Full fräs på spinning

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Jag har ett liknade problem som min bro SuperLasse, men jag får det periodvis.
Varje gång när jag är på spinning så rycker det i baugetten....& sen har man full fräs, som tur är så är det alltid mörkt i en spinningsal & men man har tajta cykelbyxor i typ spandex.....

det konstiga är att det är inget ekivokt som triggar det, men jag brukar få konstiga fantasier om de svettiga tjejerna i salen så jag tappar koncentrationen för en stund...:D
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Jag har ett liknade problem som min bro SuperLasse, men jag får det periodvis.
Varje gång när jag är på spinning så rycker det i baugetten....& sen har man full fräs, som tur är så är det alltid mörkt i en spinningsal & men man har tajta cykelbyxor i typ spandex.....

det konstiga är att det är inget ekivokt som triggar det, men jag brukar få konstiga fantasier om de svettiga tjejerna i salen så jag tappar koncentrationen för en stund...:D


Det låter tillräckligt ekivokt i mina öron;)
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Jag har ett liknade problem som min bro SuperLasse, men jag får det periodvis.
Varje gång när jag är på spinning så rycker det i baugetten....& sen har man full fräs, som tur är så är det alltid mörkt i en spinningsal & men man har tajta cykelbyxor i typ spandex.....

det konstiga är att det är inget ekivokt som triggar det, men jag brukar få konstiga fantasier om de svettiga tjejerna i salen så jag tappar koncentrationen för en stund...:D


Det låter tillräckligt ekivokt i mina öron;)

mhmm, det gillade du!?
 

bula

Medlem
Kön
Man
Jag har ett liknade problem som min bro SuperLasse, men jag får det periodvis.
Varje gång när jag är på spinning så rycker det i baugetten....& sen har man full fräs, som tur är så är det alltid mörkt i en spinningsal & men man har tajta cykelbyxor i typ spandex.....

det konstiga är att det är inget ekivokt som triggar det, men jag brukar få konstiga fantasier om de svettiga tjejerna i salen så jag tappar koncentrationen för en stund...:D

inte konstig om man får ståkuk på spinning lr vanlig cykling om man har tajta cykelbraller kuken åker ju upp o ner hela tiden o gnider mot spandexbrallerna! konstigt om den höll sig nere!
 

mina

Medlem
Ålder
42
Kön
Kvinna
Jag tror minsann jag ska börja spinn:a, det verkar finnas mycket spännande att titta på i de där lokalerka! :D
 

fhqwhgads

Ny medlem
Ålder
42
Kön
Man
Jag körde spinning rätt ofta, tills jag fick ont i knäet...

Nå, det var ju en och annan tjej där i tajta brallor. Typ alla tjejer. Men inte nog med det, ett par ggr har det hänt att det suttit en tjej framför mig med stringtrosor under! Och jag som tycker att stringtrosor är bland det mest eggande som finns... Jag förstår inte hur de kunde tycka det var bekvämt när de tränade, men inte mig emot! Tänk det, köra en 45-50 minuter med en härlig, vältränad rumpa i vädret bara någon meter framför en! :D

Sedan är det en annan sak, att jag i regel tränade så hårt att jag bara inte orkade tänka på sex...
 

Toy_boy

Aktiv medlem
Kön
Man
För länge sen körde jag lite spinning då och då. Det bästa med mitt gym var att spinningsalen låg vägg i vägg med yogapasset och den där väggen var av glas! :D Sitta och cykla lite är inte fel när man kan kolla på 30 snygga brudar i tajta kläder som är nere på alla fyra och särar men benen och sticker upp rumpan i vädret. :cool:

Hände ju att man fick ståfräs kan jag lova.
 

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
ibland mycket fina rumpor o titta på där men jag lyckas inte få tillräckligt med vare sig syre eller kraft för att få stånd på ett hårt spinningspass...slöar du på cykeln doc? ;)
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
ibland mycket fina rumpor o titta på där men jag lyckas inte få tillräckligt med vare sig syre eller kraft för att få stånd på ett hårt spinningspass...slöar du på cykeln doc? ;)

jag är vältränad & ständigt kåt :D
 
Toppen