Gå utan kallingar i byxor

T_REX

Välbekant medlem
Kön
Man
Ja oja, speciellt nu på sommaren i både Jeans och Shorts, men mina Shorts är ju faktiskt Jeans det också av en lite vidare modell så att kuken och pungen hänger fritt inuti byxan. Hemma så använder jag knappt några kallingar alls, jag har en tunn T-Shirt som är lite vid i halsen som jag tar på mig och har som kjol när jag går omkring här hemma när det är varmt, har den för att insynen från grannhuset är ganska så markant. Och skrevet mår ju faktiskt bra av att ha det luftigt.
 

tjommen

Välbekant medlem
Ålder
43
Kön
Man
Hur många mer gillar frihetskänsla av inta ha kalsonger i tex jeans en hel dag ? Själv älskar jag det går ofta framförallt nu under sommaren . Även i shorts de varma dagarna .

Det händer ganska ofta att jag går utan kallingar.
Ibland, när jag/vi ska bort så kan jag ha på mig kallingar med ett sytt hål för kuken så att den ändå hänger ut. Vill jag ha en fin bula på byxorna så sätter jag på en kukring så att både kuken och pungen är utanför hålet i kallingarna. Det känns så sexigt och jag är kåt hela tiden då!
 

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
Sällan utan kallingar i jeans, då det ofta skaver, men skönt när det tillfälligt sker.
Shorts så fort utetempen fortvarigt ligger över 20 gr. och då alltid utan kallingar, undantaget bortabjudningar lr liknande.
Härligt känna paketet hänga fritt och fläktas av vindar som smyger upp längs det korta byxbenet och eggande att kunna smyga upp handen , eller via gylfen, fatta tag, massera lite gott och känna den växa.
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Kommer på två scenarios:
* på sommaren går jag ofta i idrottsshorts med innerkallingar. Luftar skönt och kan svälla lite ibland.
* på filmklubb förbereder jag mej ofta i ett bås - drar ner kallingarna rejält, viker upp jeansen/chinos åt sidorna, paketet hängande fritt och håller uppe byxorna med livrem.
Tröja nerdragen och när tillfälle bjuds så lyfter jag bara på tröjan och där finns kuken klar och lite halvkåt.....
 
L

Libido79

Gäst
  • Hemma i sängen/pyjamasbyxor
  • På porrbio/klubb
Är de enda 2 scenarion jag kan tänka mig utöver ,av naturliga skäl, när man ska bada ;)
 
Toppen