Fontänorgasm

Tycker ni om fontänorgasmer & tycker du om att bli nersprutad av det?

  • Ja, älskar det

    Votes: 14 70,0%
  • Nej

    Votes: 1 5,0%
  • Vad är fontänorgasm?

    Votes: 0 0,0%
  • Vill pröva

    Votes: 5 25,0%

  • Total voters
    20
  • Poll closed .

MagisterD

Välbekant medlem
Kön
Man
Har aldrig varit med om det tyvärr. Tycker det kan se otroligt sexigt ut i porr dock, så skulle gärna vara med om det nån gång.
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Har nästan lyckats få alla tjejer jsg varit med och få det. Det tar lite träning, men handlar mest om avslappning. Många tror de är påväg och kissa ned sig och håller tillbaka. Brukar funka när jag säger att det är ok om de skulle kissa, då kan de slappna av och det är då det brukar hända.
 

erotique

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag får fontänorgasm ofta, men jag har övat många år. Det var nog när jag fyllt 45 som det riktigt kom igång, det är underbart. Gubben älskar att jag sprutar på honom.

Även här började det kring 45, och då i samband med införskaffandet av en lufttrycksvibrator. Det sprutar inte precis, men kan rinna floder. Vad jag har förstått så är även detta en typ av fontänorgasm. Ett tips för att kunna slappna av kan vara att skaffa madrasskydd som absorberar vätskan. Finns t ex hos Tena.
 

Satscha

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Jag får lite squirt ibland, när orgamsen är intense och har laddat upp ett tag. Inte så jag sprutar men den kommer en del extra vätska, känns lite som att jag kissat ner mig och det blir extra blött och kladdigt på min partner...porr fontäner...fattar inte hur de gör...måste ha tränat upp det eller är det fake?
 

Msextifem

Aktiv medlem
Kön
Man
Har haft partners som sölar ner riktigt ordentligt om jag arbetat rätt med fingrarna.
Älskar när det blir riktigt blött och de tappar kontrollen helt..

Däremot är det inte riktigt lika trevligt att behöva bädda om varenda gång..:D;)
 
P

PeterGBG

Gäst
Jag får lite squirt ibland, när orgamsen är intense och har laddat upp ett tag. Inte så jag sprutar men den kommer en del extra vätska, känns lite som att jag kissat ner mig och det blir extra blött och kladdigt på min partner...porr fontäner...fattar inte hur de gör...måste ha tränat upp det eller är det fake?

Det känns som det är fejkat på nåt sett. Dem gånger jag vart med om det har det vart som i ditt fall. Fast lite mer av ett sprut också. Dock inte lika hårt som i porrfilmer.
 

Mac

Välbekant medlem
Kön
Man
Det är väldigt olika har jag förstått genom åren :D. Vad det beror på är nog många faktorer...hur kåt tjejen är, situationen, avslappning, möjlighet att släppa lös helt mm.
Den första fontänorgasm jag upplevde var med en kk som jag varit med ett bra tag då. Men när hon var lite påverkad av alkohol och jättekåt så kom den när vi bara knullade i missionären, vilket jag i alla fall sällan upplevt efter det. Hon trodde att hon kissade på sig och skämdes rejält men det var bara häftigt tyckte jag.
En annan kk jag hade ett tag senare fick enorma fontäner hela tiden, även under samma kväll. Det började med att jag masserade henne en gång (är massageterapeut) och hon ville känna vad mina händer kunde göra med hennes fitta :p.
Som sagt tidigare i tråden så är det ju lite opraktiskt med så stora fontäner i sängen men det är ganska häftigt. Enklare på massagebänken för där är det bara att torka upp och köra vidare.
Min flickvän nu har bara fått fontän nån enstaka gång men det tror jag kommer lossna när hon blir lite äldre. Tror också att Jim här ovan har helt rätt. Många tjejer känner det nog som att de ska kissa på sig och vågar inte släppa loss helt...
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Min särbo kan få det när hon och hennes bästa vännina har oralsex, det har varit vänner i fyrtioår. De har haft sex länge först onanerade de tillsammans. Sen blev det mindre de hade män och fick barn. När både hade skilt sig hittade tillbaka till varandra. Jag har försökt men har tydligen inte den minimeter som hennes vännina har. Enligt dem har de erfarenhet, vet vad som är skönt har smekt sig själva så länge de kan minnas. Jag kan få titta på även ha sex med min särbo men inte hennes vännina. Men brukar ibland titta på och runka samtidigt, kan bli ett kraftigt sprut eller några mindre lite på vilket humör jag är på.
 
Toppen