Fundering på vart kvinnor går.

kille_70a

Aktiv medlem
Kön
Man
Det finns ju porrbio, och dit är det ju mest killar/män som går för att anonymt tillfredställa sej, runka och kanske leka av sej lite.
Men vart tar alla kvinnor vägen? Borde inte dom/ni ha ett behov av anonym lek och tillfredställelse.
 

Purj0

Välbekant medlem
Kön
Man
Tjejer är inte direkt kända för att gå på porrbio. Det är nog bara några enstaka procent som går eller har gått på sånt.
Tjejer är och har alltid varit mer diskreta med sin sexualitet på så vis.
Men tjejer har mycket lättare att få ligga än killar, vilket gör att jag tror att dom på så vis får utlopp för sina behov på en mer normal väg.
 

kille_70a

Aktiv medlem
Kön
Man
Vet inte om jag är riktigt med i resonemanget ang att dom har lättare att få ligga och utlopp för känslor. En stor del av de killar som går på porrbio har ju tjej/fru och får därigenom ligga, i bästa fall, det kanske är så att killar är mer sugna och nyfikna på andra killar än vad tjejer är på tjejer.
Tillkrånglat resonemang:rolleyes:

Hur som helst. tjejer ni är välkomna.
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Tror det är lite av en ond cirkel. Ett av mina ex nämnde någon gång att det skulle vara intressant att besöka, men att det dels kändes så smutsigt (då menade hon lokalerna), men även att hon gärna hade velat ha mer blandade åldrar och killar och tjejer. Då hon också var övertygad om att det mest mest var äldre män (+35, hon var själv 21 då).

Tror det är många tjejer som tänker i precis samma banor faktiskt.
 

Mmmysan

Välbekant medlem
Ålder
44
Kön
Kvinna
Jag skulle kunna tänka mig att gå på porrbio med ett gäng tjejkompisar, men aldrig ensam tjej.
Har en känsla av att jag inte skulle kunna koppla av och njuta fullt ut om jag satt ensam bland ett gäng killar. Men jag kan ha fel...
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag skulle kunna tänka mig att gå på porrbio med ett gäng tjejkompisar, men aldrig ensam tjej.
Har en känsla av att jag inte skulle kunna koppla av och njuta fullt ut om jag satt ensam bland ett gäng killar. Men jag kan ha fel...

Nä men det var lite så mitt ex sa också plus att hon inte hade några tjejkompisar som hon kunde tänka sig följa med. Hon sa att hon skulle känna sig så utelämnad om hon gick ensam, även kanske en säkerhetsfråga.
 

Boobsgirl

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Kvinna
Är ju också så att det är lite knepigare för oss tjejer att klittra/pulla, inte lika lätt som ni killar som bara kan ta fram den liksom ;) Jag skulle kunna tänka mig att gå, bara det var fräscha lokaler och att man verkligen fick vara ifred. Det är väl mest det jag skulle fundera på, om killarna verkligen skulle låta bli att försöka nåt
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Är ju också så att det är lite knepigare för oss tjejer att klittra/pulla, inte lika lätt som ni killar som bara kan ta fram den liksom ;) Jag skulle kunna tänka mig att gå, bara det var fräscha lokaler och att man verkligen fick vara ifred. Det är väl mest det jag skulle fundera på, om killarna verkligen skulle låta bli att försöka nåt

Min ex sa att det skulle vara trevligt om allt kunde vara i en lite lyxigare och fräschare miljö. Sen att man kunde bli garanterad att bli lämnade ifred, om man nu inte själv ville. Men tror överlag det handlar om att skapa en miljö där alla kan känna sig bekväma. Kanske skulle vara bättre om det var någon sorts medlemsgrej så man visste att alla som var där inne hade gått med på vissa regler. Typ som en swingerklubb kanske?
 

Boobsgirl

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Kvinna
Min ex sa att det skulle vara trevligt om allt kunde vara i en lite lyxigare och fräschare miljö. Sen att man kunde bli garanterad att bli lämnade ifred, om man nu inte själv ville. Men tror överlag det handlar om att skapa en miljö där alla kan känna sig bekväma. Kanske skulle vara bättre om det var någon sorts medlemsgrej så man visste att alla som var där inne hade gått med på vissa regler. Typ som en swingerklubb kanske?
Skulle kunna funka, men det skulle nog behöva kombineras med just swingersklubb eller liknande för att gå runt ekonomiskt - och då tror jag bion faller bort lite i det hela. Eller tja, jag kan ju ha fel, vad vet jag. Jag ska inte testa att dra igång nåt i alla fall ;)
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Skulle kunna funka, men det skulle nog behöva kombineras med just swingersklubb eller liknande för att gå runt ekonomiskt - och då tror jag bion faller bort lite i det hela. Eller tja, jag kan ju ha fel, vad vet jag. Jag ska inte testa att dra igång nåt i alla fall ;)

Haha jo, jag kom på det också. Kanske skulle döda hela grejen med en bio och nej, jag tänker inte heller starta någon bio :p
 

Mmmysan

Välbekant medlem
Ålder
44
Kön
Kvinna
Är ju också så att det är lite knepigare för oss tjejer att klittra/pulla, inte lika lätt som ni killar som bara kan ta fram den liksom ;) Jag skulle kunna tänka mig att gå, bara det var fräscha lokaler och att man verkligen fick vara ifred. Det är väl mest det jag skulle fundera på, om killarna verkligen skulle låta bli att försöka nåt

Egentligen borde det vara knepigare att "ta fram den" än för oss att bara sticka in handen innanför byx/troslinningen- men av någon knepig anledning är det inte så.
Tror att problemet egentligen handlar om det där du säger - att man vill vara ifred med sina lustar;)
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Egentligen borde det vara knepigare att "ta fram den" än för oss att bara sticka in handen innanför byx/troslinningen- men av någon knepig anledning är det inte så.
Tror att problemet egentligen handlar om det där du säger - att man vill vara ifred med sina lustar;)

Jo jag tror hon menar att om vi bara tar fram den så händer nog inte så mycket. Men om en tjej kommer dit och stoppar handen innan för byxorna eller drar ned kjolen kommer nog en eller flera ta det som en invit. Det här med att killar ibland tänker med fel huvud.
 

Mmmysan

Välbekant medlem
Ålder
44
Kön
Kvinna
Jo jag tror hon menar att om vi bara tar fram den så händer nog inte så mycket. Men om en tjej kommer dit och stoppar handen innan för byxorna eller drar ned kjolen kommer nog en eller flera ta det som en invit. Det här med att killar ibland tänker med fel huvud.
Du menar att killar tänker med struphuvudet? :p
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Tja! Det kan ju ha sina fördelar ibland - det också;)
Ibland är man ju inte ute efter att möta stora tänkare direkt:p

Nää, men det gäller ju att båda parter har samma förväntningar..... :)
Ett bra knull eller kuklek, utan speciellt mycket tanke är ju bra. Det är däremot inte bra, med killar som springer runt och bara är sprängkåta och bär sej dumt åt mot tjejer/kvinnor.
Så jag vidhåller nog att det är bäst med killar/män som är så pass mogna att man kan skilja på vilket huvud man skall använda.
 
Toppen