Gå på klubb

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Jag har på senaste tiden blivit mer och mer sugen på att gå på klubb. Igår när jag tog upp det med maken verkade även han intresserad. Är ni några som har erfarenhet av swingerslivet? Vart ska man gå? Antingen som ensam tjej eller som par.
 

Falconb

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Man
Tyvärr inte. Var ihop med en äldre tjej för en del år sedan som ville gå till en klubb. Vi tog tunnelbanan och var på väg då hon plötsligt stannade och sa att hon inte klarade det.
 

lll

Aktiv medlem
Kön
Man
Hej icka. Jag o min sambo har också pratat om att gå på klubb. Vi har börjat kolla på att åka till Norrköping till Adam o eva. Nu är de bara sista steget att ta oss dit kvar.
 

litekinkykille

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Jag har på senaste tiden blivit mer och mer sugen på att gå på klubb. Igår när jag tog upp det med maken verkade även han intresserad. Är ni några som har erfarenhet av swingerslivet? Vart ska man gå? Antingen som ensam tjej eller som par.
Kan verkligen rekommendera ett klubb-besök. Det behöver inte innebära att ni måste swinga med andra par. Gå dit och titta (och bli tittade på) till att börja med. Riktigt najs!
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Jag vill ha tips vem man ska gå med ;)
Haha, ja det verkar vara lite trixigt för singelkillar. Jag kan tänka mig att gå som ensam tjej eller med maken. Det är inte så lätt att komma iväg båda när det är en bit bort och man behöver barnvakt osv... Men barnen blir ju äldre och lättare att lämna bort vad det lider! :)
 

litekinkykille

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Haha, ja det verkar vara lite trixigt för singelkillar. Jag kan tänka mig att gå som ensam tjej eller med maken. Det är inte så lätt att komma iväg båda när det är en bit bort och man behöver barnvakt osv... Men barnen blir ju äldre och lättare att lämna bort vad det lider! :)
Finns ställen som även släpper in singelkillar.
De klubbar som jag och Fragolina brukar gå till är rena parklubbar, men en extra tjej får man ta med sig.
Var ni bor antar jag styr en del.
PM:a mig eller Fragolina så kan vi utveckla lite och svara mer konkret.
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Tack för svaren! Är det någon som har varit på Adam & Eva i Norrköping? Eller någon som har erfarenhet av någon klubb i södra Sverige/ Köpenhamn?
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Fanns tidigare en swingersklubb Helsingborg och Landskrona, södra Sverige, men grannarna klagade så mycket på biltrafiken att den fick lägga ner. Rigida typer det finns...
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Vi har ju också funderat på det här med klubbar, men bor ju så högt upp i landet. Men får kanske göra någon resa söderut och besöka någon klubb. Som även skrivit här så verkar ju sex inte vara något man måste deltaga i, utan man är fri att göra hur man vill.

Det vi undrar lite över är ju ålder också? Hur ser det ut med ålderspannen på klubbarna. Skulle ju vara roligast med lite blandat och par i ens egen ålder.
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Vi har ju också funderat på det här med klubbar, men bor ju så högt upp i landet. Men får kanske göra någon resa söderut och besöka någon klubb. Som även skrivit här så verkar ju sex inte vara något man måste deltaga i, utan man är fri att göra hur man vill.

Det vi undrar lite över är ju ålder också? Hur ser det ut med ålderspannen på klubbarna. Skulle ju vara roligast med lite blandat och par i ens egen ålder.

Håller med! En liten resa med ett spännande moment vore väldigt väldigt trevligt.

Jag har också funderat över åldersspann. Vi får väl sammanstråla någonstans @jm! Om straxt över 30 funkar för er, förstås ;)
 
Toppen