Finns det runkplatser/Cruising i Mälardalen?

Voyeurscum

Välbekant medlem
Kön
Man
Tänkte dra igång en tråd om just ämnet runkplatser i Mälardalen, förutom alla porrbios i Stockholm.

De jag själv känner till är:
- Frösvi rastplats, Västerås
- Björndammen, Strängnäs/Malmköping (vinst varje gång)
- Våtmarkerna, Eskilstuna (aldrig upplevt action där)
- Ågestabadet
 

Chrille

Ny medlem
Kön
Man
Tänkte dra igång en tråd om just ämnet runkplatser i Mälardalen, förutom alla porrbios i Stockholm.

De jag själv känner till är:
- Frösvi rastplats, Västerås
- Björndammen, Strängnäs/Malmköping (vinst varje gång)
- Våtmarkerna, Eskilstuna (aldrig upplevt action där)
- Ågestabadet
Du tycks ha en god koll på platserna
 

Chrille

Ny medlem
Kön
Man
Björndammen ligger vid sjön Ältaren. Utmed väg 55 mellan Strängnäs och Malmköping. Vägen till badet går in strax norr om Björndammens cafe
 

Mac

Välbekant medlem
Kön
Man
Ågesta , naturistparkeringen har jag hört mkt om, dock inte varit där.
Bor rätt nära, nån som varit där ?
Jag/vi har varit på badet några gånger men inte stannat vid parkeringen sedan. Men antar att det på vintertid (eller för kallt för att bada) och kvällar sitter folk i bilarna där. Helt klart roligare att vara i buskarna runt badet istället för att sitta i bilen på sommaren i alla fall.
 

GunnarE

Välbekant medlem
Ålder
67
Kön
Man
Den här årstiden är det ju knepigt att vara utomhus men i bilen är det varmt så det går ju bra, bara man är försiktig.
Frösvi är ok att träffas på liksom Ekolskrog. Har stannat till vid Björndammen några gånger men aldrig sett någon som varit ute i samma ärende. Kanske haft otur bara
 

Voyeurscum

Välbekant medlem
Kön
Man
Den här årstiden är det ju knepigt att vara utomhus men i bilen är det varmt så det går ju bra, bara man är försiktig.
Frösvi är ok att träffas på liksom Ekolskrog. Har stannat till vid Björndammen några gånger men aldrig sett någon som varit ute i samma ärende. Kanske haft otur bara
För mig har Ekolskrog alltid gett noll. Var nånstans brukar folk träffas där?
 

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
Parkeringen Ågesta är inte så aktuell sommartid när det är ljust länge och många ännu är kvar på badet. Sena nätter då möjligen eller om undanskymd plats går att hitta trots den numera glesa vegetationen. Från badet beivrar man allt osedligt både på badet och närmaste området, samt parkeringen. Både med eget folk och vaktbesök.
Den mörka årstiden är det förstås fritt fram överallt där man hittar lämpligt ställe och parkeringen är ganska frekvent besökt. Ofta kanske dock med förbestämt möte. Inte många som bara sitter i bilen, runkar och väntar att någon ska knacka på. Men det händer.
 
Toppen