Frågeformulär Onani

B

ballroomblitz

Gäst
Kopiera texten och klistra in dina svar.

1. Kön Man
2. Ålder? 56

3. Hur ofta brukar du onanera ca? 3-4 ggr/vecka

4. Vart brukar du onanera, tex sängen, duschen eller vid datorn? Sängen, ute, soffan

5. När onanerade du senast? Torsdags 1/10 20


6. Hur många ggr har du onanerat som max på en dag? Säkert många ggr i tonåren. Nu finns viljan men....

7. Har du onanerat tillsammans med någon annan, tex en kompis? I så fall, hur kom det sig? Ja, ute vid ett nakenbad. Båda var kåta efter en dag vid nakenstranden.


8. Hur gammal var du när du började onanera? Runt 10-11

9. Hur länge brukar onanera ca? Ibland en snabbis på typ 5-10 min. Oftast längre typ 1 timma till porr.


10. Har du blivit upptäckt någon gång när du har onanerat eller upptäckt någon annan? Vad hände i så fall? Ja vid nakenbad. Vi runkade och sög av varandra

11. Använder du något hjälpmedel tex dildo, vibrator eller lösvagina? Använder gärna butplug eller dildo.

12. Brukar du titta på porr eller läsa noveller när du onanerar? Absolut.

13. Har du onanerat någon annan stans än hemma typ? I så fall var? Skogen, nakenbad, bilen , jobbet,
 

Arikssen

Välbekant medlem
Ålder
47
Kön
Man
1. Kön? man

2. Ålder? 44

3. Hur ofta brukar du onanera ca? 5 dagar i veckan

4. Vart brukar du onanera, tex sängen, duschen eller vid datorn? soffan i vardagsrummet, vid datorn eller i sängen

5. När onanerade du senast? idag

6. Hur många ggr har du onanerat som max på en dag? 5

7. Har du onanerat tillsammans med någon annan, tex en kompis? nej

8. Hur gammal var du när du började onanera? 11

9. Hur länge brukar onanera ca? 2-5 timmar

10. Har du blivit upptäckt någon gång när du har onanerat eller upptäckt någon annan? nej har inte blivit upptäckt vad jag vet, inte kommit på någon heller

11. Använder du något hjälpmedel tex dildo, vibrator eller lösvagina? buttplug eller fleshlight

12. Brukar du titta på porr eller läsa noveller när du onanerar? ja filmer, klipp och live steams på xHamster eller Chaturbate

13. Har du onanerat någon annan stans än hemma typ? ja i bilen, på bussen, på tåget, på jobbet, i skolan, i skogen, på cykeln, i tvättstugan, i trapphuset, på sjön...
 
Last edited:
S

storbystfixerad

Gäst
1. Kön Man
2. Ålder? 59

3. Hur ofta brukar du onanera ca? 2 ggr om dagen

4. Vart brukar du onanera, tex sängen, duschen eller vid datorn? Runkbås på porrbio, offentliga toaletter, vid datorn.

5. När onanerade du senast? 10 mars 2021

6. Hur många ggr har du onanerat som max på en dag? 4 ggr

7. Har du onanerat tillsammans med någon annan, tex en kompis? I så fall, hur kom det sig? Onanerat med snuskgubbar i runkbås på porrbio. Onanerat när jag tittade på när flickvännen knullade med andra killar.


8. Hur gammal var du när du började onanera? 12 år

9. Hur länge brukar onanera ca? Aldrig kortare än 1 timme.


10. Har du blivit upptäckt någon gång när du har onanerat eller upptäckt någon annan? Jag vill att snuskgubbar tittar när jag onanerar. Har aldrig upptäckt någon annan onanera. Har upptäckt knullande par (då har jag onanerat)

11. Använder du något hjälpmedel tex dildo, vibrator eller lösvagina? Gillar att runka i kondom. Det är skönt att använda kukbur en hel dag och sedan titta på porr. Sedan kan jag runka i timmar. Använder ofta damunderkläder när jag runkar. Särskilt BH med lösbröst och trosor är härligt.

12. Brukar du titta på porr eller läsa noveller när du onanerar? Alltid porr. Älskar porr över allt annat. Är en lycklig porrmissbrukare och storrunkare. Det ska vara filmer med par (man och kvinna) som älskar varandra passionerat och hett. Kvinnan ska ha stora bröst och mannen ska ha stor kuk. Långa förspel, mycket kyssande och ridande där man tydligt ser hennes hoppande bröst och styva bröstvårtor. Närbilder på kuken i fittan. Mycket stön, suckande, skrik och massor av sperma.

13. Har du onanerat någon annan stans än hemma typ? I så fall var? Offentliga toaletter ihop med snuskgubbar, runkbås på porrbio, buss och tåg.
 

blind_owl

Aktiv medlem
Kön
Man
1. Kön? Man

2. Ålder? 49

3. Hur ofta brukar du onanera ca? Varje dag

4. Vart brukar du onanera, tex sängen, duschen eller vid datorn? Oftast framför datorn

5. När onanerade du senast? Tidigare idag

6. Hur många ggr har du onanerat som max på en dag? 11ggr fast då var jag yngre, numera är fem mycket

7. Har du onanerat tillsammans med någon annan, tex en kompis? I så fall, hur kom det sig? Nej

8. Hur gammal var du när du började onanera? ~13

9. Hur länge brukar onanera ca? Allt från två minuter till en timme

10. Har du blivit upptäckt någon gång när du har onanerat eller upptäckt någon annan? Vad hände i så fall? Ja, på en vad jag trodde öde klippa har jag blivit sedd, jag fortsatte och kom extra skönt. Kvinnan som såg ca 50m bort gjorde tumme upp efter jag sprutade men kom tyvärr inte närmare.

11. Använder du något hjälpmedel tex dildo, vibrator eller lösvagina? Vibrator, lösfitta o el-stim är det jag använder

12. Brukar du titta på porr eller läsa noveller när du onanerar? Båda, men vid utlösning är det alltid bilder av lokala förmågor, gillar att möta någon tjej på stan/ica/gymmet och veta att man i fantasin sprutat över hela henne.

13. Har du onanerat någon annan stans än hemma typ? I så fall var? Ute i naturen händer ofta vid fint väder
 

Newbie222

Ny medlem
Kön
Man
Kön? Man

2. Ålder? 37

3. Hur ofta brukar du onanera ca? 4-5 ggr/dag

4. Vart brukar du onanera, tex sängen, duschen eller vid datorn? Vid skrivbordet, framför datorn.

5. När onanerade du senast? Fyra timmar sedan.

6. Hur många ggr har du onanerat som max på en dag? Säkert 12-13 ggr.

7. Har du onanerat tillsammans med någon annan, tex en kompis? I så fall, hur kom det sig? Många gånger under puberteten (11-14 år).

Jag var kåt som barn. Jag hade nästan alltid full erektion när min mor skulle bada mig. Minns att jag ville få utlopp för känslorna, men jag visste ej hur. I 10-11-årsåldern berättade en äldre kille vad man skulle göra om man hade stånd. Minns ej min första orgasm, men den måste ha gett mersmak: under åren på mellanstadiet var jag kåtare än de andra killarna i min klass, i mitt fotbollslag, på mitt eftermiddagshem. Hur vet jag det? Därför att jag vid "play dates" med jämnåriga alltid blev kåt, ville prata om masturbation och orgasm och hade därför svårt att åka och bada eller spela tv-spel.
Jag skämdes emellertid för att jag var kåtare än de andra: att få rykte om sig att vara någon som ofta ville runka till orgasm hellre än att klättra i träd.
När det skulle sovas över hos kompisar hade jag det jobbigt. Var van att onanera vid sänggång. Ibland klarade jag inte av att behärska mig. Då styrde jag samtalet så det kom att handla om sex. När onani avhandlades sa jag ofta "Skulle du kunna tänka dig att göra det nu?". Vid ett antal tillfällen blev det som jag ville. Och att runka tillsammans med en kompis var särskilt upphetsande och extra skönt. Men: Det var alltid jag som tog initiativet, och varje gång så gick det för mig långt innan min kamrat var färdig.

8. Hur gammal var du när du började onanera? 10.

9. Hur länge brukar onanera ca? Onanerade för orgasmens skull när jag var barn. Då gick det på två minuter. I vuxen ålder 10 minuter till några timmar.

10. Har du blivit upptäckt någon gång när du har onanerat eller upptäckt någon annan? Vad hände i så fall? Blev ertappad på eftermiddagshemet då jag runkade i pingisrummet. En flicka kom in utan att jag noterade hennes plötsliga närvaro. När jag tittade upp (stod upp och runkade) sprang hon ut. Minns att hennes närvaro kåtade upp mig enormt och strax kände jag att utlösning var på G. Efter en stark orgasm och ett rejält sprut av säd, hann jag precis krampa färdigt innan en sur dam till "fröken" kom in och tittade på när jag torkade upp efter mig. Sedan togs jag in på kontoret. Väl där förklarades det att många jämnåriga inte ville göra det lika gärna som jag, och att många blev rädda. Hädanefter fick jag säga till och be dom öppna vilorummet. Där fick jag ligga på en säng, ett badlakan att spruta på, och inte sällan kom någon in och frågade om jag var klar snart.

11. Använder du något hjälpmedel tex dildo, vibrator eller lösvagina? Fleshlight det

12. Brukar du titta på porr eller läsa noveller när du onanerar? Antingen spelar jag in sessionen eller så läser jag sexnoveller eller ser på erotik.

13. Har du onanerat någon annan stans än hemma typ? I så fall var? Många ställen. Sprang ifrån Monopol-spelande hos mormor och morfar. Blev kåt i dom mest opassande situationerna. Kom tillbaka tillfredsställd men skamsen.
 
Last edited:

PerGbg

Välbekant medlem
Kön
Man
svar.

1. Kön? Man

2. Ålder?52

3. Hur ofta brukar du onanera ca? 2-3 ggr i veckan

4. Vart brukar du onanera, tex sängen, duschen eller vid datorn? Söngen soffan

5. När onanerade du senast? Fredags

6. Hur många ggr har du onanerat som max på en dag? Oj var någon gång som tonåring säkert gissar 4-5

7. Har du onanerat tillsammans med någon annan, tex en kompis? I så fall, hur kom det sig?
Ja flera ggr. Började av ren nyfikenhet när man tältade med polare som tonåring oftast i sovsäcken , men vi visste alla vad vi gjorde. Läste Fiban . Numera bara för ren njutning. En öl o bastu tex tillsammans
8. Hur gammal var du när du började onanera? Gissar 11-12

9. Hur länge brukar onanera ca?länge

10. Har du blivit upptäckt någon gång när du har onanerat eller upptäckt någon annan? Vad hände i så fall? Ja som tonåring

11. Använder du något hjälpmedel tex dildo, vibrator eller lösvagina?
Dildo i bland
12. Brukar du titta på porr eller läsa noveller när du onanerar?
Ja porr eller läsa noveller
13. Har du onanerat någon annan stans än hemma typ? I så fall var? Jo då. Ute på hotell på toaletter gymmet badet , hos vänner när man sov över
 

alolal

Välbekant medlem
Ålder
52
Kön
Man
1. Kön?
Man

2. Ålder?
49

3. Hur ofta brukar du onanera ca?
5-7 ggr/vecka

4. Vart brukar du onanera, tex sängen, duschen eller vid datorn?
Duschen och framför datorn

5. När onanerade du senast?
Förrgår

6. Hur många ggr har du onanerat som max på en dag?
5-6 tror jag

7. Har du onanerat tillsammans med någon annan, tex en kompis? I så fall, hur kom det sig?
Med kk och sambo/fru innan/istället för att ha sex


8. Hur gammal var du när du började onanera?
12-13

9. Hur länge brukar onanera ca?
Från 5 min till 3 timmar

10. Har du blivit upptäckt någon gång när du har onanerat eller upptäckt någon annan? Vad hände i så fall?
Frun har kommit på mig några ggr när jag kollat porr på nätet och runkat. Någon gång har hon hjälpt till oftast bara suckat

11. Använder du något hjälpmedel tex dildo, vibrator eller lösvagina?
Nej

12. Brukar du titta på porr eller läsa noveller när du onanerar?
Både och

13. Har du onanerat någon annan stans än hemma typ? I så fall var?
Jobb. I bilen. Ute. Én gång i svärmors säng när jag passade huset till dom en sommar.
 

Sex65

Välbekant medlem
Kön
Man
1. Kön? Man

2. Ålder? 50+

3. Hur ofta brukar du onanera ca? Ett par gånger i veckan

4. Vart brukar du onanera, tex sängen, duschen eller vid datorn? Numera blir det mest vid datorn men det händer även att det blir i sängen .

5. När onanerade du senast? I går kväll

6. Hur många ggr har du onanerat som max på en dag? Tror inte det är mer än fyra

7. Har du onanerat tillsammans med någon annan, tex en kompis? I så fall, hur kom det sig? Oja vi tittade på porrfilm på den tiden man hyrde en vhs video

8. Hur gammal var du när du började onanera? 9-10 år skulle jag tro

9. Hur länge brukar onanera ca? Ofta ganska länge men gillar även att dra en snabb runk

10. Har du blivit upptäckt någon gång när du har onanerat eller upptäckt någon annan? Vad hände i så fall? Syrran har väl sett mig ett par gånger och för inte så länge sedan kom en annan man på mig helt naken i sängen där jag låg och onanerade .

11. Använder du något hjälpmedel tex dildo, vibrator eller lösvagina? Ja dildo är skönt , har även gärna en butt plugg

12. Brukar du titta på porr eller läsa noveller när du onanerar? Båda delarna tycker noveller är upphetsande .

13. Har du onanerat någon annan stans än hemma typ? I så fall var? På många ställen mest kinky är nog logementet när jag gjorde lumpen
 

Smålandsman

Välbekant medlem
Kön
Man
Förstår inte varför jag inte svarat på detta tidigare, men nu så

1. Kön?
Man
2. Ålder?
53
3. Hur ofta brukar du onanera ca?
I princip varje dag. Ibland går det nån dag emellan, å andra sidan blir det flera gånger vissa dagar.
4. Vart brukar du onanera, tex sängen, duschen eller vid datorn?
Sängen, toaletten, duschen eller bekvämt i en fåtölj om jag vill hålla på länge.

5. När onanerade du senast?
Tidigare idag.

6. Hur många ggr har du onanerat som max på en dag?
7 gånger.
7. Har du onanerat tillsammans med någon annan, tex en kompis? I så fall, hur kom det sig?
Ja, med en kompis när vi var typ 15. Som jag minns det var vi nyfikna på hur varandras kukar såg ut, så vi visade dem för varandra. Jag började runka och han hängde på. Vi gjorde det flera gånger till vid andra tillfällen senare.

8. Hur gammal var du när du började onanera?
11 tror jag.

9. Hur länge brukar onanera ca?
Från ca 5 min till kanske 20 minuter. Det händer att det kan bli uppåt 45 minuter om jag verkligen vill dra ut på det och njuta.

10. Har du blivit upptäckt någon gång när du har onanerat eller upptäckt någon annan? Vad hände i så fall?
Nej, inget av det.

11. Använder du någothjälpmedel tex dildo, vibrator eller lösvagina?
Nej, däremot gör jag på lite olika sätt med mina händer.

12. Brukar du titta på porr eller läsa noveller när du onanerar?
Nästan alltid porr
13. Har du onanerat någon annan stans än hemma typ? I så fall var?
Oja! På offentliga toaletter, på jobbet, på hotellrum, i vattnet en bit ut från stranden. En gång gjorde jag det hos en tjejkompis jag sov över hos. Hennes säng stod vägg i vägg med toaletten. Jag onanerade på toaletten och tyckte det var lite upphetsande att hon låg och sov bara en halvmeter på andra sidan väggen.
Ibland stannar jag också med bilen när jag är ute och kör och ställer mig och onanerar en bit in bakom träden, där det finns en liten chans att nån faktiskt märker vad jag gör. Det tycker jag är eggande.
 

Livsnjutaren!

Välbekant medlem
Kön
Man
1. Kön?
Man
2. Ålder?
69
3. Hur ofta brukar du onanera ca?
Varje dag men sprutar bara en gång i veckan. Skönt att bygga upp mycket sperma
4. Vart brukar du onanera, tex sängen, duschen eller vid datorn?
I min fåtölj lutar mig bakåt helst naken, sprutar oftast i sängen
5. När onanerade du senast?
För en timme sen men sprutade inte. Senaste sprut var i förrgår
6. Hur många ggr har du onanerat som max på en dag?
4. Det var längesen nu tar åldern ut sin rätt
7. Har du onanerat tillsammans med någon annan, tex en kompis? I så fall, hur kom det sig?
Nej
8. Hur gammal var du när du började onanera?
12 upptäckte det var kul att leka med kuken och den blev hård sen blev det väldigt skönt
9. Hur länge brukar onanera ca?
30 min. När jag sprutar ett par timmar
10. Har du blivit upptäckt någon gång när du har onanerat eller upptäckt någon annan? Vad hände i så fall?
Nej
11. Använder du något hjälpmedel tex dildo, vibrator eller lösvagina?
Prostatavibrator, vibrerande ägg, potenspiller för att bli stenhård
12. Brukar du titta på porr eller läsa noveller när du onanerar?
Porr på Ipad
13. Har du onanerat någon annan stans än hemma typ? I så fall var?
Jadå lite överallt
 

Vildballe

Aktiv medlem
Kön
Man
1. Kön? Man

2. Ålder? 71

3. Hur ofta brukar du onanera ca? minst en gång om dagen ibland upp till 5-6ggr

4. Vart brukar du onanera, tex sängen, duschen eller vid datorn? alla ställen det går att runka

5. När onanerade du senast? Nyss, nu

6. Hur många ggr har du onanerat som max på en dag? det var i ungdomen tävlade med en kille, tror det vrt 10ggr

7. Har du onanerat tillsammans med någon annan, tex en kompis? I så fall, hur kom det sig? Med kompis och okända på porrlkubb och nakenbad

8. Hur gammal var du när du började onanera? Som jag minns det så var det i 11 års åldern

9. Hur länge brukar onanera ca? Olika ibland en snabbis, men skönast är långrunk flera timmar

10. Har du blivit upptäckt någon gång när du har onanerat eller upptäckt någon annan? Vad hände i så fall? Första gången var det av morsan tror jag var 13-13år vad jag skämdes.

11. Använder du något hjälpmedel tex dildo, vibrator eller lösvagina? PLug, och ibland lösfitta.

12. Brukar du titta på porr eller läsa noveller när du onanerar? Javisst

13. Har du onanerat någon annan stans än hemma typ? I så fall var? Alla möjliga ställen.
 

Runken123

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Man
Kopiera texten och klistra in dina svar.

1. Kön?Man

2. Ålder?43

3. Hur ofta brukar du onanera ca?Varje dag

4. Vart brukar du onanera, tex sängen, duschen eller vid datorn?Sängen,soffan.

5. När onanerade du senast?Nyss

6. Hur många ggr har du onanerat som max på en dag?5

7. Har du onanerat tillsammans med någon annan, tex en kompis? I så fall, hur kom det sig?Nej

8. Hur gammal var du när du började onanera?12

9. Hur länge brukar onanera ca?Olika.Från några min till timmar.

10. Har du blivit upptäckt någon gång när du har onanerat eller upptäckt någon annan? Vad hände i så fall?Mamma kom in en gång när jag bodde hemma.Jag hade en porrtidning i ena handen ,och kuken i andra.

11. Använder du något hjälpmedel tex dildo, vibrator eller lösvagina?Händer,lösvagina.

12. Brukar du titta på porr eller läsa noveller när du onanerar?Nästan alltid porr.Filmer och tidningar.

13. Har du onanerat någon annan stans än hemma typ? I så fall var?Ute,i bilen.

11
 

Hård73

Aktiv medlem
Kön
Man
1. Kön? Man

2. Ålder? 47

3. Hur ofta brukar du onanera ca? Det varierar. Ibland runkar jag varje dag, ibland kan det gå en vecka mellan gångerna. Jag skulle tro att det blir varannan dag i genomsnitt.

4. Vart brukar du onanera, tex sängen, duschen eller vid datorn? Nog vanligast i sängen eller framför datorn. Rätt vanligt att jag runkar i badrummet framför handfatet också. Tycker om att lägga pungen på den svala handfatskanten när jag runkar. Då kan jag också se mig själv i spegeln samtidigt och lägga satsen i handfatet. Händer också att jag runkar i soffan framför tv:n i vardagsrummet.
5. När onanerade du senast?

6. Hur många ggr har du onanerat som max på en dag? Minns inte men en dag när jag var väldigt kåt på jobbet gick jag in och runkade på toan säkert 4-5 gånger.

7. Har du onanerat tillsammans med någon annan, tex en kompis? I så fall, hur kom det sig? Jag runkade några gånger med min äldre bror och hans kompisar när jag var liten (det var så jag lärde mig). Sedan dess har det inte blivit av men jag skulle väldigt gärna vilja runka med någon annan.

8. Hur gammal var du när du började onanera? Jag var nio år första gången.

9. Hur länge brukar onanera ca? Allt från 5 min till (mer sällsynt) flera timmar.

10. Har du blivit upptäckt någon gång när du har onanerat eller upptäckt någon annan? Vad hände i så fall? Inte vad jag vet.

11. Använder du något hjälpmedel tex dildo, vibrator eller lösvagina? Har buttplug med vibrator och två Fleshlights som jag använder ibland. Det är väldigt skönt men det är också lite meckigt att rengöra efteråt.

12. Brukar du titta på porr eller läsa noveller när du onanerar? Tittar nästan alltid på något som hetsar upp mig när jag runkar, även om det ofta handlar om mjukporr eller bikinibilder.

13. Har du onanerat någon annan stans än hemma typ? I så fall var? På jobbet, i skogen, på barnens dagis en kväll när jag var där och städade.
 

German98

Aktiv medlem
Kön
Man
1. Kön? Kille

2. Ålder? 28

3. Hur ofta brukar du onanera ca? Hmm nån gång per vecka

4. Vart brukar du onanera, tex sängen, duschen eller vid datorn? Duschen och soffan med min leksak dom senaste dagarna i min säng

5. När onanerade du senast? Igår

6. Hur många ggr har du onanerat som max på en dag? 4

7. Har du onanerat tillsammans med någon annan, tex en kompis? I så fall, hur kom det sig? Nej

8. Hur gammal var du när du började onanera? 12

9. Hur länge brukar onanera ca? 10 min

10. Har du blivit upptäckt någon gång när du har onanerat eller upptäckt någon annan? Vad hände i så fall? Nej

11. Använder du något hjälpmedel tex dildo, vibrator eller lösvagina? Lös vagina

12. Brukar du titta på porr eller läsa noveller när du onanerar? Amatör porr

13. Har du onanerat någon annan stans än hemma typ? I så fall var? Jadå. Skola. Jobb och i skogen.
 

Gismo

Aktiv medlem
Kön
Man
1. Kön?
Man

2. Ålder?
40

3. Hur ofta brukar du onanera ca?
1–3 gånger om dagen

4. Vart brukar du onanera, tex sängen, duschen eller vid datorn?
Duschen, soffan, sängen.

5. När onanerade du senast?
Igår morse

6. Hur många ggr har du onanerat som max på en dag?
5–6 kanske.

7. Har du onanerat tillsammans med någon annan, tex en kompis? I så fall, hur kom det sig?
Ja, ofta med min bästa kompis när jag var tonåring, vid porrfilm, ute, i bastu och vid översovning.

8. Hur gammal var du när du började onanera?
12.

9. Hur länge brukar onanera ca?
Varierar väldigt, från 3 minuter till 3 timmar.

10. Har du blivit upptäckt någon gång när du haronanerat eller upptäckt någon annan? Vad hände i så fall?
Ja, av min fru och av min mamma. Min fru tyckte att det var upphetsande och ville knulla, min mamma stängde bara dörren.

11. Använder du något hjälpmedel tex dildo, vibrator eller lösvagina?
Analpluggar och en analdusch.

12. Brukar du titta på porr eller läsa noveller när du onanerar?
Japp. Gillar att skriva noveller också.

13. Har du onanerat någon annan stans än hemma typ? I så fall var?
Ute, i bilen, på tåg med mera.
 

rupoti

Välbekant medlem
Ålder
79
Kön
Man
Kön?

2. Ålder? 77.

3. Hur ofta brukar du onanera ca? Varje dag.

4. Vart brukar du onanera, tex sängen, duschen eller vid datorn? I en fåtölj framför stor tvskärm.

5. När onanerade du senast? En timme sen.

6. Hur många ggr har du onanerat som max på en dag? 3.

7. Har du onanerat tillsammans med någon annan, tex en kompis? I så fall, hur kom det sig? Ja, på porrbio. Brukar göra det.

8. Hur gammal var du när du började onanera? 15.

9. Hur länge brukar onanera ca? 45 minuter.

10. Har du blivit upptäckt någon gång när du har onanerat eller upptäckt någon annan? Vad hände i så fall? -

11. Använder du något hjälpmedel tex dildo, vibrator eller lösvagina? Allt möjligt konstigt.

12. Brukar du titta på porr eller läsa noveller när du onanerar? Ser på porrvideos. Helst klassiska amerikanska.

13. Har du onanerat någon annan stans än hemma typ? I så fall var? På porrbio alltså. Göteborg har haft massor genom tiderna. Nu är det inte så många kvar.... Men det är trevliga inrättningar. Förstår inte att inte fler människor besöker såna.
 

wisent

Välbekant medlem
Kön
Man
1. Kön?
Man

2. Ålder?
32 snart 33

3. Hur ofta brukar du onanera ca?
4-5 gånger per dag ibland mer

4. Vart brukar du onanera, tex sängen, duschen eller vid datorn? Sängen,duschen,vid datorn

5. När onanerade du senast? För 10min sedan

6. Hur många ggr har du onanerat som max på en dag? 12 gånger.

7. Har du onanerat tillsammans med någon annan, tex en kompis? I så fall, hur kom det sig? Nix

8. Hur gammal var du när du började onanera? 10-11 kanske kommer inte ihåg exakt när bara att jag kommer ihåg det lite svagt..

9. Hur länge brukar onanera ca?
5-75min
10. Har du blivit upptäckt någon gång när du har onanerat eller upptäckt någon annan? Vad hände i så fall? Nej

11. Använder du något hjälpmedel tex dildo, vibrator eller lösvagina? Lösvagina och dildo

12. Brukar du titta på porr eller läsa noveller när du onanerar? Ja båda två

13. Har du onanerat någon annan stans än hemma typ? I så fall var? Jobbet,skolan,bilen,i stall,utomhus, tvättstugan,garage,rastplats.
 

Cumbaths

Välbekant medlem
1. Kön? Man



2. Ålder? 50



3. Hur ofta brukar du onanera ca? 2-3 ggr/vecka



4. Vart brukar du onanera, tex sängen, duschen eller vid datorn? Oftast framför dator/paddan



5. När onanerade du senast? 5 dagar sedan



6. Hur många ggr har du onanerat som max på en dag? 7 ggr



7. Har du onanerat tillsammans med någon annan, tex en kompis? I så fall, hur kom det sig? Ja, hade en runkkompis i sena tonåren/tidiga 20-årsåldern. Vi onanerade kanske hundratalet ggr tillsammans



8. Hur gammal var du när du började onanera? 13



9. Hur länge brukar onanera ca? Varierar kraftigt 10 min - 5 timmar



10. Har du blivit upptäckt någon gång när du har onanerat eller upptäckt någon annan? Vad hände i så fall? Mamma i tidiga tonåren. Inget hände.



11. Använder du något hjälpmedel tex dildo, vibrator eller lösvagina? Lösvagina (Pink Peach) ibland



12. Brukar du titta på porr eller läsa noveller när du onanerar? Ja nästan alltid



13. Har du onanerat någon annan stans än hemma typ? I så fall var? Jobbet, hotell, utomhus på landet.
 

ankan7575

Aktiv medlem
Kön
Man
1. Kön? Man

2. Ålder? 47

3. Hur ofta brukar du onanera ca? Nästan varje dag

4. Vart brukar du onanera, tex sängen, duschen eller vid datorn? Vid daton eller i sängen

5. När onanerade du senast? Idag

6. Hur många ggr har du onanerat som max på en dag? Fem tror jag att jag kommit upp i.

7. Har du onanerat tillsammans med någon annan, tex en kompis? I så fall, hur kom det sig? Nej

8. Hur gammal var du när du började onanera? Tror jag var tio år.

9. Hur länge brukar onanera ca? Allt från fem minuter till en hel kväll.

10. Har du blivit upptäckt någon gång när du har onanerat eller upptäckt någon annan? Vad hände i så fall?Nej

11. Använder du något hjälpmedel tex dildo, vibrator eller lösvagina? Har några dildos och ett par pluggar som jag använder ganska ofta.

12. Brukar du titta på porr eller läsa noveller när du onanerar?Kollar en del porr.

13. Har du onanerat någon annan stans än hemma typ? I så fall var? På olika jobb, buss, bil, parkeringsplatser, skogen, hotell
 

Dildolover

Välbekant medlem
Kön
Man
1. Kön?
Man

2. Ålder?
Tillräcklig

3. Hur ofta brukar du onanera ca?
Några ggr i veckan då hustrun kräver sitt också:)

4. Vart brukar du onanera, tex sängen, duschen eller vid datorn?
Soffan, duschen, skogen...

5. När onanerade du senast?
Två dagar sedan

6. Hur många ggr har du onanerat som max på en dag?
Säkert mer än 10 när jag var yngre

7. Har du onanerat tillsammans med någon annan, tex en kompis? I så fall, hur kom det sig?
Kompis när jag var yngre. Då vi hade massor av porrtidningar och av nyfikenhet så onanerade vi tillsammans. Vi försökte även få med någon tjej men konstigt nog ville hon inte vara med.:oops::LOL:
Min fru har jag onanerat med tillsammans med många ggr.


8. Hur gammal var du när du började onanera?
Typ 10 år

9. Hur länge brukar onanera ca?
30-120 min

10. Har du blivit upptäckt någon gång när du har onanerat eller upptäckt någon annan? Vad hände i så fall?
Syrran, kompis, hustrun...det hände inget

11. Använder du något hjälpmedel tex dildo, vibrator eller lösvagina?
Flera dildosar i större storlekar:love:

12. Brukar du titta på porr eller läsa noveller när du onanerar?
Porr blir det till 90%

13. Har du onanerat någon annan stans än hemma typ? I så fall var?
Hotell, skogen
 
Toppen