[Forumförbättring] Förstasidan - Uppdatering.

Cispin

Medlem
Kön
Man
Ni har nog alla märkt av detta, att förstasidan i forumet uppdateras väldigt segt. Jag menar, just nu står det att senaste inlägget i "Allmänt" gjordes klockan 17, men egentligen skrevs det senaste inlägget för ca. 3 minuter sedan.
Tycker verkligen att det krävs en förbättring.
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Ni har nog alla märkt av detta, att förstasidan i forumet uppdateras väldigt segt. Jag menar, just nu står det att senaste inlägget i "Allmänt" gjordes klockan 17, men egentligen skrevs det senaste inlägget för ca. 3 minuter sedan.
Tycker verkligen att det krävs en förbättring.

Det är rätt som du skriver, men om du tittar lite närmare ser du att det står att den senste tråden skapades (på första sidan) och sedan när man öpnnar det underforumet ser man senaste inlägget.

Jag tror att det bara handlar om vad man vill visa på första sidan, om det är nya inlägg i gemla trådar eller om det är nya trådar i ämnet.

/Challe
 

Cispin

Medlem
Kön
Man
Ahaa, hehe. Det har du rätt i :) Märkte inte det.

Jag personligen, tycker att det vore schysstare med "senaste inlägget" på förstasidan, menmen..
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Ahaa, hehe. Det har du rätt i :) Märkte inte det.

Jag personligen, tycker att det vore schysstare med "senaste inlägget" på förstasidan, menmen..

Det kan jag håla med om. Jag har på min önskelista till Tomten skrivit upp att det ska vara båda eller oxå en parameter man väljer det med i sina inställningar.

/Challe
 
Toppen