Gillar du att använda kukbur?

Maccloud

Aktiv medlem
Ålder
48
Kön
Man
Det beror lite på vilken sorts bur man har,,, vissa modeller kommer man åt rätt bra å tvätta i medans andr a afår man helt enkelt ta av för att kunna sköta det ordentligt,, viktigt dock att man får ordenligt torrt om man tvättar /duschar. Toa besök kan vara svårt om det inte är nån öppning fram på dem
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Det beror lite på vilken sorts bur man har,,, vissa modeller kommer man åt rätt bra å tvätta i medans andr a afår man helt enkelt ta av för att kunna sköta det ordentligt,, viktigt dock att man får ordenligt torrt om man tvättar /duschar. Toa besök kan vara svårt om det inte är nån öppning fram på dem
Tack för info..
Jag har också funderat på en penisring typ Kalis teeth..som gör det smärtsamt att få erektion
 

ManyaNovio

Välbekant medlem
Tack för info..
Jag har också funderat på en penisring typ Kalis teeth..som gör det smärtsamt att få erektion

Inte för 24/7 det är ingen bra idé. Chastity lekar i all ära men man måste tänka sig för. En eftermiddag med Kalis teeth kan funka men sen lovar jag att du vill inte mer.
Däremot finns det burar där man kan koppla på olika insatser runt den innersta ringen och en kortare period ha något som känns mer. Till exempel med piggar. Man kan ha sådana med runda piggar och även mer vassa i olika längder. Finns massor på Aliexpress och Ebay.
Men Kalis teeth är något helt annat. Kalis teeth skall sitta runt skaftet och inte roten.

Manya
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Inte för 24/7 det är ingen bra idé. Chastity lekar i all ära men man måste tänka sig för. En eftermiddag med Kalis teeth kan funka men sen lovar jag att du vill inte mer.
Däremot finns det burar där man kan koppla på olika insatser runt den innersta ringen och en kortare period ha något som känns mer. Till exempel med piggar. Man kan ha sådana med runda piggar och även mer vassa i olika längder. Finns massor på Aliexpress och Ebay.
Men Kalis teeth är något helt annat. Kalis teeth skall sitta runt skaftet och inte roten.

Manya
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Inte för 24/7 det är ingen bra idé. Chastity lekar i all ära men man måste tänka sig för. En eftermiddag med Kalis teeth kan funka men sen lovar jag att du vill inte mer.
Däremot finns det burar där man kan koppla på olika insatser runt den innersta ringen och en kortare period ha något som känns mer. Till exempel med piggar. Man kan ha sådana med runda piggar och även mer vassa i olika längder. Finns massor på Aliexpress och Ebay.
Men Kalis teeth är något helt annat. Kalis teeth skall sitta runt skaftet och inte roten.

Manya
Tack Manya!
Ibland är fantasin skönare än verkligheten. Då är man tacksam för kloka tankar.
Tittade på en kukbur i silikon idag. Jag får se hur jag gör. Det stannade med en relativt billig prostatastav. Inte testa än..återkommer..
 

Rakarn123

Medlem
Kön
Man
Jag har köpt 2 st den första var i hård plast var ganska dåligt. Den är skön men man ser den hur lätt som hälst den sticker liksom ut igenom byxorna. Den andra är i gummi/silikon ganska hård men endå mjuk typ bättre men fortfarande problem med att det sticker ut så grovt så att man ser igenom allt!! Någon som vet varför? För den senaste fick bästa bettyg i osynlig bakom kläder. Men vid roten blir det som en hård klump varför får jag den o hur blir jag av med den? Någon som kan hjälpa O förklara?
 
S

storbystfixerad

Gäst
Använder ofta kukbur. Inga spikar, tänder eller taggar får förekomma. Ej heller så kallade spermastoppare. Dom stoppas in i urinröret. Tycker dom är mycket obehagliga och gör ont. Naturligtvis ska det vara en öppning fram så att man kan kissa. Buren ska förhindra erektion. Det är en härlig känsla när kuken försöker resa sig och buren förhindrar erektionen. Jag använder också kukbur när jag är åskådare till ett knullande par. Särskilt kvinnan tycker det är mycket upphetsande att ha en åskådare som bär kukbur och inte kan onanera. Jag brukar få suga på kvinnans bröst och slicka hennes fitta ren från sperma. Går inte att beskriva så skönt det är att göra detta med kukbur på. Efter knullet måste jag lämna paret och ta bussen hem. Det rycker hela tiden i kuken och när jag kommit hem kan jag äntligen öppna hänglåset och runka av mig. Det kan ta tid att spruta om man haft buren på en hel dag. När man väl sprutar så blir det en rejäl sats.
 

per35bi

Medlem
Kön
Man
Tänkte runka ikväll/natt. Men har nog ångrat mig. Tog på chastity minsta butplugen och flickvännens trosor. Hon jobbar i natt så då blir det anal lekar. Ska försöka få utlösning med hjälp av prostatan. Hoppas hon inte märker vad jag bär under byxorna ☺️
 

Iporr Wordpress Com

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag har två burar i metall som är riktigt sköna att ha på.
Den första är dock lite för liten vad gäller själva ringen, men sådant får man räkna med om man som jag inte var smart nog att mäta första gången.
Sedan har jag en utskriven på 3d-skrivaren också och funderar på att testa fler sådana när jag hittar rätt typ av låsning som funkar bra
 
Toppen