Gömd i dimman.

kille71

Medlem
Kön
Man
Inga kommentarer vad det gäller stavningsfel, tack... ;)

Gömd i dimman

Gud vilken vecka det hade varit. Det var söndag och jag njutade av varje sekund i den stora bastu anläggning i Hamburg.
Ute var det en trist höstdag och regnet slog hård mor dem stora fönstren som var riktad mot Elbe floden som gick mitt genom staden. Inne i byggnaden var det varmt och fuktig. Stora växter sträckte sig flera meter i höjden mot glastaket som öppnade blicken mot en grå och molnigt himmel. Folk omkring gick dels med badrockar eller helt nakna. Man satt vid olika bord och pratade eller, som jag gjorde, låg på en brits och vilade. Jag tåg en klunk ur glaset bredvid och reste mig. Jag var helt naken. Handduken hade glidit av min kropp som var bra tränad för min ålder. Någonting jag var lite stolt över. Jag plockade upp badrocken och gick mot den turkiska badet som jag hade tänkt avsluta dagen med.
Inne i den var det mörkt och dimmigt. Efter det första lila rummet med två sittbänk i kom man i ett större, kupol liknade rum med en fontän i mitten. I väggarn omkring fanns chambre séparée som man kunde sitter i och vara lite undangömd. Vägarna var kläd i mörkt blå mosaik och det enda lyset kom från infällda dioder i taket som gav en svag blå sken som knappt nåde golvet genom dimman.
Det var tyst och man hörde lite ljud från rinnade vatten från fontänen. Jag satt mig i ett separe som var mitt emot ingången och gömd bakom fontänen . Ovanligt nog var jag helt ensam i rummet. Jag stängde ögonen och försökte slappna av ännu mer.
Dörren öppnades och stängdes. Låga röster. Hördes. En man pratade men jag förstod inte vad det handlade om. En kvinna skrattade. Ett par kom i rummet. Jag kunde ser deras silhuetter mot det svaga ljuset som skenade i från dörren och pressade mig mera mot väggen i mitt hörn för att inte blir sett.
Mannen satt sig på bänken bredvid ingången och hon satt sig bredvid. Han viskade något i hennes öra och hon skrattade.
Mina ögonen hade anpassade sig så pass bra till mörkret att jag numera kunde erkänna att han var kraftigt, med breda axlar och tränad överkropp. Hon hade slätt hår som föll ner lite in på ryggen. Hennes kropp var också bra tränad och under hennes fasta bröst såg jag tydliga magmuskler.
Gud vilket snyggt par tänkte jag för mig själv och försökte inte tänka för långt eftersom jag redan kände hur en hel dag i bastun hade upphetsad mig. Det krävdes inte mycket för mig att få en stånd som sen bara skulle ledar till problem.
Precis innan jag tänkte stänga ögonen igen och låter paret varar för sig själv gled hennes hand ner mellan hans ben och försvan ur min syn. Jag vaknade på en gång och min kropp pumpade blod i min kön. Utan att kunna göra någonting reste sig min kuk uppåt. Som tur var hade paret inte upptäckt mig än.
Efter några ögonblick såg jag att hennes hand hade samma effekt hos honom. Det var inte bara hans muskler som var stor tänkte jag och skratta lite tyst. Han kollade lite skeptiskt mot dörren och gled plötsligt ner från bänken och började smeka hans kuk med munnen.
Jag kände pulsen som slog upp mot halsen och min kuk som nu var så styv att den var nära att spricka.
Hennes rumpa var bara 2 meter ifrån mig. Jag såg hur hennes huvud gick upp och ner och hörde hur hon sög av honom. I det svaga ljuset såg jag silhuetten av hennes makalösa rumpa och i skuggan kunde jag ana hennes blygdläppar. Utan att tänka började jag sakta smeka mig. Min kuk var stenhård och små droppar hade kommit ut ollonet.
Gud, om hon visste att jag satt här och stirrade på på hennes rumpa, tänkte jag på mig och började njuta av situationen.
Han lyftade bort hennes huvud och drog hon fram mot sig. Hans kuk stog stor och hård upp mellan hans ben och ollonet glänste i det svaga ljuset. Hon ställde sig fram för honom och han började smeka hennes fitta som säkert var varm och fuktig, precis som bastun, tänkte jag. Hon lyfte upp det högra benet på bänken och han började slika henne. Jag kunde erkänna hur hans tunga särade på hennes blygdläppar. Det här kan inte var sant, det måste vara en dröm tänkte jag och runkade lite kraftfullare, dock försiktig, då jag hela tiden var nära att kommer. Jag hade nästan glömd att jag var oupptäckt av de två som var så fördjupad i deras lek.
Hon började stöna under hans behandling. Tydligen gjorde han det bra. Hennes kropp började skakar lätt och svetten rann ner från hennes rygg över rumpan längs ben mot golvet.
Hon stönade högt, kroppen skakades och jag visste hon hade fått ett orgasm. Hon gled ner på bänken och började runka honom nu hård och fordrande. Det tåg ingen lång stund tills han under ett djupt stånkande sprutade sin sats över hennes hand. Vi kom samtidigt. Min sperma smällde på min mage i stora droppar. Hela min kropp skakade när han pumpade ut satsen igen och igen. Min orgasm var så intensivt att jag nästan ramlade av bänken och hade svart att vara tyst.
Alla tre satt vi kvar i mörkret till de två reste sig och gick mot utgången. Jag bestämde mig för att väntar tills de hade gått ut och sitter kvar en stund så att jag var säkert att de var borta.
Strax innan de nåde utgången vände hon sig om, titta på mig i mörkret och sa :”Hej då”.
 
Toppen