Fler som känner så här?

kille__17

Ny medlem
Kön
Man
Då jag runkar så blir jag väldigt intresserad av att prova suga kuk även fast jag aldrig har någon attraktion till en kille men blir helt enkelt bara sugen på att prova suga.
Sen då man väl kommit så blir man helt avtänd och tycker att det man "funderat" på är rent av äckligt.
Har smakat på försatsen någon gång och visst blir man upphettsad men det är nog för att man är så kåt då man väl smakar.
Efter att ha funderat på det ett bra tag nu har jag övervägt att jag ska nog prova suga kuk för att se hur det är.
Men anser mig inte som bs eller bög för det är mer bara nyfiken.
Någon fler kille som känner likadant vid onani?
 

PetterNiklas

Ny medlem
Kön
Man
jo klart att man blir nyfiken på varför andra gillar att suga kuk eller även fitta för den delen. Klart att man ska testa. Hur ska man annars veta om man gillar det eller inte?? Har man aldrig käkat pannkaka vet man ju heller inte om man gillar det eller inte.
 

SOLO

Medlem
Har och kommer aldrig att suga kuk. Behøver inte testa før att veta att jag inte vill. Ser inget som helst upphetsande med det.

Och PetterNiklas: "Har man aldrig käkat pannkaka vet man ju heller inte om man gillar det eller inte." Då måste du kæka avføring och bli røvknullad också då, eftersom man måste testa før att veta om man gillar det, som du menar?
 

DooM

Ny medlem
Kön
Man
Finns lite statistik på det där... minns jag rätt så har uppemot 30% av alla killar och tjejer nån gång haft fantasier kring att ha sex med personer av det egna könet... det är alltså inget ovanligt...

Gör det som känns rätt för dig: är du nyfiken så testa... annars låt bli... är inte mer komplicerat än så....;)

Inled mig icke i frestelse; jag kan gå själv!
 

Trancekillen

Medlem
Kön
Man
Det är nog BETYDLIGT högre än 30% skulle jag tro. Snarare uppemot 90%. Säkert ännu mer. Har man inte fantiserat om det i vaket tillstånd så har det nog förekommit i drömmar, t.ex.

We drift deeper... Life goes on...
 

Avslagen_cola

Aktiv medlem
Kön
Man
Har också kännt så vid flertalet tillfällen. Det har hänt fler gånger än när jag runkat också. Däremot upplever jag, precis som du, att det är helt otänkbart efter orgasmen.

Masturbation for Salvation
 

Meile

Medlem
Kön
Man
Kan inte säga att jag känt så nån gång....

Sex e någe man aldrig kan få för mye av :):)
 

Toobey

Ny medlem
Kön
Man
tyvärr har det hänt, flera gånger... Efteråt känns det lite mysko minst sagt... Väldigt läbbigt...
 

bbboy

Medlem
Kön
Man
Testa om tillfälle ges.
Har själv testat för inte så länge sedan och skulle gärna göra om det någon gång :)
 

Chan

Medlem
Kön
Man
Häftigt...klart intressant...men efteråt...?...tja...inte skulle jag väl vilja ligga och kramas...

Har dessvärre ingen verklig erfarenhet...men varför dö utan den?...
 
Toppen