att älska med bara nitbältet på. Men varför inte;)

Du borde testa, det förhöjer upplevelsen en hel del. Men allra bäst är det med tjejer i läckra underkläder och stridssele. :D

/Ch


Oj! undrar om det finns stridsselar i läder och nitar;)
You bet!

M/39 är i läder...


WOW! Är det en en konnäsör på tråden[:0]

Det kanske man skulle kunna säja.
 

Snacksalig

Medlem
Ålder
48
Kön
Kvinna
Jag älskar nitbälten till mina skinnjeans. Har aldrig tänkt tanken att älska med bara nitbältet på. Men varför inte;)

Du borde testa, det förhöjer upplevelsen en hel del. Men allra bäst är det med tjejer i läckra underkläder och stridssele. :D

/Ch


Oj! undrar om det finns stridsselar i läder och nitar;)
You bet!

M/39 är i läder...


WOW! Är det en en konnäsör på tråden[:0]

Det kanske man skulle kunna säja.


Så pass! Då kanske du har en del att lära en nyfiken novis på området:oops:
 
Toppen