Fler än jag som har Ågren?

handtralla

Medlem
Kön
Man
För det mesta när jag blir runkkåt så finns det inga hämningar kan man tycka ibland. Men efter att jag kommit så får jag lite ågren kan man säga.
Tex om jag runkar på kvällen och frugan skulle komma så har jag inte så stora problem att erkänna vad jag gör och även göra det öppet för henne, det händer ibland till och med att hon säger att det är okej att jag runkar. Men efteråt att jag kommit så kan jag inte erkänna det utan att det känns dumt.
Är det någon annan som har samma bekymmer

Keep on going!!
 

anon

Ny medlem
Kön
Man
Asså ångestkänslor just efter orgasm tror jag är rätt vanligt i samband med onani, har för mig jag läst något utlägg om de i ngn tidningsspalt.
 

M.r Mister

Medlem
Kön
Man
jag måste säga att jag också får ångestkänslor efter jag har kommit ibland... för det mesta så har man tänkt "orena" tankar eller nåt... eller lite udda tankar...
 

pellemas

Ny medlem
Kön
Man
Känner igen det där en aning... Har inte tänkt på det förr men nu när det nämns så stämmer det nog ibland. Kan främst känna lite ångest över spilld tid när man suttit och dragit länge i den *S*.

Sthlm
 

alex

Välbekant medlem
Kön
Man
Själv har jag ingen fruga som kan komma och störa efter ett rånk så just det problemet har jag inte. Tror ågren&runk hänger ihop med massa gammaldags vanföreställningar som tyvärr lever kvar än. Fan, det är väl bara att runka på, vare sig man har tjej eller inte. Trist om inte tjejen skulle acceptera detta..:p
 

Scorpio

Medlem
Kön
Man
Jo, ångern ligger nog mycket i en gammal tradition utav att man gör något förbjudet. Det håller i sig ganska bra det där.
I mitt fall kommer däremot ångern morgonen efter när man ska upp tidigt, men det beror mer på att man inte gick och la sig i tid :cool:
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Det är så härligt att runka. Jag gör det dagligen trots mina 75 år
Samma här! Men efter orgasm så tappar jag både stånd och lust snabbt och då kan ågren komma över mig. Under onanin har kanske tankarna och fantasin fått fritt utrymme, men efter orgasmen kan jag nästan känna olusttankar över vad jag tidigare fantiserade om....
 

Dedde

Aktiv medlem
Kön
Man
Har aldrig fått ågren av saker jag gjort inom sex. Där emot saker jag haft chans att göra men avstått kan jag få ågren över senare.
 

AndreasN

Aktiv medlem
Kön
Man
Skönt att du åtminstone har en fru som tycket det är ok att du runkar. Själv har jag en fru som på alla sätt tycker att det är skamligt att onanera till porr men samtidigt säger hon nej till sex mer än en gång i månaden. Jag sprutar med gott samvete till de amatörfilmer jag dessutom ärligen betalat för.
 

Dedde

Aktiv medlem
Kön
Man
Skönt att du åtminstone har en fru som tycket det är ok att du runkar. Själv har jag en fru som på alla sätt tycker att det är skamligt att onanera till porr men samtidigt säger hon nej till sex mer än en gång i månaden. Jag sprutar med gott samvete till de amatörfilmer jag dessutom ärligen betalat för.
Sitter i samma sits. Fast varför skulle jag skämmas för min naturliga drift?
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Sitter i samma sits. Fast varför skulle jag skämmas för min naturliga drift?
Jag sitter också i samma sits, och att onanera öppet inför min fru skulle leda till stora problem, tyvärr.... Än värre om hon visste att jag kollar porr samtidigt...
Jag får dessutom vara glad om jag får ett knull med henne en gång i månaden. Oftast blir det färre än så. Just nu har vi inte haft sex med varandra på 12 veckor, men det beror en del på sjukdom etc...
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Den Ågren jag han få beror lite på mina fantasier om kvinnor jag känner och tänkt på i mina fantasier som ofta är rätt så grova, skulle väl egentligen inte vilja göra det på riktigt. Det finns de som tycker man skall förverkliga sina drömmar och fantasier men det kan inte ha så grova som jag.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Kanske inte men kan vara lite svårt att träffa en arbetskamrat som man hade hårdesex med i fantasin två timmar innan arbetet om man hade en skön morgon runk. Fast förhoppningsvis kanske man själv finns med i någon kvinnas fantasier.
Vet att min lillasyster fantiserade om min kuk när hon började onanera, det har hon berättat men det ända hon hade sett var min och pappas så vad hade hon att välja mellan.
 
Toppen