Gillar du att ta emot ansiktssprut?

Iporr Wordpress Com

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag har aldrig haft chansen eller möjligheten att suga kuk.
Men det är något jag ofta drömmer och fantiserar om. Ännu oftare fantiserar jag om att få massor med varm, härlig sperma över ansiktet, i munnen, över kläderna och hela mig.. men helst över ansiktet och helst av flera sköna, snygga och hårda kukar samtidigt.
Om och om igen.

(Skulle minst lika gärna låta dem spruta över mitt fika och min mat eller i mina drycker också - men det får bli en annan tråd.)
 

oceanborn

Aktiv medlem
Kön
Man
När man siktar mot munnen och det kommer sperma på kinderna ibland.
Men skulle jag nån gång suga av nån sen cumshot i ansiktet, kanske jag hade gillat det mer.
 

Regero

Välbekant medlem
Ålder
47
Kön
Man
Det bästa som finns! Vill ta satsen i munnen, belöningen:p. Det finns ett ställe här i Norrköping dit män åker för att sola. Bra mötesplats för tillfälligt sex. En gång när jag var där var det en jäkla trafik... Sög nog av tolv -tretton stycken på en eftermiddag. Den yngsta ca femton år och den äldsta runt sjuttio med en riktig hästkuk:LOL:. Efteråt åkte jag förbi badet för att tvätta av mig, där var det tre yngre killar i duschen, de var från Norge, här på fotbollsturnering. Ni kan ju gissa vad som hände... Jag på knä och alla tre runkade och sprutade i min mun. En underbar sommardag
Vart är detta stället i Norrköping, låter trevligt?
 

Regero

Välbekant medlem
Ålder
47
Kön
Man
Sprutar mig själv en del i ansiktet när man har sparat några dagar och får till ett bra sprut, sker oftast i duschen eller badet, är ju helt underbart.:)
Har aldrig fått någon annans sprut direkt I munnen, det närmaste jag kommit har hänt några gånger är när jag sugit av någon med kondom, har tyvärr aldrig sugit av någon utan kondom ännu, men även med kondom så är det en härlig känsla när man känner hur kuken pulsera och sperman fyller kondomen, en av de jag sugit hade en rejäl sats, underbart. :p
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Vill inte få det i munnen och suger aldrig en annan man. Att jag gärna slickar en kvinnan gör jag för att jag gillar det, min erfarenhet är att om en kvinna vill suga så får spruta men helst inte i munnen. I alla filmer och noveller så suger de upp penisen till ett stånd. Sådan hjälp behöver inte jag kan resa sig iallafall, men det kanske är en annan tråd.
När jag var väldigt ung ända gången jag sugit en annan man även om han bara var en ung pojke, kom rejält i min mun, men knappt något hade bara några droppar sperma hade kommit ännu.
 
Toppen