Grupprunka hemma hos nån?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Horny_slut69

Ny medlem
är oskuld men sett en massa filmer på gangbang fan vad det verkar gosigt när jag snart blitt av med oskulden ska jag ha gangbang. Men club gangbang finns ej kvar längre
 
Last edited:

Msextifem

Aktiv medlem
Kön
Man
Finns massor av trådar där folk vill träffas och runka tillsammans! Jag är en av dem som gärna skulle och har nog svarat på något upprop också..
Men är det någon som fått napp och fått till det? Och då menar jag en runkträff hemma. Inte i bil, ute eller på porrbio.
Det är en rätt stor tröskel att kliva över och bjuda hem en komplett främling.
 

Shaft

Välbekant medlem
Kön
Man
Så är det nog. Det känns spännande i fantasin men svårt att få till i verkligheten
Ja så är det verkligen.
Tyvärr har jag haft få möjligheter att bjuda hem, pga familj. Men det har hänt!
Snabba puckar som gäller då.

Däremot har jag haft turen att bli inbjuden hem. Och det har oftast varit nice. Med några få undantag.

Gillar verkligen att ha tid att runka ihop och länge.

Om någon har liknande intresse och bor i Sthlm eller kommer till Sthlm så får de gärna höra av sig!
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Ja, det är verkligen inte lätt. Inte ens att komma hem ensam till någon. Jag har familj och är alltid varit tydlig med att det inte går att vara hos mig. Nyfikna grannar dessutom... Men alltför ofta får man kontakt med personer som utger sig för att vara singlar, men när det blir tal om att ses så bor det antingen barn eller nån inneboende som förhindrar träff... Tror ofta det är ett svepskäl.
 

glans

Välbekant medlem
Kön
Man
Lätt och lova när man sitter med kuken i handen, men sedan när det gäller har man alla skäl att undvika träff.
Jag strula till den senaste träffen även om det löste sig till sist, blev tvungen åka Stockholm.
Nu gäller det i dag få bastun klar, håller på och drar rör där sedan ska den vara varm till kvällen.
Hoppas på en trevlig kväll.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen