Fråga till tjejerna om hu ni upplever kuken efter er orgasm

Atomicswing

Aktiv medlem
Efter ni kommit när ni har kuken i er, hur tycker ni fortfarande är gött att ha den i er, vad jag tänkte på är om sexet fortsätter till han med kommit

Så vad är känslan? Ut med den eller fortfarande gött?
 

LindaEP

Välbekant medlem
Att få orgasm gör mig oftast bara ännu kåtare. Då är det bara för killen att köra på även om jag kanske blir lite mindre aktiv en stund. Frågan kanske ändå inte är så aktuell eftersom det frustrerande nog nästan alltid är killen som kommer först. Länge leve uthålliga killar! De är ovanliga men de finns.
 

Atomicswing

Aktiv medlem
Att få orgasm gör mig oftast bara ännu kåtare. Då är det bara för killen att köra på även om jag kanske blir lite mindre aktiv en stund. Frågan kanske ändå inte är så aktuell eftersom det frustrerande nog nästan alltid är killen som kommer först. Länge leve uthålliga killar! De är ovanliga men de finns.
Tack för ett bra svar!
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Om kvinnan är överst ligger ovanpå eller rider och jag kommer, så styvnar jag igen innan jag blir helt slak utan några piller.
Är 52år men måste ju vara väldigt förtjust i kvinnan så att hennes njutning är viktigare än min egen. Men det gäller bara om kvinnan är över mig annars slaknar jag för snabbt.
 

Grottan

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
Jag har ju varit tillsammans med en och samma man i dryga 20 år så det har ju varit lite olika om jag eller han kom först!

Men min upplevelse är att kuken inte har så stor betydelse i sammanhanget!
Jag menar att kuken blir som en extra krydda innan orgasm men sedan har kuken noll betydelse för om jag blir kåt igen!
Det som betyder något är hur han gnider sitt blygdben mot mitt och det gäller nog både före och efter orgasm
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Min kk säger samma sak huvudsaken för henne är att man komma åt att smeka klitoris. Att ha en kuk eller någon som smeker brösten kan förstärka det men utan stimulans av klitoris kommer hon inte.
Samma sak när hon onanerar smeker klitoris men har ingenting i sig. Men är väl olika vad man gillar. Hon har även haft sex med några vänninor var länge sedan men det var underbart, det hade egna fittor och visste som var skönt var hennes uttryck.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Att få orgasm gör mig oftast bara ännu kåtare. Då är det bara för killen att köra på även om jag kanske blir lite mindre aktiv en stund. Frågan kanske ändå inte är så aktuell eftersom det frustrerande nog nästan alltid är killen som kommer först. Länge leve uthålliga killar! De är ovanliga men de finns.
I mitt förhållande med frun har vi alltid haft hennes njutning och orgasm som prio ett, eftersom jag tappar både lust och stånd då jag har kommit. Det betyder att det i bara ett fåtal fall har jag kommit före henne.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Min kk säger samma sak huvudsaken för henne är att man komma åt att smeka klitoris. Att ha en kuk eller någon som smeker brösten kan förstärka det men utan stimulans av klitoris kommer hon inte.
Samma sak när hon onanerar smeker klitoris men har ingenting i sig. Men är väl olika vad man gillar. Hon har även haft sex med några vänninor var länge sedan men det var underbart, det hade egna fittor och visste som var skönt var hennes uttryck.
Hos oss gäller att frun kommer åt klitoris under samlaget. Hon kommer lättast om jag inte knullar henne i för snabb takt och bäst är om jag sakta tränger in och stannar kvar med hela kuken inne. Då brukar det inte dröja länge innan slidans sammandragningar kommer... och med hennes bröst smekta och bröstvårtorna lätt masserade så slår det ytterst sällan fel. Men klart att jag måste också knulla för att hålla stimuleringen av kuken igång, men när det närmar sig för henne är rutinen sådan hos oss.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Man kan ju ge kvinnan orgasm utan att använda sitt stånd. Själv är jag förtjust i oralsex, men då måste ju partner var med på det.
 

Atomicswing

Aktiv medlem
Jag har ju varit tillsammans med en och samma man i dryga 20 år så det har ju varit lite olika om jag eller han kom först!

Men min upplevelse är att kuken inte har så stor betydelse i sammanhanget!
Jag menar att kuken blir som en extra krydda innan orgasm men sedan har kuken noll betydelse för om jag blir kåt igen!
Det som betyder något är hur han gnider sitt blygdben mot mitt och det gäller nog både före och efter orgasm
Tack för bra svar!
 
Toppen