Funderingar om karriärval

MillaH

Välbekant medlem
Sitter på jobbet och funderar på mitt karriärval. Jag trivs verkligen med att vara polis, det är ett bra jobb med väldigt bra kollegor. Men det finns fortfarande nått inom mig som vill testa på en karriär inom porren. Jag vet inte vad jag ska göra, jag håller på att utbilda mig till hundförare inom polisen, men varje dag tänker jag på att få ligga där framför kameran och ta emot en kuk. Vad tycker ni att jag ska göra?
 

MillaH

Välbekant medlem
Går nog inte att kombinera Polisyrket och porrkarriär tyvärr, fortsätt som Polis vore ju mitt förslag om du tänker på framtiden, kanske kan göra ngt i amatörfoto diskret :)
Jag fick en förfrågan om jag ville testa när jag va 19, men hade precis börjat på polishögskolan då. Men har tänkte på det jättemycket, men jag trivs som polis det gör jag verkligen. Men man kan ju testa på och se om man gillar det, och köra utan ansikte eller typ använda mask eller nått.
 

Lojo52

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag fick en förfrågan om jag ville testa när jag va 19, men hade precis börjat på polishögskolan då. Men har tänkte på det jättemycket, men jag trivs som polis det gör jag verkligen. Men man kan ju testa på och se om man gillar det, och köra utan ansikte eller typ använda mask eller nått.
Ja det går ju förstås, då är det bara att prova på och se om det känns bra.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Jag förstår att det kan kännas lockande, men vad jag hört är det en rutten industri med stort kvinnoförnedrande... I min värld går det inte ihop att ena stunden vilja utöva polisyrket och i nästa vilja vara porrskådis.
Så det seriösa rådet från mig är: välj polisen! De behövs mer än väl i samhället!
 

Oliverhard

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag fick en förfrågan om jag ville testa när jag va 19, men hade precis börjat på polishögskolan då. Men har tänkte på det jättemycket, men jag trivs som polis det gör jag verkligen. Men man kan ju testa på och se om man gillar det, och köra utan ansikte eller typ använda mask eller nått.
Hej Millah, personligen tycker jag inte att du ska hålla dig tillbaka för att testa i det minsta, man har bara et liv och är det något du går och tänker på konstant. Ja så är det väl det riktiga att göra.. många gånga är det tanken om vad andra tycker där håller en tillbaka.. go for it. Använd mask så där ingen där känner igen dig, om det är det som skrämmer dig.
 

snorpi

Välbekant medlem
Ålder
52
Kön
Man
Det är klart att du ska testa på att göra porr om du är sugen och nyfiken. Tänk vad skönt att få bli ompysslad av flera killar med stora kukar och få kuk i alla dina kåta hål. Kör hårt och lycka till puss på fittan. :love:
 

LindaEP

Välbekant medlem
Jag har viss liten erfarenhet från porrbranschen. Det är inte så sexigt och mysigt som man kan tro. Mest bök och avbrott. Det är viktigare att ha rätt bildvinkel än att ligga skönt. Det är ett jobb som alla andra där andra talar om för en vad man ska göra om man inte är chef. Analsex kan bli jobbigt för det finns inte tid att mjuka upp utan det blir pang på rödbetan. Man får tåla att precis när det börjar kännas lite skönt så stoppar regissören för att det ska mixtras med ljuset eller bytas kameravinkel.

Det är inte bara att ligga på rygg och ta emot kukar. Snarare tvärt om. Du behandlas i värsta fall som en sak och inte som en människa. Dessutom ska du vara beredd att suga kuk tills käkarna låser sig, ha samkönad sex, slicka analt, få fingrar petande i alla hål, att bli kissad på och att bli beordrad att göra allt möjligt annat som regissören hittar på utan att protestera. Om du tror dig gilla det så ska du prova, annas bör du stanna som polis och ha kvar dina illusioner om porrbranschen.
 

MillaH

Välbekant medlem
Jag har viss liten erfarenhet från porrbranschen. Det är inte så sexigt och mysigt som man kan tro. Mest bök och avbrott. Det är viktigare att ha rätt bildvinkel än att ligga skönt. Det är ett jobb som alla andra där andra talar om för en vad man ska göra om man inte är chef. Analsex kan bli jobbigt för det finns inte tid att mjuka upp utan det blir pang på rödbetan. Man får tåla att precis när det börjar kännas lite skönt så stoppar regissören för att det ska mixtras med ljuset eller bytas kameravinkel.

Det är inte bara att ligga på rygg och ta emot kukar. Snarare tvärt om. Du behandlas i värsta fall som en sak och inte som en människa. Dessutom ska du vara beredd att suga kuk tills käkarna låser sig, ha samkönad sex, slicka analt, få fingrar petande i alla hål, att bli kissad på och att bli beordrad att göra allt möjligt annat som regissören hittar på utan att protestera. Om du tror dig gilla det så ska du prova, annas bör du stanna som polis och ha kvar dina illusioner om porrbranschen.
Det låter som att du har haft otur när du har filmat, jag har en kompis som trivs jättebra med att filma. Hon säger nej till mycket och det gäller att filma med rätt folk tror jag.
 

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Sitter på jobbet och funderar på mitt karriärval. Jag trivs verkligen med att vara polis, det är ett bra jobb med väldigt bra kollegor. Men det finns fortfarande nått inom mig som vill testa på en karriär inom porren. Jag vet inte vad jag ska göra, jag håller på att utbilda mig till hundförare inom polisen, men varje dag tänker jag på att få ligga där framför kameran och ta emot en kuk. Vad tycker ni att jag ska göra?

Är det mer öppet sex eller att bli filmad som du vill? Tänker att om det är skön sex och "ta emot kuk" du är ute efter kanske en sex/swinger-klubb hade varit ett bättre altenativ?
 
Toppen