Fleshlight med besök

P

PeterGBG

Gäst
Detta hände mig förra sommaren.

Jag hade beställt en fleshlight ett par dagar tidigare. (En avgjutning av Angela Whites härliga fitta). Fick sms avi när jag var på jobbet. Hade lite tur, då mitt paket hamna på butiken som låg längre ner på gatan.
Samt att just denna dagen skulle jag ha sovande jour. Då passar det ju extra bra att ha något att göra.

Gick iaf ner på min rast & hämtade mitt diskreta paket. Spänd på hur det skulle bli ikväll. Gick in & la mig på jour sängen och öppnade mitt paket. Skulle inte använda just då. Var bara tvungen att kolla & känna lite på den. Sagt & gjort, sen kände jag pirret i pungen & kuken började hårdna lite.
Rasten var slut & jag packade ner min leksak i den diskreta lådan.
Sen gick min kvinnliga kollega in & la sig en stund. Hon & jag skulle jobba ihop hela kvällen. Hon såg rätt bra ut.

När allt hade lugnat ner sig på jobbet, så satte vi oss på kontoret & tjötade lite. Sen från ingenstans frågade hon om hon fick känna på min leksak.

Först blev jag riktigt ställd & nästan förbannad för att hon rotat igenom mina grejer. Hämtade mig snabbt & frågade vad hon menade. Hennes nyfikenhet hade tagit över & kände sig nästan tvungen till att kolla vad som fanns i lådan. Sa att det gick för sig.
Frågade om jag hade tänkt att använda den ikväll. Sa att jag hade tankarna till det, men att jag får se hur kvällen natten blir. Eftersom att vi då jobbade på ett boende, som numera är nedlagt, visste man inte riktigt hur den sovande jouren skulle få sova.
Sen satt vi & pratade lite om onani & vilka leksaker hon hade. Pratade ganska låg, då några brukare fortfarande var vakna. Kände att kuken stod som ett spett & märkte på henne att hon vände och vred på sig ofta. Antog att hon oxå hade blivit lite kåt.
Hon gick iaf hem för kvällen. Jag tog mig en runda i huset innan jag gick för att provköra min nya fleshlight.

Efter en stund ringde telefonen, var min kollega. Frågade om jag hade börjat leka. Svarade nej & att jag ville hålla lite på det.
Sen blev jag chockad på riktigt, hon frågade om hon fick titta på när jag körde. Först visste jag inte vad jag skulle svara, men sen kändes det självklart att svara ja. Hade drömt om att få se denna tjej naken & ikväll kanske man kunde få se en glimt av hennes fina mörka kropp. Hon hade ett par fasta bröst som bara drömmer om att få leka med. Hon var inte blyg när hon bytte om, visade ofta upp sin byst i snygga bh:ar.

Vi bestämde iaf att hon skulle komma tillbaka till jobbet strax efter kl 00.00, då sover alla brukare. Hade lämnat dörren olåst, så hon kunde smyga in. Hade lagt fram min leksak på kontoret för hennes skull. Kuken stod som ett spett i byxorna.
Såg att hennes bröstvårtor var hårda. Frågade om hon hade tänkt att onanera eller om hon bara ville se på.
Hon sa att hon mer än gärna visade upp sig, & hennes fitta var blöt. Vi båda hade partner vid tillfället, så vi bestämde att inte göra nåt dumt, men hon ville ändå känna lite på min kuk. Så vi smekte varandra en stund innan vi satte oss på varsin stol & började onanera.
Smekte in kuken rikligt med glidmedel innan jag trängde in i min leksak. Tog inte många juck i leksaken innan det började pirra i pungen. Det blev ju inte bättre av man hade en fantastisk utsikt heller. Drog ur min kuk & sprutade mina härliga sperma mot hennes håll. Medvetet så klart. Några strålar träffade hennes härliga lår. Ett sprut landade på hennes mage. Efter där gick det fort för henne också. Frågade om hon fick använda min fleshlight för att se om det kändes skönt att gnugga den mot sin egen fitta. Kan säga att hon fick en liten orgasm till efter att ha smekt den mot sin klitta.

Vi onanerad ihop ett par gånger till där efter. Men det är en annan historia.
 
Toppen