Grönsaker...

Satscha

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Ok så en polare till mig som är kille undrade om jag någonsin tänker på kuk när jag handlar typ morötter, gurkor eller liknande. Först tyckte jag det va helknäppt och bara en idé som en kille kan ha som tror att allt handlar om penetration...

Men efter han frågade mig och jag nu handlar den typen av grönsaker så tänker jag på det *skrattar*. Kan stå och känna och klämma lite ibland, inte alltid, men ibland....är det helt knäppt eller finns det fler?
 

Smålandsman

Välbekant medlem
Kön
Man
Har provat lite olika grönsaker och frukter, mest på kul. Lite upphetsande att veta att man gör något halvperverst. Men jag föredrar ändå traditionella dildos.
Jag har använt en gurka på en kvinna en gång. Först i musen, sen i rumpan. Det bästa var att när hon fick den i rumpan ville hon ha dildo i musen samtidigt, vilket hon naturligtvis fick.
 
T

Tophat

Gäst
Jag har använt en gurka på en kvinna en gång. Först i musen, sen i rumpan. Det bästa var att när hon fick den i rumpan ville hon ha dildo i musen samtidigt, vilket hon naturligtvis fick.
Jag har provat med en gurka ipå min sambo men hon tyckte att den inte var tillräckligt grov så jag testade med en 50 cl petflaska och det kändes härligt sa hon att ha något rejält i misen!
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Förstår att nyfikenhet och kåthet kan locka att använda grönsaker. Kondom och glidmedel tänker jag är lämpliga tillbehör. Leksaker borde nog vara skönast gör er tjejer?
 

LindaEP

Välbekant medlem
Förstår att nyfikenhet och kåthet kan locka att använda grönsaker. Kondom och glidmedel tänker jag är lämpliga tillbehör. Leksaker borde nog vara skönast gör er tjejer?
Kan hålla med om att sexleksaker rent fysiskt kan vara skönare än grönsaker. Inte mycket vibrerande i en morot. Men man ska inte glömma bort den psykologiska kraften. En grönsak har en lite pervers ton som sexleksaken saknar. För mig kan det vara väldigt tändande att i en spegel se hur en gurka eller en morot invaderar något av mina nedre hål. Då är det mer känslan i huvudet än känslan i fittan som är avgörande.

Dessutom kan en bit skalad färsk ingefära instucken i rumpan vara en härlig bestraffning.....
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Kan hålla med om att sexleksaker rent fysiskt kan vara skönare än grönsaker. Inte mycket vibrerande i en morot. Men man ska inte glömma bort den psykologiska kraften. En grönsak har en lite pervers ton som sexleksaken saknar. För mig kan det vara väldigt tändande att i en spegel se hur en gurka eller en morot invaderar något av mina nedre hål. Då är det mer känslan i huvudet än känslan i fittan som är avgörande.

Dessutom kan en bit skalad färsk ingefära instucken i rumpan vara en härlig bestraffning.....


Härligt med lite "perverst"

Mhmm lite figging...
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Kan hålla med om att sexleksaker rent fysiskt kan vara skönare än grönsaker. Inte mycket vibrerande i en morot. Men man ska inte glömma bort den psykologiska kraften. En grönsak har en lite pervers ton som sexleksaken saknar. För mig kan det vara väldigt tändande att i en spegel se hur en gurka eller en morot invaderar något av mina nedre hål. Då är det mer känslan i huvudet än känslan i fittan som är avgörande.

Dessutom kan en bit skalad färsk ingefära instucken i rumpan vara en härlig bestraffning.....
Ja "uppkåtningsfaktorn" är inte att förakta. Kåtcentrat sitter definitivt i huvudet och inte i könet. Att se en kvinna njuta med en rejäl grönsak skulle ett större intryck av att vara desperat kåt. Typ man tager vad man haver.
 
M

Mary_GILF

Gäst
Jag föredrar en kvinna som smeker mig till orgasmen och är hon duktig så kan jag få multipla orgasmer, kvinnor tar det mycket lugnare och har mindre händer en män och om man är försiktig så kan det bli en fisting när hela handen kommer in i skötet!!
 
Toppen