Grannproblem eller inte?

vargus

Ny medlem
Kön
Man
Jag var hemma hos en granntjej o fikade. Vi kom av naturliga själ in på sexsnack om gamla ex o vad vi gjort för kul tillsammans med dom. Rent naturligt så blev jag vansinnigt kåt av allt sexprat men av den anledningen att hon hadde en pojkvänn så hände ingenting. Vi bestämde att jag skulle skjutsa henne till jobbet efter fikat så jag gick över till mig för att hämta bilen men jag var ju så innih-vete tänd att jag gick in o la mig på soffa för att lätta på trycket. Vad ja inte märkt var att tiden gick och hon kom över och undrade vart jag tog vägen. Jag tittade upp och såg henne stå där och råglodde med öppen mun och hakan på golvet. Jag blev tagen på BAR gärning och rådnade och ryckte åt mig närmaste kudde för att skyla mig med. Jag förväntade mig att hon skulle bli förbannat och bara gå ut men istället bad hon mig att fortsätta och göra klart det jag påbörjat. Det tände mig ännumer och jag är igentligen ganska pryd av mig men nu släppte alla hämningar och jag lät ståndet krypa fram bakom kudden. Med ett villt knådane av en redan välsmord kuk kom en orgasm som inte var utav denna värld allt medan hon stod vid dörröppningen och såg på. Efter det brukade vi onanera för varandra då och då. Men nu har hon och hennes ovetande kille flyttat långt långt bort. Suck!
Vad är kontentan av detta? Jo Var inte så pryda, våga onanera inför någon som vill se dig, ha kul.:D
 
Toppen