Fryst sperma/Bukkake/Gokkun

trygve

Medlem
Någon mer än jag som älskar sperma så mycket att man fryst ned och sparat upp sperma i frysen för att ta fram och göra en "hemmagjord" bukkakesession? Jag vill inte något ska gå till spillo så jag sväljer självklart allt! Jag brukar titta på bukkake film samtidigt som jag har munnen full av sperma och runkar. Jag sväljer samtidigt som tjejen och jag får så kraftig orgasm att hela kroppen skakar både av extas och adrenalin. Mm!
 

SpermaKungen

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Man
Absolut!
Jag är också en spermaälskare sedan många år nu. Alltid blivit kåt av spermaporr och sprutfilmer och där till ”cum eating”. Liksom dig får jag enorma orgasmer när jag kommer med sperma i munnen samtidigt. Det är något alldeles speciellt faktiskt!
Har också lekt en del med att frysa in sperma och gillar det också! Både min egna men även i ett par fall från runkkompisar. Riktigt kinky och hett!!
 

S110

Aktiv medlem
Ålder
60
Kön
Man
Någon mer än jag som älskar sperma så mycket att man fryst ned och sparat upp sperma i frysen för att ta fram och göra en "hemmagjord" bukkakesession? Jag vill inte något ska gå till spillo så jag sväljer självklart allt! Jag brukar titta på bukkake film samtidigt som jag har munnen full av sperma och runkar. Jag sväljer samtidigt som tjejen och jag får så kraftig orgasm att hela kroppen skakar både av extas och adrenalin. Mm!
Jag brukar frysa det och äta som glass, fick ihop nästan en liten glasslåda en gång. Blandad med lite glass. Det var en skön efterrätt stund.
 

Iporr Wordpress Com

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag har fryst in och sparat massor med sperma tidigare.
Jag älskar att få mängden men tycker både konsistens och smak blir lite tråkig efter upptining.

Skulle gärna spinna vidare på denna tråd och få tips och erfarenheter på hur ni gör när ni fryser in och när ni tinar upp.
 

Iporr Wordpress Com

Välbekant medlem
Kön
Man
Det enda jag har provat är att ta fram det ur frysen och låta det tina i rumstemperatur.
En del kör med vattenbad i lite ljummet vatten.

Jag har även använt isbitarna som just vad de är - som isbitar i ett glas med något gott att dricka
 

Pastrom

Medlem
Kön
Man
Sperman ska vara färsk, direkt ur kuken. Den blir rinnig och vattnig fort efter sprut. Man vill känna krämigheten och konsistensen.
Bäst är att suga och få sperman direkt från en annan mans kuk....
Håller fullständigt med, har aldrig testat att frysa in så därför min undran, vet bara att jag blir så jäkla sugen på sperma när jag är kåt och tvärtom, blir enormt kåt av sperma ;-p
 

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Jag föredrar färskt, på något sätt blir det lite off putting med tanken på att den är fryst eller annat. Inget illa menat nu till alla som gillar det, you do you.

Men jag har haft killar som vill spruta i ett glas som jag dricker direkt, bara det tar emot lite för mig även om det är "färskt". Så jag gillar det nog mest direkt från kranen...så att säga. :)
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Jag föredrar färskt, på något sätt blir det lite off putting med tanken på att den är fryst eller annat. Inget illa menat nu till alla som gillar det, you do you.

Men jag har haft killar som vill spruta i ett glas som jag dricker direkt, bara det tar emot lite för mig även om det är "färskt". Så jag gillar det nog mest direkt från kranen...så att säga. :)
Håller med dig. Möjligen att slicka av fingrarna som blivit kladdiga eller kanske slicka upp spillet på magen. Men där går nog gränsen för mig....
 

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Underbart med en kvinna som "städar upp" på det sättet...istället för att med bekymrad min och handen långt ifrån kroppen, rusa efter papper.
Tycker det kan vara lite respektlöst faktiskt och är det så gör jag det rätt diskret. Samma om jag får sperma i munnen som inte smakar bra. Antigen så bara sväljer jag eller så kan jag diskret spottat ut det i handen och sen ursäkta mig snällt att jag behöver besöka badrummet.

Skulle inte heller tycka det var så kul om en kille slickade mig och sen när jag kommit utbrister "eeuuaah, och springer till toan".
 

Tfg

Medlem
Kön
Man
Tycker det kan vara lite respektlöst faktiskt och är det så gör jag det rätt diskret. Samma om jag får sperma i munnen som inte smakar bra. Antigen så bara sväljer jag eller så kan jag diskret spottat ut det i handen och sen ursäkta mig snällt att jag behöver besöka badrummet.

Skulle inte heller tycka det var så kul om en kille slickade mig och sen när jag kommit utbrister "eeuuaah, och springer till toan".
Du är The Real Deal, Harley, vett, etikett och respekt mellan lakanen. Lyckligtvis tycker de flesta att sexpartnerns njutning förhöjer och är en del av den egna njutningen men visst...det har hänt att jag vid avrunkningar fått tillbaka ett ansiktsuttryck som säger; "va fan, kommer det SPERMA också?!"
 
Toppen