Fler än jag som har umgåtts eller chattat med äldre män i ung ålder?

Grottan

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
Jag är född 1979 så det fanns inte så stora möjligheter att chatta - men jag hade ändå kontakt med en kille som var 18 år när jag var 11 år så han var ju en gammal man för mig då :p

Idag är en 18-åring på gränsen till barnarov för mig :giggle:
 

Bgbg

Medlem
Ålder
58
Kön
Man
Jag är född 1979 så det fanns inte så stora möjligheter att chatta - men jag hade ändå kontakt med en kille som var 18 år när jag var 11 år så han var ju en gammal man för mig då :p

Idag är en 18-åring på gränsen till barnarov för mig :giggle:
Haha tycker jag inte ….
 
Ålder
43
Kön
Man
Heta linjen var både kul, skruvat och hett.

Vi killar tjuvringde dit från telefonen på fritids när vi var 11-12 och pratade lite i falsett och låtsades vara flickor som snuskgubbarna kunde runka till :) Fick många frågor om när pappa hade sett en naken senast och sånt. Kompisarna tyckte nog mest det var kul (tror jag) men jag blev också kåt.

När jag var ca 14 brukade jag ringa in som mig själv för att det var så många män som tände på det, vilket gjorde mig själv upphetsad. Tror det var därigenom som jag för första gången blev uppmanad att prova att ligga i badkaret och kissa på mig själv när jag runkade. Väldigt snuskigt och skönt.
 

Sunilson

Aktiv medlem
Ålder
34
Kön
Man
När jag var 14-15 så runkades det en hel del i cam på msn :D på den tiden fanns det gott och tjejer som pullade och visade brösten i cam också. Minns två tjejer som visade brösten och ville se mig spruta, det var hett som fan! Finns det fortfarande såna tjejer?:p
 

Bellabella

Medlem
Kön
Kvinna
Nja, inte äldre män. Men äldre kvinnor. Blir dock lite svårt när det är så knapert om äldre kvinnor som kan tänka sig vara med en annan kvinna här uppe. Är ju dock fof ung så de lär ju komma upp fler.. hoppas jag.. annars får man väll ta å chatta med någon från södra delarna av landet
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Nja, inte äldre män. Men äldre kvinnor. Blir dock lite svårt när det är så knapert om äldre kvinnor som kan tänka sig vara med en annan kvinna här uppe. Är ju dock fof ung så de lär ju komma upp fler.. hoppas jag.. annars får man väll ta å chatta med någon från södra delarna av landet
Jag skulle också gärna chatta med äldre kvinnor, men de är svåra att fånga på kroken. Oavsett ålder...
 
Toppen