GÅ runt i trosor

nedrevärlden

Ny medlem
Kön
Man
Är det bara jag som upptäkt att det är skönt att gå runt i ett par lena trosor? Riktar mig främst åt killar då.[:cool:]
 

heimat

Medlem
Kön
Man
Sällan jag går runt i dom förutom hemma ibland. Hade förr på mej dom även ute men har dom bara hemma numera :) Men skönt e det.,
 

rockenrollas

Medlem
Kön
Man
Jodå, visst är det spännande o skönt att gå runt trosor... gärna ett par söta spets-string...

/D
ps dom får gärna vara använda oxå!! ds
 

t2000

Medlem
Ålder
36
Kön
Kvinna
hahaha :D
Nej men..Mysigt är det o sniffa trosor ;) grr

Skeåa Vieä Reunkae? ;D
 

storlek78

Medlem
Kön
Man
Jätteskönt att ha på sig silkiga damtrosor.Haar en samling med olika saker, trosor, bh o gördlar.Skönt att dra av snoppen i det silkiga.
Hoppas på att flera gillar detta!!?? ISÅFALL..........
Skriv några rader om era erfarenheter i detta ämne.
 

heimat

Medlem
Kön
Man
Föredrar bara trosor jag givetvis använda och gärna från nån snygg tjej. Har "snott" trosor av tjejer sedan jag var 14 nu e man 33. Tur man inte har kvar alla :)
 

mr_niceman

Medlem
Kön
Man
Har snott, runkat, sniffat och smekt trosor, bh, byxor, pushups, dildos, stayups och diverse prylar från tjejer, flickor och mammor. Jag har hållt på med detta ända sedan kanske 12-13år är nu 21.
Älskar kompisars mammor och bangar aldrig på att smeka dem med kuken...
Helst på fester då brukar det bli lite vildare... pröva dem, kanske spruta lite i dem och så.. rota runt i garderoben
Hittade en dildo hemma hos min favorit kompis mamma.. slickade och så på den, lekte med kuken mot den, samma mamma har även sexiga underkläder, stayups och så som man lekt med på nyårsfest.

Vill ni snacka fantasier och erfarenheter om denna uppkåtande aktivitet.. så kan ni adda mig på MSN, min adress finns på profilen
 

trosmannen

Välbekant medlem
Kön
Man
Visst är det läckert att känna silkiga trosor mot kuken,även att dra på sig ett par stayups,eller strumpbyxor!
Finns det någon som kan tänka sig att brevväxla lite samt byta bilder så maila gärna!!

Anders
 

psne

Ny medlem
Kön
Man
var i danmark en gång och då köpte jag ett par string helt ogenerat o dom hade oxå ett sånt där hål alldeles uppe vid kanten som passade utmärkt för att fälla ut kuken. gick direkt till provhytten när jag köpt dom o satte på mej dom, kassörskan rodnade när jag gick ut o då drog ja ner byxorna lite o visade dom, skrattade o gick iväg. hade dom på mej hela dan sen
 

stringrunkaren

Ny medlem
Kön
Man
När jag var 13 så hittade jag ett svart raffset i tvättkorgen. inte visste jag att morsan hade ett sånt. jag provade att ta på mig det när morsan inte var hemma. och sedan dess så har jag alltid blivit dödskåt av att prova damunderkläder och runka i dom. brukar gå på lindex o handla fina stringtrosor och BH och gå hem och runka som en tok o spruta på magen..
 
Toppen