Grannen

P

PeterGBG

Gäst
Detta var för ca 10 år sedan.
Hade kommit hem från jobbet en fredags kväll. Hade köpt med en ”godispåse” från bolaget. Tänkte ha en avslappnad fredag kväll.

Knäckte några öl under kvällen & kollade på en film. Kom på några heta scener. Kände att det började bli trångt i kalsongerna.

Sen gick jag & hämtade en porr rulle & klädde av mig naken.

Började smeka kuken sakta. Insåg att jag glömt att dra ner persiennerna. Men jag var för kåt & avslappnad för att göra nåt åt det. Såg aldrig någon i fönsterna på andra sidan ändå.

Hade gått en bra stund & jag började närma mig orgasm. Då ser jag att en äldre kvinna står i fönstret & tittar. Hon smeker sina bröst. Då gick det inte att hålla emot längre. Kuken sprutade som man vore tonåring igen. Såg att hon log. Släckte sin lampa & gick antagligen in till sovrum & smekte sin fitta.

Träffade på henne ute på gatan lite då & då. Hon log alltid & sa vänligt hej. Hälsade alltid tillbaka. Grämer mig fortfarande att jag inte tog mer kontakt.
 

Scalie

Aktiv medlem
Kön
Man
Tal om granne... Så minns jag en gång.. Hade min första lägenhet på tredje våningen.. Skulle dra ned rullgardinen.. Såg då lägenheten på andra sidan.. En kille som låg i sängen och runkade.. Jag var i 20 års åldern och han var i 30 års åldern.. Så jag satte mig på en stol och kollade.. Blev att man själv runkade... Märkte sen han började rycka och förstod att satsen kom. Släckte sedan lyset... Jag höll tillbaka, efter en stund var min sats.
 

2mtm

Välbekant medlem
Kön
Man
Detta var för ca 10 år sedan.
Hade kommit hem från jobbet en fredags kväll. Hade köpt med en ”godispåse” från bolaget. Tänkte ha en avslappnad fredag kväll.

Knäckte några öl under kvällen & kollade på en film. Kom på några heta scener. Kände att det började bli trångt i kalsongerna.

Sen gick jag & hämtade en porr rulle & klädde av mig naken.

Började smeka kuken sakta. Insåg att jag glömt att dra ner persiennerna. Men jag var för kåt & avslappnad för att göra nåt åt det. Såg aldrig någon i fönsterna på andra sidan ändå.

Hade gått en bra stund & jag började närma mig orgasm. Då ser jag att en äldre kvinna står i fönstret & tittar. Hon smeker sina bröst. Då gick det inte att hålla emot längre. Kuken sprutade som man vore tonåring igen. Såg att hon log. Släckte sin lampa & gick antagligen in till sovrum & smekte sin fitta.

Träffade på henne ute på gatan lite då & då. Hon log alltid & sa vänligt hej. Hälsade alltid tillbaka. Grämer mig fortfarande att jag inte tog mer kontakt.
Waou vilken härlig upplevelse
Det vill jag oxå vara med om(y)
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
När jag hade flyttat hemifrån till min första lägenhet hade jag en granne en vacker blondin.
Jag var runt tjugoår hade haft sex en gång.
Tror hon var lesbisk hade en mörkhårig vännina. En dag sade hon att hon mörkt mina blickar. Jag älskar kvinnor men Anna hennes vännina gillar även killar. Fick kom över till den på kvällen hade sex med Anna medan vännina onanerade med en stor dildo.
Det var enda gången hon flyttade sedan men nog en av de bästa sex upplevelse jag haft.
Var en utav mina runk fantasier några år framåt. Fick aldrig älska med blondinen men hon var ju lesbisk.
 
T

Tophat

Gäst
Jag kom ihåg när jag var 17 år skulle fylla 18 jag drog inne i duschen mäsken som jag var så satt min mamma och grannen vi köksbordet med grann och fikade en vacker kvinna med st IRA bröst jag hade ingen aning om att hon var hos oss jag trodde att det bara var morsan har jag som var hemma.
Mamma och jag har aldrig varit blyga för varandra vi kan gå nakna i lägenheten utan att skämmas men vart jag bara ståendes av chock att grannen var där så jag bara stirrade på henne och jag kände att kulen började växa så jag gick snabbt in i mitt rum och klädde på mig och slog mg ner vid köksbordet och mamma gick och hämtade en kopp kaffe till mig och samtidigt passade grannen på att klämma lite utan på mina byxor och kulen svarade direkt!
Tre dagar senare så ringde det på dörren och det var grannen som ville ha hjälp med sin dator och mamma sa att det kan min som fixa åt dig, så jag följde med henne över till hennes lägenhet och när jag stod där k hallen och drog av mig mina gympaskor så såg jag att hon hade bara på sig em tunn klänning.
När jag klev in i sovrummet där hon hade sin dator så la hon armarna om mig och började att kyssa mig och tryckte sin kropp mot min och sa skit i datorn nu och så drog hon av mig min T-shirt och knäppte upp mina byxor och började att suga på min kuk som var stenhård. Kahn tog av henne klänningen och och knuffade ner henne i dubbelsängen och hade sex i flera timmar .
Hon satte sig på mig och Ted min kuk och jag knullade henne i alla möjliga ställningar som hon lärde mig, efter två timmar i sängen så gick jag hem och när jag kom innanför dörren så kom mamma och frågade om det gick bra att fixa datorn och jag svarade ja det var lätt fixat och mamma frågade fick du betalt av henne??? Och jag var precis nästan på väg att svara ja i natura men ändrade mig i sista stund och svarade jag fick fika med bullar!!!!
Och det vart många besök med fika hemma hos henne!
 
Toppen