Fler som gillar att runka till stora (silikon)bröst?

bman75

Aktiv medlem
Kön
Man
3542172-marie-claude-bourbonnais.jpg
 

tjommen

Välbekant medlem
Ålder
43
Kön
Man
Min sambo var en ssbbw tidigare. Men efter en gb så är hon p.g.a. mycket överskottshud ”bara” chubby idag.
Jag finner henne vansinnigt mycket sexigare idag än innan operationen, men jag saknar hennes underbara g-kupor. Idag har hon relativt tomma och hängiga b/c-kupor och hon vill fylla ut dem när hon är klar med framtida graviditeter. Kan ju säga att jag längtar!
 

SpermaKungen

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Man
Ahhh... sillisar!! Så härligt! Jag älskar tjejer med stora naturliga bröst, men likaså silicontuttar!! Kanske finns det fler här som runkat till Score-brudar på 90-talets glansdagar, som Letha Weapons, Busty Dusty, Lisa Lipps, Sareena Lee, Brittany Oniel, Casey James, Heidi Hooters... m.fl m.fl. Och vilka namn de hade på den tiden... haha, oslagbart bra. Man kan bara tacka alla dessa fantastiska bystdrottningar för tusentals sköna runkstunder, än idag!! :)
 

Bigloads

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
Ahhh... sillisar!! Så härligt! Jag älskar tjejer med stora naturliga bröst, men likaså silicontuttar!! Kanske finns det fler här som runkat till Score-brudar på 90-talets glansdagar, som Letha Weapons, Busty Dusty, Lisa Lipps, Sareena Lee, Brittany Oniel, Casey James, Heidi Hooters... m.fl m.fl. Och vilka namn de hade på den tiden... haha, oslagbart bra. Man kan bara tacka alla dessa fantastiska bystdrottningar för tusentals sköna runkstunder, än idag!! :)

Får inte glömma nämna Wendy Whoppers :love:
 
Toppen