Gammal runkare.

K

KjellKåt

Gäst
Är 70 år och kuken står i bland utan hjälp, runkar dagligen med orgasm men bara sprutar en gång i vecka vanligtvis.
Har inga sex leksaker mer än en tens apparat som jag använt i bland på kuken. Har lite blå piller för att få till riktigt hårt stånd.
Omskuren kuk på grund av trång förhud.

Nu till frågan, finns det fler här som är äldre och har sex regelbundet.
Berätta gärna lite om er.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
65 år, runkar i stort sett dagligen. Inte alltid till sprut, men sprutar nog 5 dar i veckan. Sex med frun blir det tyvärr inte mer än en gång varannan månad numera.
 

gbgkille300

Välbekant medlem
Kön
Man
Är snart 50, om det nu räknas som gammalt?? Runkar när tillfälle ges, vilket inte är så ofta, är sällan ensam hemma, men när jag ör det kan det bli flera gånger på en dag. Har sex med min fru så fort vi är ensammma hemma, några gånger i månaden.
 

Janne99

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag är 63 år och runkar ofta och har ett bra sexliv med min fru. Jag tänder även på män/killar och har ibland heta chatt med likasinnade när jag är ensam.
 

Mattias1969

Aktiv medlem
Ålder
55
Kön
Man
53 år. Har väl dragit ner lite på runkandet då lusten avtagit lite grann med åren. Tyvärr har knullandet med frun gjort samma sak. Blir 2-3 knull i månaden nu för tiden och jag räknar inte med någon förbättring.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
53 år. Har väl dragit ner lite på runkandet då lusten avtagit lite grann med åren. Tyvärr har knullandet med frun gjort samma sak. Blir 2-3 knull i månaden nu för tiden och jag räknar inte med någon förbättring.
Sorgligt att läsa.... Du är ju bara 53 så lusten borde inte minskat för dig. Att frun tappar lust i samband med klimakteriet är normalt och vi män tappar väl också lite, men brukar inte visa sig före 60. Jag är 65 och visst har erektionen avtagit (men det finns piller mot det) och spermaproduktionen och trycket i sprutet är inte som förr, men lusten har jag kvar. Runkar i stort sett dagligen och sprutar kanske 5 ggr i veckan. Knull med frun däremot har minskat till ca en gång varannan månad.
 

Mattias1969

Aktiv medlem
Ålder
55
Kön
Man
Sorgligt att läsa.... Du är ju bara 53 så lusten borde inte minskat för dig. Att frun tappar lust i samband med klimakteriet är normalt och vi män tappar väl också lite, men brukar inte visa sig före 60. Jag är 65 och visst har erektionen avtagit (men det finns piller mot det) och spermaproduktionen och trycket i sprutet är inte som förr, men lusten har jag kvar. Runkar i stort sett dagligen och sprutar kanske 5 ggr i veckan. Knull med frun däremot har minskat till ca en gång varannan månad.
I mitt fall gissar jag på att jobbet också är med och bidrar till lite minskad runklust. När man kommit en bra bit in på karriären så ökar ju kraven på en också vilket gör att man fokuserar lite annorlunda mot när man var yngre.
 
Toppen