Gillar ni crossdressing?

fördomsfri

Ny medlem
Alltid skönt att glida ner i ett par sexiga stay-ups, fylla ut ett par trosor med rumpan och känna stringen gnida mot rövhålet när man tar en promenad, eller en liten "löprunda". Allt blir desto mer upphetsande om man är utfylld med något skönt som tränger i analslidan medan man vickar på rumpan. Det hela blir extra pirrigt om någon äldre man går förbi och kanske hälsar medan man står där inför honom upphetsad av dolda lustar, helt varm i kroppen, med ett gapande kåthål som nu savat sig vått och knullbart under stringen i mjukisbyxorna... I bästa porriga läge sitter man ned i svank med rumpan tryckt mot en parkbänk, så att man dolt kan gnugga den pluggade rumpan mot bänken under mötet. Då vill man inget annat än att få sällskap i naturen, eller bli bjuden hem på fika, gärna med dopp (och då inte i kopp, utan i min kropp:love:).
så sexigt o upphetsande du skriver
 

Omanist

Välbekant medlem
Kön
Man
Har inte haft ens en tanke på damunderkläder men på sista tiden har jag funnit det kittlande med att ha ett par trosor på sig så jag gjorde slag i saken och köpte ett par. Var riktigt upphetsande första gången jag tog på mig trosorna och hade stånd redan innan jag fick på mig de helt. Riktigt sköna också, känner knappt att man har de på sig.

Men ett problem som säkert beror på mitt val av trosa är att så fort jag blir lite hård så vill den gärna slinka ut på sidan så att säga, är ju en ganska smal tygbit som inte riktigt håller den på plats i alla lägen. Tips på modell som man kan ha på sig under vanliga kläderna utan att den lille hamnar på sidan av trosan så fort den växer på sig tas tacksamt emot. :)
 

Iporr Wordpress Com

Välbekant medlem
Kön
Man
Det har ju sin tjusning det där med.
Att kuken inte får plats i vissa av trosorna.
Men eftersom du verkar ha gillat känslan av att ha sexiga trosor på dig så är mitt råd att testa olika modeller och se vad som passar bäst för just dig.
Och njut samtidigt av de trosorna du köpte som inte klarar av att hålla din hårda kuk på plats.

Jag älskar alla modeller av trosor, både de som knappt håller kuken på plats i ens slakt tillstånd till mer diskreta boxertrosor eller briefs.

Och välkommen in i detta underbara för den delen.

Snart kanske du blir så som mig och säkert många andra och slänger alla gamla tråkiga kalsongerna för att få mer plats till sexiga och betydligt skönare underkläder.
 

Omanist

Välbekant medlem
Kön
Man
Det har ju sin tjusning det där med.
Att kuken inte får plats i vissa av trosorna.
Men eftersom du verkar ha gillat känslan av att ha sexiga trosor på dig så är mitt råd att testa olika modeller och se vad som passar bäst för just dig.
Och njut samtidigt av de trosorna du köpte som inte klarar av att hålla din hårda kuk på plats.

Jag älskar alla modeller av trosor, både de som knappt håller kuken på plats i ens slakt tillstånd till mer diskreta boxertrosor eller briefs.

Och välkommen in i detta underbara för den delen.

Snart kanske du blir så som mig och säkert många andra och slänger alla gamla tråkiga kalsongerna för att få mer plats till sexiga och betydligt skönare underkläder.
Får testa lite olika modeller, finns ju en uppsjö av ställen som säljer underkläder. Kikat på Lounge Underwear och Evas Underkläder vilket verkar vara vettiga. Men det är ju lite prisskillnad mot de boxers jag brukar köpa. :D
 

Iporr Wordpress Com

Välbekant medlem
Kön
Man
Som nybörjare så siktade jag in mig mer på rea på H&M, Bonprix, Shein och liknande.
Shein handlar jag fortfarande från men det är inte samma känsla av kvalitet på en del kläder och underkläder som i en ’normal’ butik.
Och jag handlar fortfarande mycket online i övrigt också - men känslan av att gå och handla sexiga plagg i en fysisk butik är ju helt oslagbar då man står där i kassan och nästan hoppas att de snygga kassörskorna förstår att det är till en själv man handlar.
 

tjackrunkarn

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag har fått nattlinnen och trosor av min fru som jag gillar att klä mig i och ta bilder! Har börjat gilla det mer och mer och planerar att köpa lite egna grejer snart! Någon snygg bh, trosor och klänning osv!

Här är några bilder på mig! Inte kommit så långt men känner mig riktigt slampig redan och gillar det!

 

Tightnylon

Aktiv medlem
Kön
Man
Har ofta på mig baddräkt. Ibland under kläderna när jag är ute och gör vanliga ärenden, typ handlar mat etc.
Älskar baddräktsmaterialet som smiter åt så skönt runt kroppen.
Har oftast sportiga modeller, typ Adidas, Speedo etc.
Baddräkter och liknande i syntetmaterial under vanliga kläder gör det extra trevligt när man är ute. Baddräkten ska vara högt skuren och med strumpbyxor under så har jag nästan alltid minst halvstånd
 

emk91

Välbekant medlem
Kön
Man
Har köpt en del trosor sista tiden. Seemless högre model med bred kant. Skönt ha under tights när man tränar eller springer. Gillar verkligen känslan. Men som nån skrev svårt få paketet hålla sin plats ibland. Finns ju andra modeller som gör det jobbet bättre men denna model av trosor triggar mej.
Härligt
 

runkgubbeUppsala

Aktiv medlem
Kön
Man
Hade fittkläder när jag var yngre och singel. Blev stenhård direkt jag började ta på mig dom. Hade på mig under när jag gick på porrbio . Gillar crossdressers . Ska vara manliga och klädda i strumpor höfthållare mm. ok med damskor också. Det ska vara ett rejält stånd till det hela också. Fattar inte att jag blir så kåt av det. Så fort jag ser sånt så vill jag ha kuken i min mun och händerna på fittkläderna. Min dröm är att få ha en crossdresser kompis.
 
Toppen