film2.

FridaA

Medlem
Ålder
36
Kön
Kvinna
Affischnamn?????

jisses, asså, näee....jag?...åhhh....oj...ja men....oj asså....ehhh....
(övar på oscarstalet ...)

Jag är på!!! :D :p :love::love::love:
 
Ålder
56
Kön
Kvinna
Affischnamn?????

jisses, asså, näee....jag?...åhhh....oj...ja men....oj asså....ehhh....
(övar på oscarstalet ...)

Jag är på!!! :D :p :love::love::love:


Jag vill tacka... Johanna (så klart) men annars är det onanera.se som har gjort mig till den jag är idag:cool:;):p:love:

Det räcker - sedan har du alla på Osacarsgalan som i en liten ask:love::love:;)
 
Ålder
56
Kön
Kvinna
Jaha...de blir ett Osacar-pris?? inte en helt vanlig guldig-pöjk-med-pinne-i-handen pris? ;) ;) ;) ;) ;)


Skäms på mig som inte är lika vaken som du är:love::love:;)

Gammal och invand med sådant som sitter i ryggmärgen utan att reflektera över det:oops: - Det är jag i ett snäckskal:oops::oops::oops::oops:

Jag vill ge FridaA ett pris för sin insats för mänskligheten... och det priset vill jag kalla "Frida Varje Da-priset", eftersom du gör så att även en arbetsdag känns lika skön som en fridag...:love:;):cool::love:
 

Pumps-Lover

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
måste få säga att jag finner detta som ett av de mest lysande tacktal jag hört. Inte struttigt pretentiöst, inte flamsigt utan bara helt underbart rakt och hjärtligt. Ni är värda all cred ni kan få mina damer

Det är mig en ära att få vara med i din VIP-kö vännen
 

qwer

Medlem
Kön
Man
Eh? Finns det plats för en knappt synligt gravid kvinna/tjej i denna future-mega-blockbuster??
Jag tar gärna på mig rollen som.....ehhm.....ja, vilken som helst egentligen!
(Kan dock vara svårt för sminkpersonal att få mig till ha så värst manlig kropp med jättepenis å allt...Men det finns kanske budget för ett special-effects team?)

:love::love:

Om du vill vara med i filmen uppkingad till man så kan jag ställa upp som stand in i vissa klipp (de klipp där sminkösernas förmågor brister så att säga).
 

FridaA

Medlem
Ålder
36
Kön
Kvinna
Åhhhh :oops: :oops: :oops: :oops:

Du är ju min ängel i cyberrymden snäckan!
Alltid så snäll och go å lyfter upp hela mig och ona!! :love: :love: :love:

(VVMIP - Snäckan) ;)
 

Loadboy

Medlem
Kön
Man
Vet ju att den här frågan är ämnad för tjejer...men...jag älskar slangiga p-rulletitlar så jag kan inte låta bli. Min skulle kanske heta "Kiss`n hugs with jizz`n jugs feat. dr Loadboy".

Då har man fått in både både det lite mjuka och hårda samtidigt som man leker doktor...Jag hade nog nöjt mig med en episod ur en rulle på tio minuter en kvart. Analt skulle inte vara med i min rulle. Men sen har jag nog inte så stora begränsningar....:D;)

Självklart skulle frågan gå ut till medlemmarna här vilka som vill vara med...;)
 

FridaA

Medlem
Ålder
36
Kön
Kvinna
Lika bra att vara tidigt ute! Vi får kanske hyra en jättelokal, typ Globen eller något för denna fest ju? ;) :cool: :love:
 

Pumps-Lover

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Det skulle bli fullsatt. :) En plats på första parkett vore som en plats i paradiset. Undrar bara hur många av oss som man skulle känna igen på festen? Skulle alla ha en bild med sin avatar på sig?:oops:;)
 
Toppen