Framkalla fontänorgasmer!

nallen69

Aktiv medlem
Kön
Man
Någon som vet hur man kan göra så en kvinna får fontänorgasmer? Kan hon hon få flera efter varandra?
 

Gizza

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Jag har fått två fontänorgasmer på rad, av att min dåvarande pojkvän penetrerade mig, så han stötte emot g-punkten på något vis.
 

Smakfullt

Välbekant medlem
Kön
Man
Ja,det kan jag tänka mig! Hade som sagt velat uppleva det,kanske få på sig också :)

Jag har fått det på mig. Det känns fantastiskt. Ett stadigt, gnidande tryck mot G-punkten och gärna mottryck utanpå magen och min hustru sprutar. Inte alltid men ibland och en gång när hon gjorde det skönt för sig med en stav fick jag det på film också.
 

nallen69

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag har fått det på mig. Det känns fantastiskt. Ett stadigt, gnidande tryck mot G-punkten och gärna mottryck utanpå magen och min hustru sprutar. Inte alltid men ibland och en gång när hon gjorde det skönt för sig med en stav fick jag det på film också.
Vad härligt att höra att din fru sprutade på dig! Kom det mycket? :) . Din buse som filmar när hon sprutade :p
 

Smakfullt

Välbekant medlem
Kön
Man
Det varierar hur mycket som kommer. Inga p-filmsprut men det blir definitivt blött och det tänder jag på
 

Boobsgirl

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Kvinna
Att böja fingrarna in mot handen, som typ en "kom hit" rörelse är det bästa tricket jag kan ge, direkt på g-punkten. Sen behöver kvinnan vara med och ta i lite när hon är på väg att komma. Min sambo bestämde sig för att slå sitt rekord en gång, efter typ 13 sprutorgasmer gav vi upp, då orkade vi inte så mycket mer :p Sjöblött i sängen kan jag lova hehe

Jag sprutar ganska mycket men det är olika från gång till gång, får det ofta i ansiktet på mig själv ;)
 

nallen69

Aktiv medlem
Kön
Man
Hur ska kvinnan göra när hon tar i? Känner man var man ska göra dessa fingerrörelser? 13 gånger!! :-o . Det kan man kalla en blöt fitta sen ;) . Härligt att du sprutar i ansiktet på dig själv ;)
 

Boobsgirl

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Kvinna
Hur ska kvinnan göra när hon tar i? Känner man var man ska göra dessa fingerrörelser? 13 gånger!! :-o . Det kan man kalla en blöt fitta sen ;) . Härligt att du sprutar i ansiktet på dig själv ;)
Som att krysta ungefär. Många är rädda för att man då ska kissa på sig men det gör man inte. Ett tips är att hon går på toa och kissar precis innan för att släppa lite på rädslan för att det ska hända.
Det är g-punkten som ska stimuleras. Det är lite olika var den sitter, men oftast är det bara nån centimeter in i fittan, mot magen till. Den är lite skrovlig och sväller ofta rätt rejält vid stimulans
 

nallen69

Aktiv medlem
Kön
Man
Som att krysta ungefär. Många är rädda för att man då ska kissa på sig men det gör man inte. Ett tips är att hon går på toa och kissar precis innan för att släppa lite på rädslan för att det ska hända.
Det är g-punkten som ska stimuleras. Det är lite olika var den sitter, men oftast är det bara nån centimeter in i fittan, mot magen till. Den är lite skrovlig och sväller ofta rätt rejält vid stimulans
Tack för tipsen! Nu ska man bara hitta en kvinna som är sugen ;)
 
Toppen