Gillar ni tjejer bögporr/bögnoveller?

MrQ86

Ny medlem
Kön
Man
Denna tråd vänder sig till tjejerna här på forumet!

Många killar tänder ju på lesbiskt sex men vad tycker ni tjejer om bögporr och noveller med bögar inblandade?

Vad föredrar ni för typ av porr egentligen?
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Denna tråd vänder sig till tjejerna här på forumet!

Många killar tänder ju på lesbiskt sex men vad tycker ni tjejer om bögporr och noveller med bögar inblandade?

Vad föredrar ni för typ av porr egentligen?

Jag hade en period när jag var fullständigt insnöad på gayporr, tittade jag på något så var det just det. Jag gillar det fortfarande men nu är det mer uppblandat med annat. Främst amatörfilmer och då gärna sex på flera, wet, dominans/BDSM (M-dom) och allt vad som kan göras inom det :)
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Denna tråd vänder sig till tjejerna här på forumet!

Många killar tänder ju på lesbiskt sex men vad tycker ni tjejer om bögporr och noveller med bögar inblandade?

Vad föredrar ni för typ av porr egentligen?

Jag hade en period när jag var fullständigt insnöad på gayporr, tittade jag på något så var det just det. Jag gillar det fortfarande men nu är det mer uppblandat med annat. Främst amatörfilmer och då gärna sex på flera, wet, dominans/BDSM (M-dom) och allt vad som kan göras inom det :)

dela gärna med dig av dina länkar :p
 

mina

Medlem
Ålder
42
Kön
Kvinna
Bögporr är typ det enda jag tittar på! :D Dubbelt av det goda (kukar, manliga händer, manliga, lite skäggiga och tydliga käkpartier som spänns härligt runt andras kukar m m), det kan aldrig bli fel! :cool:
 

astryer

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Man
Bögporr är typ det enda jag tittar på! :D Dubbelt av det goda (kukar, manliga händer, manliga, lite skäggiga och tydliga käkpartier som spänns härligt runt andras kukar m m), det kan aldrig bli fel! :cool:

Länk tack! ;)
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
dela gärna med dig av dina länkar :p


Men seriöst pojkar - orkar ni inte googla själva - hur tror ni att vi gör för att hitta det vi tittar på!?

Allvarligt talat så sparar jag aldrig några länkar, det är ju en del av tjusningen: att hitta NYTT spännande varje gång man letar efter nåt att titta på.....:p
 

hälsingetös

Medlem
Kön
Kvinna
Yes... gayporr is tha shit liksom... jag kan läsa om det men tittar helst.. det går jag igång på omedelbart.

Jag får massa med fina länktips inne på killsidan här... (kan tipsa om tråden runksprut under kategorin filmklipp)

sen är det bara att klicka sig vidare och leta mera..... hur enkelt som helst...:D
 

M.r Mister

Medlem
Kön
Man
Intressant!:) En tanke som slog mig. Skulle ni tända på en trekant där det är ni och två killar och där även killarna har sex med varandra? Förutsatt att ni diggar trekant alltså...
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Intressant!:) En tanke som slog mig. Skulle ni tända på en trekant där det är ni och två killar och där även killarna har sex med varandra? Förutsatt att ni diggar trekant alltså...

Det är ju precis den sortens trekant jag vill ha - inget fjanteri med män som knappt vågar röra vid varandra eller som det så fint heter "med kvinnan i fokus" - nej, ska det vara så ska det vara alla på alla! :p
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Tycker själv (och jag är kille) att trekanter där alla bara gör lös på varandra är hett. Fudnerar själv om jag skulle kunna ställa upp på det, vem vet? ;)
 

M.r Mister

Medlem
Kön
Man
Härlig inställning misswet! Har du själv någon erfarenhet av någon sådan?:D

Att jag går igång på det kanske inte var någon högoddsare med tanke på att det var jag som ställde frågan... Men är det inga fler än vi tre som går i spinn på det? Måste väl finas fler kvinnor som tycker som misswet, eller?
 
Toppen