Gör din egen lösfitta

Livsnjutaren!

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag har gjort om konstruktionen lite. Använder en annan rund behållare med botten. Fyller den med kropptempererat vatten. Klämmer fast den mellan dubbelsängarna. Känns nästan som en riktig fitta.
 

Sten Gren

Välbekant medlem
Kön
Man
Chipsfittan är riktigt bra, kan rekommenderas. Dock använder jag en lite större cylinder så att den inte blir så trång. Känns nästan som originalet.
 

Orro

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Chipsfittan är riktigt bra, kan rekommenderas. Dock använder jag en lite större cylinder så att den inte blir så trång. Känns nästan som originalet.

Ok för den som bara passerar förbi som hastigast så låter ”chipsfittan” så otroligt komiskt. Den mentala bild jag fick... Höll på att sätta morgonteet i halsen. :LOL::ROFLMAO::LOL::ROFLMAO:
 

T_REX

Välbekant medlem
Kön
Man
Har gjort en variant på pringlesröret och den var grymt skön att knulla eller ska man kanske säga skön att onanera med, halvlåg på rygg och tog bort den precis vid sprutet som sköt iväg rakt upp ca: 60-70 cm i två sprut och några lägre, men så underbart skönt, och det bästa var att jag filmade det hela och det sämsta är att filmen har försvunnit, men jag har en skärmdump på sprutet i mitt album på BC (Bodycontact), jag heter cazzidy där, titta gärna in där om ni vill. Min profilbild är från samma tillfälle, man kan se lite av latexhansken vid kukroten och pungen.
 
Toppen